před rokem
Typické... pak to vypadá, jako bych bičoval mrtvého koně.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
0
Typické... pak to vypadá, jako bych bičoval mrtvého koně.,
Typical.. looks like i'm flogging a dead horse then.,
Omlouvám se, že to říkám, ale pravděpodobně ano.
Před hraním si kasino vždy zkontrolujte. Myslím , že je to docela dobré varování .
Sorry to say that but yes probably.
Always check the casino before playing there, please. I guess this is quite a good warning.
Takže moje kamarádka mi řekla o tomto webu, řekla, že má několik velkých výher, takže začala hrát v lednu, během pár týdnů jsem vyhrál dvakrát, jednu 150 GBP a jednu 350 GBP, chvíli trvalo, než jsem zaplatil, myslím, že to bylo asi 17 dní, ale nakonec jsem to dostal. 5. března jsem vyhrál 2 500 liber a hádejte co, stále žádné peníze! vše, co chápu, omluvy, krátké zprávy říkají, prosím, buďte trpěliví atd.
Nyní dělám svůj výzkum a vidím, že se to lidem děje už několik let.
No nejsem ten, kdo by to nechal být, musí tu být někdo, komu si můžeme stěžovat???
Poslal jsem stížnost na licenci pro hazardní hry, že to byl podvod a v podstatě řekli "my víme, drž se dál"
Dobře, nepomůže, jak mohou dál obchodovat a okrádat lidi.
Další věc, která mě dostala, přítel, který mi o webu řekl doslova 2 týdny předtím, vyhrál 3 500 liber a dostal zaplaceno.
Také jsem našel dvě další kasina úplně stejná, luckywins a pikantní jackpoty. pokud jste se dostali na live chat, máte na každé stránce stejného operátora?!?!?.
Chápu, že je to nelicencované kasino, ale opravdu jsem to nevěděl.
Jen nevím, komu si stěžovat!
Jakékoliv zkušenosti s nimi, prosím podělte se.
Jsem upřímně vykuchaný.
So my friend told me about this website, said she had a few bigs win, so started playing back in january, i won twice within a couple of weeks, one £150 and one £350, took a while to pay out think it was about 17 days at least, but got it eventually. on the 5th march i won £2500, and guess what, still no money! all i get it excuses, short messages saying, please be patient etc.
Now ive been doing my research and see this has been happening to people for a couple of years now.
Well im not one to let this go, there has got to be someone we can complain to???
I sent a complaint to the gambling licence, about it been a scam nand they basically said "we know, stay away"
Well lets not helpful, how can they keep trading and ripping people off.
The other thing that gets me the friend who told me about the site literally 2 weeks before won £3,500 and got paid out.
Also i found two other casinos exactly the same, luckywins and spicyjackpots. if you got on the live chat, you get the same operator on each website?!?!?.
I understand its a unlicensed casino but i genuinely didnt know.
I just dont know who to complain to!
Any experiences with them, please share.
Im honestly gutted.
Upřímně řečeno,
Váš přítel si vybral vážně špatné kasino a doporučil vám ho. Viděl jsi uvedenou pověst?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
Kasino už ani nemá licenci, takže nemůžete doslova nic dělat.
Chci říct, že stížnost můžete odeslat prostřednictvím našeho webu ( klikněte na tento odkaz ), ale bohužel, jak říká jedno z varování:
„Žádné zásady reakce na stížnosti!
Toto kasino odmítá pomáhat při řešení stížností hráčů. Všechny naše předchozí pokusy o navázání jakékoli spolupráce byly přehlédnuty. Proto je většina nově podaných stížností označena jako nevyřešené a mají negativní dopad na hodnocení kasina."
Asi to odpovídá realitě:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Pokud se vám nějakým způsobem podaří získat svou výhru - utíkejte!
Honestly,
A friend of yours picked up a seriously bad casino to recommend. Did you see the reputation given?
https://casino.guru/4-crowns-casino-review
The casino isn't even licensed anymore, so there is literally nothing you could do.
I mean you can submit the complaint through our website (click tap this link), but sadly as one of the warnings says:
"No Reaction Policy for complaints!
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
I guess it fits the reality:
https://casino.guru/complaints/unresolved
If you somehow manage to get your winnings - run away!
Čtyři koruny jsou další, na kterou jsem čekal měsíce na výplatu peněz. listopadu pro tento. Při pohledu na jejich informace mají oba úplně stejné informace, pouze jiný název kasina. Je jich docela dost se stejnými detaily. Vše je součástí jednoho velkého podvodu.
Four crowns is another that I've been waiting months for a cash out from. November for this one. On looking at their information the two have exactly the same information, only different casino name. There's quite a few with the same details. All part of one big scam I reckon.
Ahoj, nemáme toto kasino v naší databázi, pokud jsem to napsal správně, mohl bys poskytnout odkaz? Jaký důvod má kasino, že vám tak dlouho nezaplatilo? Jste s nimi stále v kontaktu? Máš tam ověřený účet?
Dejte mi prosím vědět, abychom se vám mohli pokusit pomoci.
Hi, we don't have this casino in our database if I spelled it correctly, could you provide a link ? What reason does the casino have for not having paid you for so long ? Are you still in contact with them ? Do you have a verified account there ?
Please let me know so we can try to help you.
https://www.4crownscasino.com/
Ano ověřeno, jejich omluva je, že to chce čas. Párkrát týdně chodím na živý chat, jen abych dostal stejnou odpověď. Pikantní jackpoty odstranily možnost živého chatu a žádné kasino neodpovídá na e-maily.
https://www.4crownscasino.com/
Yes verified, their excuse is it takes time. I go on live chat a couple times a week only to get the same response. Spicy jackpots has removed the live chat option and neither casino answers emails.
Je mi to líto, ale s ohledem na index bezpečnosti se ani nedivím, abych vám řekl pravdu. Mohl bych doporučit podat stížnost, ale v tomto případě nebude podle mého názoru žádný rozdíl, pokud to uděláte. Podívejte se na toto:
Raději si vyberte nějaká bezpečnější kasina, co říkáte?🤷♀️
I'm sorry about that, but considering the safety index, I am not surprised, to tell you the truth. I could recommend filing a complaint, but in this case it won't make any difference if you do, in my opinion. Have a look at this:
Better to choose some safer casinos, what do you say?🤷♀️
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.