Mluvil jsem s naším týmem pro stížnosti. Máte možnost zapnout VPN a zkusit změnit zemi a poté podat stížnost?
Pokud jde o to, že neexistuje žádná otázka, která by vyhovovala vašemu případu, je to v pořádku. Zkuste kliknout na některý z nich a pusťte se do toho. Taky to tak nefunguje? Protože pokud kliknete na tyto otázky, můžete vysvětlit, jaký je váš konkrétní problém, aby náš tým pochopil.
Také jste vyzkoušeli všechny možnosti, které jsem napsal ve své předchozí odpovědi?
I have spoken to our complaints team. Do you have the option to turn on the VPN and try to change the country and then file a complaint ?
As for the fact that there is no question that fits your case, that's fine. Try clicking on any of them and get on with it. It doesn't work that way either ? Because if you click on those questions, then you can explain what your specific problem is, so our team would understand.
Also, have you tried all the options I wrote in my previous answer ?
Automaticky přeloženo: