DomůFórumKasina1Go Casino - všeobecná diskuze

1Go Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od guizinho8
|
4 503 zobrazení 33 odpovědí |
|
1 2
Jaro

Kliknutím přejdu na další otázku, protože můj problém tam není, a pak tam není nic jako na druhém obrázku, je prázdný,

Automaticky přeloženo:
Arm009

Mluvil jsem s naším týmem pro stížnosti. Máte možnost zapnout VPN a zkusit změnit zemi a poté podat stížnost?

Pokud jde o to, že neexistuje žádná otázka, která by vyhovovala vašemu případu, je to v pořádku. Zkuste kliknout na některý z nich a pusťte se do toho. Taky to tak nefunguje? Protože pokud kliknete na tyto otázky, můžete vysvětlit, jaký je váš konkrétní problém, aby náš tým pochopil.

Také jste vyzkoušeli všechny možnosti, které jsem napsal ve své předchozí odpovědi?

Automaticky přeloženo:

Je normální čekat 30 dní na výběr v tomto kasinu?

Automaticky přeloženo:
Azael

Fakt čekáš tak dlouho?🙁 Nemyslím si, že bychom to mohli označit za normální. Jaký je důvod tohoto zpoždění? Víš?

Automaticky přeloženo:

Fakt čekáš tak dlouho?🙁 Nemyslím si, že bychom to mohli označit za normální. Jaký je důvod tohoto zpoždění? Víš?

Automaticky přeloženo:

Momentálně čekám 25 dní. To je v kasinech od tohoto majitele normální. Není to poprvé, co se mi to stalo. Navzdory všemu zatím vypláceli. Uvidíme, jak to dopadne tentokrát.

Automaticky přeloženo:
Azael

OH wow! To je opravdu dlouhé čekání. Pokud potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, určitě nám dejte vědět. Doufám, že vaše peníze brzy dorazí.

Už to tam máš plně ověřené?

Automaticky přeloženo:

Třicátý první den mi peníze dorazily na účet.

Automaticky přeloženo:
Azael

Oh, čekal jsi měsíc, což by pro mě byla katastrofa. Asi se nemusím ptát, jestli si tu ještě zahraješ a asi si tu otázku nechám pro sebe.

Nejdůležitější však nakonec je, že jste peníze dostali, za jakou cenu se můžete rozhodnout sami.

Doufám, že bude vše v pořádku a do budoucna bude zážitek jen lepší.

Automaticky přeloženo:

Drž se dál od těchto podvodníků file

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105

Diskutoval jsem s kolegy o tom, že někdy taková situace může u kryptoplateb nastat. Znamená to tedy, že peníze byly vybrány z vaší peněženky, ale do kasina nic nepřišlo? Zadali jste vše správně, jak jste měli? Někdy to může být problém a vím, že se to již řešilo a hráč musel také provést vklad.

Co se však stane poté, si nejsem jistý, a proto nechci příliš říkat, co byste v tomto případě měli nebo neměli dělat.

Možná bych uvažoval o podání stížnosti.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:

file podvádějí mě 2krát Vložím znovu 20 €, aby mi vrátili 58 $ a žádné peníze neobdrželi toto kasino, je to největší ODPAD ve vesmíru

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105

Pokud jste provedli vklad a jediné, co vám kasino řeklo, je, že to musíte udělat znovu, pak bych opravdu podal stížnost. Řekl bych, že to není úplně normální a běžné, a proto by se na to náš tým podíval a pokusil se v této situaci pomoci.

To by bylo asi to nejlepší, co byste teď mohli udělat.

Automaticky přeloženo:

Už jsem podal stížnost, požádali mě o provizi 20 € za obdržení vložených 60 $ poprvé, vložil jsem, ale peníze jsem nedostal, to znamená, že jsem vložil 2krát, všechno, co dělám, mi připadá nesmyslné zneužívání

Automaticky přeloženo:
pamelapop9105

Ano, vidím, že jsi to otevřel. Nyní bude dobré, když odpovíte na Tomášovy otázky ve stížnosti , bude to prosím možné?

Doufám, že vám můžeme pomoci a nakonec své peníze dostanete.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Lucid_1337 byl odstraněn
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky