DomůFórumKasina1Go Casino - všeobecná diskuze

1Go Casino - všeobecná diskuze

před 7 měsíci od guizinho8
|
3 521 zobrazení 34 odpovědí |
|
1 2
před 7 měsíci
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 1Go Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 7 měsíci

Účet jsem zaregistroval před 2 dny, ověřený účet se všemi dokumenty. Uzavřel jsem 2 sázky na celý svůj vklad a provedl jsem výběr. Průzkum čeká maximálně 30 dní na bezpečnostní kontrolu ?? Navzdory jejich podmínkám jsem nový uživatel a při prvním výběru, který provedu, je můj účet v šetření a výběr čeká na vyřízení?

Automaticky přeloženo:
guizinho8
před 7 měsíci

Můžu se zeptat, jestli jste tam hráli s nějakým bonusem? Dostali jste od kasina nějaké vysvětlení ohledně vyšetřování?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nebylo to proto, že jsem hrál bonusy. Bonus, který jsem hrál, byl za sportovní sázení a převrácení bylo pouze s bonusovým zůstatkem a okamžitě jsem prohrál. Vsadil jsem své peníze normálně a žádost o výběr byla přijata (při nepřijetí nás systém okamžitě upozorní, že si peníze ještě musíme zahrát).

Poprvé byl odmítnut, i když byl ověřen, protože požádali o selfie video. Po odeslání selfie videa řekli, že můžu vstát. Provedl jsem výběr a oni mi jednoduše řekli, že mají právo výběr na 31 dní zablokovat kvůli prošetření. Bylo to poprvé, co jsem si vytvořil účet a už se to stalo... slabé kasino. Všechna kasina pod tímto vedením jsou taková. Totéž se mi stalo před 2 dny v kasinu Sol, kde mi také bezdůvodně řekli, že musím čekat 31 dní. Dělají to záměrně, aby zjistili, zda hráči zruší výběr a utratí peníze. Ale nebudu nic utrácet. Počkám těch 31 dní a už nikdy nebudu hrát v těchto slabých kasinech

Automaticky přeloženo:
guizinho8
před 7 měsíci

Dobře, už rozumím. Dostali jste peníze hned, když se to stalo poprvé? Je skutečně moudré rozhodnutí počkat a neutratit peníze. Dejte nám, prosím, vědět, jestli bude s výběrem vše v pořádku, určitě.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Zajímavé je, že k nim došlo tento týden v obou případech, na účtu kasina sol a nyní na účtu kasina 1go. V kasinu 1go jsem nikdy nehrál, bylo to poprvé, co jsem vložil peníze a hrál. V kasinech tohoto managementu hraji měsíce, problém je, že dávají pouze bonusy a mají rádi hráče, kteří prohrají své peníze. Jelikož jsem měl štěstí a vyhrál nějaké peníze a protože jsem vše dělal legálně, nejprve mi odebrali právo hrát bonus a nyní mě nechají čekat 31 dní, než si peníze budu moci vybrat. Velmi špatná správa těchto kasin

Automaticky přeloženo:
guizinho8
před 7 měsíci

Něco takového by naznačovalo, že systém kasina pravděpodobně detekoval něco, co stojí za ruční kontrolu. V tomto ohledu si představuji, že vás kasino informovalo o vyšetřování a souvisejícím zablokování účtu. Technicky to dává smysl.

Je smutné, že v takových situacích kasina obvykle s hráči nesdělují další podrobnosti a dokud není kontrola provedena, je zde poměrně otevřený prostor pro spekulace.

Mimochodem, pokud skupina sdílí jeden systém nebo platformu, taková kontrola probíhá napříč celou skupinou kasina, takže nemusíte hrát ve více než jednom. Systém automaticky označí určité detaily účtu hráče v celé skupině kasin.

Chápu, že je to z vašeho pohledu nepohodlné. A přesto, dokud vyšetřování nepřinese výsledky, můžeme jen hádat, zda to bylo skutečně nutné.

Ohledně bonusů bych rád řekl, že kasina, stejně jako jakékoli jiné komerční subjekty, mohou svobodně omezovat kohokoli v přijímání speciálních nabídek a bonusů, protože se jedná o významnou investici. Kasina a sázkové kanceláře dávají přednost odměňování hráčů, kteří mohou zvážit odchod ze stránky, nebo nových hráčů hledajících „motivaci".

Více se dozvíte v tomto bezplatném e-kurzu zaměřeném na bonusy 😉

Cituji:

"Začněme základy, pro případ, že se o kasinových bonusech učíte poprvé. Kasinové bonusy mají obvykle formu bonusových prostředků nebo bezplatných zatočení, které jsou hráčům poskytovány z jednoho z mnoha důvodů, včetně:

• Jako odměnu za vytvoření kasinového účtu

• Jako odměnu za provedení vkladu

• Jako odměnu za to, že jste aktivním hráčem

• Jako pobídka začít znovu hrát po určité době nečinnosti"


Možná to zní dost drsně, ale přesto je to byznys zaměřený na získávání příjmů.


V každém případě doufám, že bezpečnostní kontrola proběhne poměrně brzy a výhru si budete moci vybrat. Informujte nás, prosím!

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, nejhorší kasino registrované před 3 dny, během těchto dnů jsem poslal 3 video selfie, včera jsem provedl výběr 48 eur znovu poslal video selfie, řekli mi, abych počkal 30 dní na ověření

Automaticky přeloženo:
Arm009
před 7 měsíci

Ahoj, tak koukám, že největší problém je v ověřování a proto nelze odstoupit, ne? Když pošlete video selfie, jaká je chyba, když to nepřijmou, zkusili jste se zeptat?

Pravdou je, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení KYC a výběr, takže bych nebyl pro to, aby to trvalo až měsíc, jak dlouho v tuto chvíli čekáte?

Každopádně, pokud se do té doby nic nezmění, pravděpodobně bych otevřel stížnost , kde se vám náš tým pokusí pomoci.

Pokud tedy máte aktualizaci, dejte mi prosím vědět.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Udělal jsem si video selfie s pasem a potvrdili, že jsem to já, a řekli, že nebyly žádné problémy, můžeme vybrat výběr, ale když jsem provedl výběr a výběr nikdy nepřišel, napsal jsem jim znovu a toto čas, kdy řekli, že k ověření profilu účtu na údajně neférové hře je potřeba 31 dní ... metody a výsledky ověření podle nich nepodléhají zveřejnění

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Toto kasino, jako každý jiný pod stejným vedením, je ostuda.. jsem ve stejné situaci.. bez jakéhokoli zdůvodnění, jen říkají, že mají právo ponechat si výběr po dobu 31 dnů pro šetření.. účet vytvořen Před 3 dny, které mohou vyšetřit, což trvá měsíc? Škoda.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemám nic proti tomuto nebo jiným kasinům galaktika, jediná věc, kterou považuji za špatnou, je, že s bonusem bez vkladu mohu po vsazení vybrat maximálně 250 eur, protože moje bezplatná otočení vyústila v 25 eur, což vedlo k x10 s 250 eury.

Zatím dobrý, problém je v tom, že abych mohl vybrat peníze, musím nyní vložit 250 eur, což je pro mě hodně peněz, a hrát těchto 250 eur x3.

Proto jsem ještě nezaplatil 250 eur, protože nemám tolik nazbyt.

Z podpory vím, že je to v jejich pravidlech, ale přesto jsem chtěl vyjádřit svou nelibost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Udělal jsem si video selfie s pasem a potvrdili, že jsem to já, a řekli, že nebyly žádné problémy, můžeme vybrat výběr, ale když jsem provedl výběr a výběr nikdy nepřišel, napsal jsem jim znovu a toto čas, kdy řekli, že k ověření profilu účtu na údajně neférové hře je potřeba 31 dní ... metody a výsledky ověření podle nich nepodléhají zveřejnění

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu, takže nejde o ověření vás, ale o hratelnost, kterou možná poskytovatel hry také zváží. Nejsem si jistý, jak dlouho takové vyšetřování může trvat, protože měsíc se mi zdá docela hodně. Proto jsem jako možné řešení navrhl reklamaci, protože by mě to znepokojovalo.

Jste si však vědomi toho, že byste hráli nějakou neférovou taktiku, nebo proč vám to kasino řeklo? Hráli jste automaty nebo nějaké živé stolní hry nebo něco jiného? 🤔

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Toto kasino, jako každý jiný pod stejným vedením, je ostuda.. jsem ve stejné situaci.. bez jakéhokoli zdůvodnění, jen říkají, že mají právo ponechat si výběr po dobu 31 dnů pro šetření.. účet vytvořen Před 3 dny, které mohou vyšetřit, což trvá měsíc? Škoda.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, taky by mi to přišlo docela hodně a koukám, že nejsi jediný, kdo má účet pod kontrolou kasina. Nejlépe by asi bylo vědět, proč ke kontrole muselo dojít, ale to se pravděpodobně dozvíte až ve chvíli, kdy se kasino k celé situaci vyjádří a kontrola je u konce. Pokud od nich nic víc neuslyšíte, doporučoval bych i podat reklamaci, protože měsíc bez ničeho bych čekat také nechtěl.

Mimochodem, jaké hry jste hráli? Hráli jste s bonusem? Máte nějakou představu, proč by se to mohlo stát?

Dej mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Hrál jsem poctivě, nebral jsem ani žádné bonusy, párkrát jsem vsadil na fotbal, většinou a trochu na automaty

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Nemám nic proti tomuto nebo jiným kasinům galaktika, jediná věc, kterou považuji za špatnou, je, že s bonusem bez vkladu mohu po vsazení vybrat maximálně 250 eur, protože moje bezplatná otočení vyústila v 25 eur, což vedlo k x10 s 250 eury.

Zatím dobrý, problém je v tom, že abych mohl vybrat peníze, musím nyní vložit 250 eur, což je pro mě hodně peněz, a hrát těchto 250 eur x3.

Proto jsem ještě nezaplatil 250 eur, protože nemám tolik nazbyt.

Z podpory vím, že je to v jejich pravidlech, ale přesto jsem chtěl vyjádřit svou nelibost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkujeme za váš přírůstek do tohoto kasina. Hrajete zde častěji nebo jen sporadicky?

Co se týče vámi zmiňovaného bonusu, často je podmínkou max cashout, takže bych v tom neviděl nic neobvyklého.

Co mě však mate je, že musíte vložit 250 €, abyste mohli vybírat a vsadit 3x na vklad není zrovna nejmenší. To by mě taky odradilo a asi bych do toho nešel.

Podařilo se vám v tomto kasinu vybrat a víte, jak dlouho tento proces trvá a zda se někdy vyskytly nějaké problémy? Zkontrolovali jste zálohu ve smluvních podmínkách?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Proč nemohu podat stížnost na kasino? Odpovídám na otázky ohledně problémů s výběrem, nebral jsem bonusy a pak v dalším okně, pokud nevyberete, je můj problém vyřešen, je prázdný

Automaticky přeloženo:
Arm009
před 7 měsíci

Jaký je váš konkrétní problém, když nemůžete podat stížnost, prosím? Klidně si udělejte snímek obrazovky, abych měl lepší přehled, a já se pokusím pomoci.

Samozřejmě můžete zkusit smazat cookies, otevřít stížnost z jiného zařízení nebo jiného prohlížeče a uvidíme, jestli to pomůže. Pokud nic nefunguje, určitě mi dejte vědět. 👍

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

filefile

a zapomněl jsem říct, že jsem si vybral toto kasino hlavně proto, že o něm máte vysoké hodnocení, nevím, proč jste dal takové hodnocení....

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Arm009
před 7 měsíci

Takže když vyberete jednu z možností, nemůžete se poté kliknutím přesunout dál nebo ji potvrdit? Je "tlačítko" nějak nedostupné nebo v čem je problém?

Ohledně indexu bezpečnosti (hodnocení) se můžete podívat, proč tomu tak je, zde .

Kasino má docela vysoké skóre a rád bych věděl, co se děje, protože nejste jediný, kdo má stejný problém. Doufám, že budete moci podat stížnost, a pokud ne, dejte mi vědět, ale buďte trochu popisnější, abych věděl, co se děje.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky