FórumKasina0x.bet Casino - všeobecná diskuze

0x.bet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od RS200
|
4669 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
Orde0
před rokem

Ano, rozumím tomu, co říkáš, takže jak jsi zmínil, kdyby neměl tušení, že jsi udělal něco špatného, určitě bych podal stížnost. Myslím, že kasino by mělo mít v situacích, jako je tato, relevantní reakci, takže alespoň náš tým to zjistí, pokud do toho půjdete.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

Dobrý den, nemohli jste odeslat uživatelskou recenzi, protože byly svátky a náš způsob odeslání byl takový, abychom se vyhnuli tomu, že bychom jich dostali příliš mnoho. Vše by nyní mělo fungovat normálně.

Pokud jde o stížnost, stále ji nemůžete podat? Máte konkrétní problém s tímto kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

kasino vyřešilo můj problém dobrým způsobem. Opravdu existuje několik dobrých kasin, která se o hráče starají.

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

No jsem rád, že se vše nakonec vyřešilo bez problémů. Mohu také vědět, jaký problém jste řešili?

Automaticky přeloženo:
Anonymized487
před 11 měsíci

A jak se vám podařilo tento problém vyřešit?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Objednal jsem výběr prostředků, uplynulo 48 hodin, podle jejich předpisů by mělo dojít k výběru, ale peníze na účet nikdy nedorazily. Prošel jsem všechna ověření, odpověděli poštou takto: „Naše finanční oddělení kontroluje všechny žádosti o výběr jeden po druhém v režimu živé fronty. Vaši žádost co nejdříve prověří a vše prověří, tím si můžete být jisti. Pokud se vyskytnou nějaké problémy nebo budou vyžadovány další informace, budeme vás také ihned kontaktovat a poskytneme vám další pokyny, takže se o to nebudete muset starat."

Automaticky přeloženo:
GODENKOR
před 10 měsíci

To je bohužel velmi obvyklá situace, zvláště na začátku roku. Dovolená, nemoci atd. způsobily zpoždění. Je však pozitivní, že vás kasino průběžně informuje.

Vsadím se, že se vám nebude líbit celých 14 pracovních dnů, které kasinům umožňujeme dokončit ověření a zpracovat platbu, když bude podána stížnost.

Snad to nebude trvat moc dlouho. Udržujte nás aktuální.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Luckywayz Limited BV přejmenován na BC Coin (bccoin.bet).

(také přesměruje na albion.bet z britské IP, která je licencována v Kostarice, pravděpodobně jen pokus získat zákazníky ve Spojeném království, aniž by riskovali svou novou společnost)


oba 0xbet/bccoin jsou stále funkční a používají stejný systém účtů. Zdá se, že je to jen otázka času, než pošlou e-maily týkající se změny a vypnou staré weby

Automaticky přeloženo:
mulven
před 3 měsíci

Také zasláno našemu vyhrazenému datovému týmu – děkujeme! 👍

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vyplácí toto kasino vůbec peníze?


moje žádost o výběr čeká od 19. září! podpora odpovídá šablonami, vip manager také říká, že na tom pracují. ověření bylo úspěšně dokončeno před 3 týdny! má cenu v něco doufat nebo je toto kasino podvod?

Automaticky přeloženo:
virkin96
před měsícem

Dobrý den, hned na začátku bych řekl, že to byl dobrý krok, že jste zahájili reklamaci . Už je to docela dlouho, co jste dostali své peníze, tak uvidíme, co náš tým dokáže vyřešit.

Mimochodem, hráli jste s nějakým kasinovým bonusem nebo ne? Řeklo vám kasino kromě trpělivosti ještě nějaký další důvod, proč ještě nemáte své peníze?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Bonusy nepoužívám! Můj VIP manažer říká, že na mém problému pracuje, ale bohužel bez výsledků!

Automaticky přeloženo:
virkin96
před měsícem

To je něco, co by mi jako odpověď asi nestačilo. Zajímalo by mě, co to všechno může řídit, ale abych řekl pravdu, netuším.

Když jste tedy řekl, že vám VIP manažer posílá šablony, co je v nich uvedeno? Je to jen o tom, že musíte být trpěliví, ale nic konkrétnějšího?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

"Vaše žádost byla předána našemu odpovědnému oddělení a nyní se zpracovává, buďte prosím tak laskaví a chvíli počkejte. Jakmile budu mít nějaké aktualizace, budu vás kontaktovat e-mailem."

To je zhruba ta zpráva... 19. října to bude měsíc, co jsem to slyšel... jen žádosti, na které musím počkat... Jsem zoufalý!

Jen nevím co mám dělat...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vrátili mi peníze!

skoro měsíc čekání...lepší pozdě než nikdy))

Automaticky přeloženo:
virkin96
před měsícem

Skvělá zpráva, jsem rád, že po měsíci je to vyřešeno. Není to nejkratší čas, ale jak jsi řekl, lepší později než nikdy. 🙂 🎉

Představuji si, že nyní po této zkušenosti a hořké chuti po této situaci se kasinu vyhnete a doufám, že jinde se vám bude dařit lépe.

Pokud ne a máte jiné plány, klidně řekněte.

Hezký den. 😉

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky