Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 0x.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
Jak si můžete přečíst v mé recenzi, provedl jsem několik vkladů a sázka na vklad (takže žádný bonus) je velmi vysoká, ale kasino uvedlo, že je to pouze 1X. Abych jim dal další změnu, odblokoval jsem svůj účet, abych to zkusil znovu. Tentokrát po vkladu (68 EUR) jsem šel rovnou vybrat a bylo napsáno SÁZKA 204 EUR!! Takže 3X!! (viz snímek obrazovky) konfrontovali podporu s tím, ale nereagovali. Napsali další e-mail a pak najednou řekli ano, jeho 3X. To je směšně vysoko.
Výběr, který jsem čekal, byl najednou zaplacen 15 minut po odpovědi na mou recenzi (to musí být náhoda ;-)
30 roztočení zdarma pro vyplnění úplných údajů o účtu nefunguje. Stěžovali si na to, ale zdá se, že je to nezajímá.
As you can read in my review I did several deposits and the wager on the deposit (so no bonus) is very high but the casino stated that its only 1X. To give them another change I unblocked my account to give it another try. This time after the deposit (€68) I I went straight to withdraw and it said WAGER €204 !! So 3X !! (see screenshot) confronted support with it but they didn’t respond. Wrote another email and then suddenly they stated yes its 3X. That’s ridiculous high.
The withdraw that I had pending was suddenly paid 15 minutes after there answer at my review (that must be a coincidence ;-)
30 free spins for filling in the complete account details are not working. Complained about it but it seems they don’t care.
To je sakra zážitek.
Řekl bych, že 3x záloha je na horní hranici. Některá kasina používají ještě vyšší sázky na vklady. 🙁
Alespoň podpora by měla situaci zachránit. Upřímně řečeno, zdá se, že ne.
That's a hell of an experience.
I would say the 3x deposit is at the upper limit. Some casinos apply even higher deposit wagering. 🙁
At least the support should save the day. Frankly, they don't, it seems.
Vážený RS200,
Děkujeme za vaši odezvu!
Žádáme vás, abyste nás kontaktovali na Xsupport@0x.bet, abychom mohli problém vyřešit s bonusem 30 FS.
Potřebujeme také zjistit problém se sázkou na vašem účtu.
Děkujeme za pochopení!
Tým 0x.bet
Dear RS200,
Thanks for your feedback!
We ask you to contact us on support@0x.bet, so we can resolve the issue with 30 FS bonus.
Also, we need to figure out the problem with wager on your account.
Thanks for your understanding!
0x.bet Team
Milá Radko,
Děkuji za názor,
Náš tým se snaží ze všech sil poskytovat kvalitní služby našim hráčům. Pokud jste měli nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat na Xsupport@0x.bet
Děkujeme za vaši spolupráci
Tým 0x.bet
Dear Radka,
Thanks for your opinion,
Our team is trying our best to provide a quality service for our players. If you had faced any problems, do not hesitate to contact us on support@0x.bet
Thanks for your cooperation
0x.bet Team
Už jsem kontaktoval podporu před více než týdnem, prozkoumali to, ale nikdy se mi neozvali.
Ohledně sázky vás budu kontaktovat.
Také mám problém s vašimi e-maily, když používám odpověď, zdá se, že e-maily se k vám nedostanou, takže pro každou odpověď musím zahájit novou konverzaci.
I did already contact support more than a week ago, they would look into it but never heard back.
I will contact you about the wager.
Also I got a problem with your emails, when I use reply the emails doesn’t seems to reach you so for every answer I have to start a new conversation.
Milá Radko,
Děkuji za názor,
Náš tým se snaží ze všech sil poskytovat kvalitní služby našim hráčům. Pokud jste měli nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat na Xsupport@0x.bet
Děkujeme za vaši spolupráci
Tým 0x.bet
Dear Radka,
Thanks for your opinion,
Our team is trying our best to provide a quality service for our players. If you had faced any problems, do not hesitate to contact us on support@0x.bet
Thanks for your cooperation
0x.bet Team
jak může mít tato skupina dobré skóre? Je to jedna z největších podvodných skupin ve světě kasin. Kasino guru už není dobré místo, kde by se dalo zjistit, zda je kasino dobré.
how can this grupp have a good score? It's one of the biggest scam grupps in casino world. Casino guru is not a good place to see if a casino is good anymore.
Chcete své prohlášení upřesnit?
Zdá se, že jste byli aktivní se stížnostmi, a teď jsme jen špatné místo k návštěvě?
Zajímalo by mě, zda to má něco společného s vaší stížností na toto kasino.🤔
Je mi líto, ale je zcela zřejmé, že neexistuje žádný nárok na žádné kasino bez podpůrných útržků důkazů.
Malá rada: nejprve si je zajistěte a poté účet v kasinu zrušte. 🙏
Care to elaborate on your statement?
Seems you've been active with complaints, and now, we're just a bad place to visit?
I wonder whether it has something in common with your complaint about this casino.🤔
I'm sorry, but it is pretty obvious there is no claim against any casino without supportive shreds of evidence.
Word of advice: secure those first, then close the account with the casino. 🙏
Už jsem sem vložil hodně a neměl jsem šanci vyhrát. Celé mi to připadá zmanipulované, na chatu jsem se zeptal, zda nabízejí limit vkladu. Odpověď byla ne a mně bylo jasné, že už tady nechci hrát. Proto jsem chtěl svůj účet zrušit, ale musel jsem kvůli tomu napsat email. Teď si ani nepamatuji, kolik e-mailů jsem poslal, a jediná odpověď, kterou jsem dostal, byla, že případ byl uzavřen. Jste zcela ignorováni a v chatu nedostanete žádnou pomoc. Můžete mě ignorovat, jak chcete, vím, že tady neplatím ani korunu.
I've already deposited a lot here and had no chance of winning. It all seems manipulated to me, asked in the chat if they offer a deposit limit. The answer was no and it was clear to me that I don't want to play here anymore. That's why I wanted to close my account, but I had to write an email for that. Now I don't even remember how many emails I sent, and the only answer I got was that the case was closed. You are totally ignored and you get no help in the chat. You can ignore me all you want, I know I don't pay another penny here.
Ich hab hier schon einiges eingezahlt und keine Chance auf Gewinn gehabt. Mir kommt das alles manipuliert vor, fragte im Chat auch nach ob sie Einzahlungslimit anbieten. Die Antwort war nein und für mich klar, hier möchte ich nicht mehr spielen. Deswegen wollte ich mein konto schließen, dafür musste ich aber eine email schreiben. Nun weiß ich schon gar nicht mehr wieviele emails ich gesendet habe, und immer kam nur die Antwort, der Fall wurde geschlossen. Man wird total ignoriert und im Chat bekommt man keine Hilfe. Sie können mich ignorieren wie sie wollen, ich weiß das ich hier keinen cent mehr einzahle.
Milá Gretche70,
Chápeme vaši frustraci, ale možná vaše dopisy nepřicházejí na správné místo. Mohl byste nám prosím poskytnout registrovaný e-mail?
S přátelským pozdravem,
Tým 0xbet
Dear Gretche70,
We understand your frustration, but maybe your letters are not coming to the right place. Could you provide us with the registered e-mail, please?
Kind regards,
0xbet Team
Ahoj!
Ke spojení s hráčem laskavě použijte tlačítko odpovědět. Pokud tak neučiníte, hráč nebude o vašem příspěvku informován.
Chci ti jen trochu pomoci. 🙂
Děkujeme za podporu hráčů!
Hello there!
Kindly use the reply button to get in touch with the player. If you don't, the player is not notified about your post.
I just wish to help you out a bit. 🙂
Thank you for supporting players!
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.