FórumKasina0x.bet Casino - všeobecná diskuze

0x.bet Casino - všeobecná diskuze

před rokem od RS200
|
4653 zobrazení 35 odpovědí |
|
1 2
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s 0x.bet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Jak si můžete přečíst v mé recenzi, provedl jsem několik vkladů a sázka na vklad (takže žádný bonus) je velmi vysoká, ale kasino uvedlo, že je to pouze 1X. Abych jim dal další změnu, odblokoval jsem svůj účet, abych to zkusil znovu. Tentokrát po vkladu (68 EUR) jsem šel rovnou vybrat a bylo napsáno SÁZKA 204 EUR!! Takže 3X!! (viz snímek obrazovky) konfrontovali podporu s tím, ale nereagovali. Napsali další e-mail a pak najednou řekli ano, jeho 3X. To je směšně vysoko.

Výběr, který jsem čekal, byl najednou zaplacen 15 minut po odpovědi na mou recenzi (to musí být náhoda ;-)


30 roztočení zdarma pro vyplnění úplných údajů o účtu nefunguje. Stěžovali si na to, ale zdá se, že je to nezajímá.

file

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

To je sakra zážitek.

Řekl bych, že 3x záloha je na horní hranici. Některá kasina používají ještě vyšší sázky na vklady. 🙁

Alespoň podpora by měla situaci zachránit. Upřímně řečeno, zdá se, že ne.


Automaticky přeloženo:
RS200
před rokem

Vážený RS200,

Děkujeme za vaši odezvu!

Žádáme vás, abyste nás kontaktovali na Xsupport@0x.bet, abychom mohli problém vyřešit s bonusem 30 FS.

Potřebujeme také zjistit problém se sázkou na vašem účtu.

Děkujeme za pochopení!

Tým 0x.bet


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Milá Radko,


Děkuji za názor,

Náš tým se snaží ze všech sil poskytovat kvalitní služby našim hráčům. Pokud jste měli nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat na Xsupport@0x.bet


Děkujeme za vaši spolupráci

Tým 0x.bet

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem kontaktoval podporu před více než týdnem, prozkoumali to, ale nikdy se mi neozvali.

Ohledně sázky vás budu kontaktovat.

Také mám problém s vašimi e-maily, když používám odpověď, zdá se, že e-maily se k vám nedostanou, takže pro každou odpověď musím zahájit novou konverzaci.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Radko,


Děkuji za názor,

Náš tým se snaží ze všech sil poskytovat kvalitní služby našim hráčům. Pokud jste měli nějaké problémy, neváhejte nás kontaktovat na Xsupport@0x.bet


Děkujeme za vaši spolupráci

Tým 0x.bet

Automaticky přeloženo:
před rokem

No, nehraju ve vašem kasinu.

Sloužím zde na fóru jako admin a moderátor 🙂.

Děkujeme, že tak reagujete!

Automaticky přeloženo:
před rokem

jak může mít tato skupina dobré skóre? Je to jedna z největších podvodných skupin ve světě kasin. Kasino guru už není dobré místo, kde by se dalo zjistit, zda je kasino dobré.

Automaticky přeloženo:
Mash92
před rokem

Chcete své prohlášení upřesnit?

Zdá se, že jste byli aktivní se stížnostmi, a teď jsme jen špatné místo k návštěvě?

Zajímalo by mě, zda to má něco společného s vaší stížností na toto kasino.🤔

Je mi líto, ale je zcela zřejmé, že neexistuje žádný nárok na žádné kasino bez podpůrných útržků důkazů.

Malá rada: nejprve si je zajistěte a poté účet v kasinu zrušte. 🙏


Automaticky přeloženo:
před rokem

Už jsem sem vložil hodně a neměl jsem šanci vyhrát. Celé mi to připadá zmanipulované, na chatu jsem se zeptal, zda nabízejí limit vkladu. Odpověď byla ne a mně bylo jasné, že už tady nechci hrát. Proto jsem chtěl svůj účet zrušit, ale musel jsem kvůli tomu napsat email. Teď si ani nepamatuji, kolik e-mailů jsem poslal, a jediná odpověď, kterou jsem dostal, byla, že případ byl uzavřen. Jste zcela ignorováni a v chatu nedostanete žádnou pomoc. Můžete mě ignorovat, jak chcete, vím, že tady neplatím ani korunu.

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před rokem

Oceňuji vaši upřímnou zpětnou vazbu!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Milá Gretche70,


Chápeme vaši frustraci, ale možná vaše dopisy nepřicházejí na správné místo. Mohl byste nám prosím poskytnout registrovaný e-mail?


S přátelským pozdravem,

Tým 0xbet

Automaticky přeloženo:
0x.bet Casino
před rokem

Ahoj!

Ke spojení s hráčem laskavě použijte tlačítko odpovědět. Pokud tak neučiníte, hráč nebude o vašem příspěvku informován.

Chci ti jen trochu pomoci. 🙂

Děkujeme za podporu hráčů!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, můj účet u 0xbet je uzavřen. Jejich rozhodnutí prožívám jako svévolné a nespravedlivé. Chci prozkoumat všechny způsoby, jak mi mohou být uvolněny můj vklad a výhry. 0xbet nereaguje na moje e-maily. Jak má toto kasino skóre 8,4?

Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Ahoj.

Protože je to úplně poprvé, co jsme o vás slyšeli, že máte problémy s tímto kasinem, index bezpečnosti to skutečně neodráží. Netřeba dodávat, že takhle to tady nefunguje.

Všimněte si záložky s názvem „ Vysvětlení indexu bezpečnosti " Jmenovitě:

"Žádné stížnosti hráčů nebo velmi nízká hodnota zadržených výher ve stížnostech ve vztahu k velikosti kasina"

Ale vraťme se k věci. Je mi líto, že slyším o vašem problému.

Byly vám uvedeny nějaké důvody pro tuto situaci, prosím? V tuto chvíli víme pouze, že váš účet byl uzavřen. Mohl byste také vysvětlit celé pozadí?

Budu zde pro další informace.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj Radko. Obviňují mě z porušení T&C 56 (b/c), 57 a 62. Vůbec to nepoznávám, protože moje hra je normální a férová.

Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Ahoj!

Mohl byste se zde o tato pravidla podělit? Co to říká?

Sám se v nich nevyznám, ale mám pocit, že to může být o nějakých neobvyklých vzorcích sázení. Jsem blízko?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Toto jsou T&C 56 b/c, 57 a 62 na 0xbet:

56

b) rozvoj strategií zaměřených na získání nespravedlivých výher;

c)podvodné akce proti Casbit Group NV nebo jejím poskytovatelům plateb;"

a odstavce. 57 Podmínek Společnosti: „V případě odhalení jedné nebo více takových akcí ze strany Uživatele nebo jiných podobných akcí si 0xBet vyhrazuje právo zrušit uživatelský účet a pozastavit veškeré výplaty Uživateli. ...".

Navíc tím, že jste o této zranitelnosti neinformovali žádného ze zástupců společnosti, porušili jste odstavec 62 našich Podmínek: „Pokud si uživatel uvědomí možné chyby nebo neúplnosti v softwaru, souhlasí s tím, že se zdrží využívání jim. Uživatel se navíc zavazuje neprodleně nahlásit jakoukoli takovou chybu nebo neúplnost společnosti Casbit Group NV Pokud uživatel nesplní povinnosti uvedené v tomto odstavci a zneužije výsledky takových chyb nebo neúplností, má společnost Casbit Group NV právo na plnou náhradu za veškeré škody související s chybou nebo neúplností, včetně škod vzniklých v důsledku příslušné chyby/neúplnosti a neúspěšného oznámení Uživatele.".


Vůbec si neuvědomuji, že bych porušoval tyto T&C. Zčervenali.


Automaticky přeloženo:
Orde0
před rokem

Ahoj, podle toho, co jsi sdílel a říkal, mi to přijde dost zvláštní. Takže kasino vás obvinilo podle paragrafu 62 ano, kde byste měli nahlásit nějakou technickou chybu, pokud k ní dojde, a nevyhrát z ní? Také máte ponětí, co to bylo, a dostali jste nějaké další vysvětlení?

Myslím, že pokud ne a kasino nereaguje a máte pocit, že jste neudělali nic špatného, pak by bylo nejrozumnější podat stížnost.

Myslíte, že to stojí za vyzkoušení?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Opravdu zvláštní. Ve své hře jsem neměl v úmyslu ani úmyslně provést nějakou technickou chybu. Nepoznávám se v jejich obviněních, protože netuším, z čeho mě mohou podezřívat. Neměl jsem žádný zisk z žádné chyby na jejich stránkách, protože moje (malé množství) výher byly provedeny čestným způsobem. Měl jsem velmi velký zůstatek na 0xbet, který by mohli mít zájem si ponechat za každou cenu.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky