FórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem 22bet

Problémy s výběrem 22bet (strana 6)

před 3 roky od giseryd
|
49523 zobrazení 170 odpovědí |
|
1...5 6 7...9
Přidat příspěvek
před 2 roky

Hrál jsem na 22bet téměř rok. Dříve bylo stažení pro mě vynikající: vždy hotovo za 10 minut. Tentokrát se ale zaseknou dva výběry. Stejně jako v minulosti byly schváleny velmi rychle. Ale pak, teď je jedna objednávka 4 dny a další 2 dny, peníze stále nejsou na mém účtu.

Mohl by mi někdo dát nějaké návrhy nebo říct nějaké zkušenosti? Může to být ještě s problémy při schvalování výběrů?

Automaticky přeloženo:
wszgreat
před 2 roky

Ahoj, přesunul jsem tvůj příspěvek do tohoto vlákna, protože je to všechno o problémech s výběrem kasina 22bet. Můžete začít číst zde: https://casino.guru/forum/complaints-discussion/22bet-withdrawal-issues

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Dík. Vlastně na začátku jsem ty rozhovory viděl tady a pak jsem se zaregistroval. Dobrou zprávou je, že jsem nyní obdržel peníze z jednoho výběru (ten s méně penězi). Ale další žádost o více peněz stále nebyla přijata.

Automaticky přeloženo:
wszgreat
před 2 roky

Dobrý den, je to dobré znamení. Jen například, pokud je vyhraná částka vyšší, kasino může peníze vložit do několika plateb. Trochu bych počkal.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Uplynuly další dva dny a peníze stále nedorazily.

Automaticky přeloženo:
wszgreat
před 2 roky

No, evidentně je to trochu moc dlouhé. Jsou s vámi v kontaktu? Bylo schváleno druhé stažení?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nejprve je schválen a po přibližně 7 dnech zamítnut. Včera jsem měl velmi špatnou náladu a peníze jsem použil na sázení a neměl jsem štěstí. Peníze byly ztraceny ve hrách. Nakonec je problém „vyřešen" takovým frustrujícím způsobem. Bylo mi líto kasina, které používá tento způsob, jak udržet výhry hráčů ve své společnosti.

Automaticky přeloženo:
wszgreat
před 2 roky

Ach ne,... Je mi líto, že jsi přišel o peníze. Asi je teď lepší zapomenout 🙁.

Automaticky přeloženo:
wszgreat
před 2 roky

opravdu si nejsem jistý. Mnoho hráčů říká, že toto je strategie kasina, ale já věřím, že to není vždy strategie kasina. Kasino může být prostě špatné, příliš pomalé, odposlouchávané, mohou mít problémy s poskytovateli plateb... možností je mnoho.

Automaticky přeloženo:
vaneza
před 2 roky

Dobrý den, je mi líto, ale myslím, že je na kasinu, zda uzná vaši chybu a vyplatí vám jakoukoli výhru 🙁 v nějakém projevu dobré vůle. Připadá mi zvláštní, že jste předali KYC s jiným jménem držitele pro kreditní kartu a také pro bankovní účet - ale možná jsem to pochopil špatně. Měli byste kontaktovat podporu, vysvětlit jim situaci a pokud vše půjde dobře, mohou dokonce vrátit zálohy. Jen neregistrujte cizí jména k jiným platebním metodám, můžete si vytvořit větší problém.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Z nějakého důvodu nemám dovoleno odstoupit žádnou metodou. Pokaždé, když jdu do okna pro výběr, zobrazí se to jako „nedostupné služby" a nedává mi žádné možnosti.


Mluvil jsem s jedním z pomocníků chatu a řekli mi, abych poslal své ID a číslo účtu na e-mail "security@22bet.com", ale to bylo téměř před 2 týdny a stále od nich nemám žádnou odpověď. Navíc nemám přístup k chatu, když jsem se dostal na web


Může mi někdo prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
lucassousa001
před 2 roky

Ahoj,

toto není první případ stejného druhu, obávám se.

Navrhuji, abyste zde zaslali stížnost a my se pokusíme kontaktovat kasino a zjistit, v čem se zdá být problém.

Neváhejte použít tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Také bych zkusil kontaktovat jejich bezpečnostní oddělení. v pravidelných intervalech.

Automaticky přeloženo:
lucassousa001
před 2 roky

Obecně lze říci, že jsme kasinu dali velmi špatné hodnocení a to je přesně to, co můžete od špatného kasina očekávat. Stále je možné, že dostanete zaplaceno, ale nějakou dobu to potrvá.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno! V 22bet se něco stane, když použiji vízum, na které není název účtu? Mohu to tedy zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
miralles8666
před rokem

Ahoj.

Je mi líto, že nerozumím vaší otázce.

V čem se zdá být problém nebo co byste prosím chtěli zkontrolovat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Zaregistroval jsem se do 22bet a použil jsem visa kartu, která není na mé jméno, vklady a výběry jsem provedl bez problému, ale nyní mě žádají o ověření účtu, poslal jsem doklad totožnosti a nyní mám poslat vízovou kartu, ale vízová karta není na jméno uživatele registrace stránky 22bet, je nějaký problém?

Automaticky přeloženo:
miralles8666
před rokem

V některých kasinech je proti jejich pravidlům provádět vklady a výběry na kartu, která se liší od registrovaného jména. Je možné, že zavřou váš účet a zabaví veškeré výhry spojené s touto kartou. Existuje důvod, proč jste neprovedli vklad vlastní kartou? Budete muset počkat a uvidíte, jaký postup přijmou,

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

Důvodem je, že nemám kartu, mohu si vybrat stejnou?

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před rokem

ale vrátí se zadané peníze? Není to přínos

Automaticky přeloženo:
miralles8666
před rokem

Provedli jste výběr pomocí karty, která není na vaše jméno? Pokud ne pro ověření, zašlete svou vlastní debetní kartu se zbytkem dokumentů k ověření

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky