DomůFórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem 22bet

Problémy s výběrem 22bet (strana 10)

 od giseryd
|
84 547 zobrazení 192 odpovědí |
|
1...9 10
Roger_1994

Ahoj.

Přesunul jsem váš příspěvek sem, takže je větší šance získat zpětnou vazbu.

Mohu se zeptat, zda dokument byl kopií vašeho původního certifikátu a neschválili ho?

To by bylo opravdu zvláštní.

Co dalšího jste jim poskytli k ověření vašeho účtu a kdy to všechno začalo, prosím?

Automaticky přeloženo:
Romi

Šel jsem na magistrát a tam mi řekli, že tam není papírový rodný list, vytiskli to z PC a dali razítko s podpisem, pak mi dali i rodný list sejmutý z fotoskeneru a vždy razítko z magistrátu s podpisem, teď mi z chatu řekli, že to prověřují, zatím jsem poslal občanský průkaz, řidičský průkaz, výpis z účtu, pak selfie, přičemž v chatu ukazuji občanský průkaz, rodný list i s razítkem na pozadí chatu kolkovné, ale zdá se mi, že po mně chtějí donekonečna každých 72 hodin žádat o doklady, aby mi zablokovali účet mám tam značnou částku a bojím se, že o ně přijdu, jsem vlastníkem účtu jediný hraju, kreditka je moje, takže mám na to 100%, cítím se jako oběť nespravedlnosti, mohou mě zablokovat, i když ano

Automaticky přeloženo:
Romi

Účet jsem vytvořil v září 2023, toto ověření začalo v pondělí 17. března, takže je to 11 dní, bez jakéhokoli skutečného důvodu

Automaticky přeloženo:
Roger_1994

Děkuji mnohokrát za všechny podrobnosti. Myslím, že nejlepší by bylo požádat kasino o přímé vysvětlení, které jsou moji kolegové z Resolution Center zvyklí vyžadovat, jakmile hráč odešle reklamační formulář.

Možná jste o tom nikdy neslyšeli, takže bych rád, abyste věděli, že si můžete stěžovat na kasino, pokud máte pocit, že problém je větší, než můžete sami zvládnout. Je zcela zdarma a bez závazků.

Pokud jste ochotni to zkusit, použijte prosím tento odkaz: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia

co myslíš? Líbí se vám nápad?

Automaticky přeloženo:
Radka

Nicméně jsem chtěl upřesnit, že nehraju v kasinu, ale myslím, že je to stejné, problém je s bezpečnostním oddělením 22bet, trvají na tom, že tyto rodné listy nejsou dobré, říkají, že soubor je upraven? a foto tisku není jasné a je potřeba originál ale originál není, obec to dává takto, kopii rodného listu jsem poslal ale vyhovující originálu a prý pošlu fotky vyšší kvality, počkám pár dní pak uvidím jak dál

Automaticky přeloženo:
Roger_1994

Chápu problém a náš tým se pokusí s takovými věcmi pomoci. Ověřování je také to, co s hráči děláme, takže pokud máte zájem a nevíte jak dál, rozhodně využijte našich služeb. Doufejme, že se dozvíme více, protože pokud kasino neřekne nic konkrétního, jsme málo.

Takže půjdeš do toho?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Problém vyřešen po 14 dnech ověření bylo dokončeno a umožnili mi vybrat zůstatek, který byl poměrně vysoký, ale napsali mi, že sázení pro vás není dostupné, už s nimi nemohu hrát nevím upřímně sázím pravidelně možná sázím vysoké částky s nízkým kurzem, důležité je, že se mi podařilo vybrat zůstatek

Automaticky přeloženo:
Roger_1994

Jsem moc rád, že se to vyřešilo a peníze jste po ověření obdrželi.

Co se týče toho, že jste byli omezeni, tak jste možná vyhráli hodně a to se kasinu nelíbilo, ale na druhou stranu to mají možnost, takže s tím nic nenaděláte. Je zřejmé, že si budete muset najít jiné kasino, kde budete znovu sázet.

Takže pokud ano, tak se tam dobře udělejte a na peníze nebudete tak dlouho čekat.🙂

Automaticky přeloženo:
Romi

Play'n GO keskustelee vain kasinoiden kanssa. https://forms.wix.com/55e88372-b9f6-4577-9f20-dfacd67cd358:ca9f7d5d-80e8-4f6d-8c57-e46928c465ae


"V Tome of madness nám chybí "zvuky hitů". Jsou slyšet pouze zvuky značky očí a počítadla výher.

01:33

PA

Trpělivost

Dobrý den, jmenuji se Patience a ráda vám pomohu. Vydržte, prosím.

01:33

Opětovné načtení hry nepomohlo.

01:34

Trpělivost

Vážený uživateli, vezměte prosím na vědomí, že dostupné trhy se mohou lišit v závislosti na události. Pokud se určitý trh nezobrazuje, znamená to, že v tuto chvíli nelze sázet.

Bohužel nemohu upřesnit, kdy bude trh k dispozici, protože je stanoven na uvážení sázkové kanceláře.

01:37

PA

Je ještě něco, s čím vám mohu pomoci?"


Esimerkki "tuen" ammattitaidosta.. Kun pelistä puuttuu äänet niin se on jokin markkinointiasia.


Mutta.. Ongelma ei ratkennut..


Jatkoa:

"Trpělivost

Vydržte, prosím.

01:47

PA

Vážený uživateli, pokud máte problém s výplatou svých výher nebo se potýkáte s nějakými technickými problémy při hraní automatů, poskytněte mi prosím níže uvedené podrobnosti: — datum hry, kterou jste hráli; — čas hry ve vašem časovém pásmu; — název hry a jejího poskytovatele; — výši vkladu; — ID číslo kola, během kterého došlo k chybě, a snímek obrazovky z tohoto kola ve hře. Vezměte prosím na vědomí, že historii kol lze nalézt ve vybrané hře."


Siinä teille. Kukaan ei ole tähän asti voinut tehdä mitään.. Siksi meillä on Gurussakin "valitukset" että sielläkään ei mitään tapahdu kuten olen vuosia nähnyt.

Automaticky přeloženo:
timpezon

Takže byl tento rozhovor od kasina nebo od samotného poskytovatele hry? 🤔

Promiň, nemohl jsem to z toho dostat.

Ale vidím, že to tu bylo nějak vysvětleno: "Vážený uživateli, prosím, mějte na paměti, že dostupné trhy se mohou lišit v závislosti na události."

Věřím, že i zvuky a další funkce se mohou mírně lišit. Nemyslíte si to také?

Automaticky přeloženo:
Romi

Zákaznický servis takto reagoval, když jsem jim řekl, že zvuky hry jsou slyšet jen částečně.


Všechny zvuky ve hře tedy nefungovaly normálně a 22bet začal mluvit o nějakém trhu. Vždy poskytují nová vysvětlení, protože mají připravené odpovědi typu copy-paste.


Ale problém byl pravděpodobně vyřešen, protože už je to více než týden. S tím se však ani tentokrát nic neudělalo.


Problémy s SMS (OTP) jsem nahlásil před několika lety. Zprávy stále neprocházejí a nemohu se například přihlásit pomocí nového zařízení. Stejný problém se objevuje od roku 2019.


I když se jim například zdá, že žádná náhoda neexistuje a že točení jsou předvídatelná, odpověď zní: „Naše hry používají generátor náhodných čísel."



Takže hry měly používat generátory náhodných čísel už v roce 2018, kdy jsem si toho poprvé všiml. Zítra ještě budu moci uhodnout lokace knihy v Tome of Madness.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! 22bet používám od roku 2019 pro sportovní sázení a kasino a upřímně, nikdy jsem s tím neměl problém až do teď. Snažím se odstoupit a bohužel, bez ohledu na způsob, který vyzkouším, neobdržím žádnou textovou zprávu s potvrzovacím kódem. Snažil jsem se kontaktovat podporu a do teď jsem nedostal žádnou odpověď. Četl jsem několik podobných případů, které byly vyřešeny, ale nevím, co mám dělat. Může někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
danielalmeidaexp

Ahoj.

Vysvětlilo vám kasino něco o tom, co se děje?

Kdy přesně jste požádali o odstoupení od smlouvy?

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky