FórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem 22bet

Problémy s výběrem 22bet (strana 9)

před 3 roky od giseryd
|
49034 zobrazení 170 odpovědí |
|
1...8 9
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Vložil jsem kartou VISA, uzavřel sportovní sázku s kurzem 1,27 nebo tak nějak a posílám security@22bet.com e-mail s mým ID, výpisem z účtu a screenshotem z bankovní aplikace, přesně tak, jak bylo řečeno zde v podpoře živého chatu: „Chcete-li se rozhodnout pro alternativní, dobijte svůj herní účet pomocí jiné platební metody (dostupné pro vklady a výběry) s minimální částkou pak sázejte na sportovní události se součtem vašeho vkladu s kurzem minimálně 1,1.

Poté musíte tuto platební metodu ověřit kontaktováním security@22bet.com (přiložte fotografii vašeho průkazu totožnosti a snímek obrazovky transakce).

Poté můžete provést výběr pomocí této metody."

Držíme palce 😀

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyžádali si fotografie mého průkazu totožnosti a obou karet (MasterCard a VISA). Poté, co jsem jim poslal požadované fotografie, dostal jsem tuto zprávu:

Vážený zákazníku,

Váš požadavek byl odeslán specialistům, vyčkejte na odpověď.


Až doteď šlo vše hladce. Pokud narazím na problémy nebo zda mohu úspěšně odstoupit, napíšu. Děkuji za vaši podporu!

Automaticky přeloženo:
Flow01
před 4 měsíci

Pokud ti dali jen takovou odpověď, je to škoda. Konkrétnější by pravděpodobně bylo lepší a myslím, že na vaši otázku není příliš obtížné odpovědět.

Pokud se však zobrazí metoda, kterou chcete použít, předpokládám, že nebude žádný problém.

Pokud se pokusíte vybrat peníze tímto způsobem, můžete mi dát vědět, jak to dopadlo?

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Tato odpověď

Vážený zákazníku,

Váš požadavek byl odeslán specialistům, vyčkejte na odpověď.


Souvisí s novou validací pro kartu VISA, poté, co jsem poslal všechny dokumenty, které požadovali. Nyní budu muset počkat, až to schválí, a poté se pokusím stáhnout. Vrátím se s aktualizacemi.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vyžádali si fotografie mého průkazu totožnosti a obou karet (MasterCard a VISA). Poté, co jsem jim poslal požadované fotografie, dostal jsem tuto zprávu:

Vážený zákazníku,

Váš požadavek byl odeslán specialistům, vyčkejte na odpověď.


Až doteď šlo vše hladce. Pokud narazím na problémy nebo zda mohu úspěšně odstoupit, napíšu. Děkuji za vaši podporu!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ach, nevšiml jsem si těchto dalších tvých příspěvků, tak je čtu. Doufám tedy, že způsob a své karty ověříte bez problémů a poté budete moci provést výběr.

Hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrá zpráva, můj výběr byl schválen. Nyní počkám, až mi peníze přijdou na účet. Děkujeme za podporu a přejeme krásný nový rok!

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
Flow01
před 4 měsíci

Opravdu??

Toto je nejlepší zpráva, kterou můžete v pátek odpoledne vložit! Nezapomeňte nás však informovat. To je jen částečné vítězství. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Peníze přijaté, vše v pořádku. Děkuji za pomoc!

Automaticky přeloženo:
Flow01
před 4 měsíci

Jaká to úleva! 🙂

Užijte si to a přijďte se sem podělit o svá nejnovější dobrodružství, až budete připraveni. Vždy můžeme využít čerstvou zpětnou vazbu o kasinech.

Šťastný nový rok!


Automaticky přeloženo:
před měsícem

22bet vložila jsem dvakrát částku a doposud nepřečetla se na herní ucet ale strhlo z účtu


hajdukovamarketa01
před měsícem

Ahoj. Zkoušeli jste ohledně tohoto problému kontaktovat zákaznickou podporu? Pokud máte nějaké aktualizace, dejte nám vědět.

Automaticky přeloženo:
1...8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky