FórumDiskuze stížnostíProblémy s výběrem 22bet

Problémy s výběrem 22bet (strana 8)

před 4 roky od giseryd
|
66105 zobrazení 170 odpovědí |
|
1...7 8 9
Přidat příspěvek
před rokem

Ahoj přátelé, tak jsem měl na účtu kolem 1000€ a když jsem si chtěl peníze vybrat podruhé, sázková společnost 22bet odmítla můj výběr a rozhodla se mi účet zavřít, aniž by mi vrátili peníze. Říkají, že jsem porušil jejich T&C, což jsem neporušil, a nemají žádný důkaz, že jsem to udělal. Co mám udělat, abych dostal své peníze zpět.


Provedl jsem všechna ověření, jako jsou selfie s ID atd., a řekli, že jsem porušil jejich T&C, ale neřekli mi, co jsem přesně udělal. IMHO jsem nic neudělal, jen divné bylo, když se ptali na mého bratra, jestli ho znám.


Mohu něco udělat s nějakým právníkem nebo co?

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Ahoj.

Hrál náhodou váš bratr ve stejném kasinu? To by mnohé vysvětlovalo, i když neříkám, že je to skutečně spravedlivý důvod pro zrušení vaší výhry.

Dobře udělané vysvětlení je na místě, řekl bych. Nebojte se, kavalérie je tady. Nabízíme bezplatnou funkci stížnosti, jejímž prostřednictvím se snažíme identifikovat problém a poté najít spravedlivý přístup.

Použijte prosím tento odkaz: https://casino.guru/complaints/create

Zkusíš to?

Nebylo by na škodu získat další tipy, proto je vám k dispozici tento průvodce .

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dobrý den Radko,

Ano, můj bratr hrál v tomto kasinu před 2 lety. Ale není to tak, že by hazardní hry byly rodinná záležitost a on se u oběda chlubí jako hej rodino, právě jsem začal hrát na 22bet, takže jsem samozřejmě nevěděl, že tam má účet.

Vytvořím reklamaci s vaším odkazem, děkuji moc!!!

Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Ahoj.

Opravdu doufám, že jediný důvod této situace nesouvisí s 2letým účtem vašeho bratra.

Pokračujte, prosím, odešlete stížnost a všichni uvidíme. 🤔

Ocenil bych, kdybyste nás mohli informovat i zde na fóru, pokud vám to nevadí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Nejsem si jistý, co jiného by to mohlo být, zkontroloval jsem T&C a jediná věc, která mě napadá, je, že to má něco společného s mým bratrem.

Odeslal jsem stížnost a Tomáš mi pomáhá, budu vás informovat.

Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Ahoj,

Procházel jsem stížnost a myslím, že je to opravdu tak. Tato část zní přesvědčivě:

Každý registrovaný zákazník může mít pouze jeden účet. Zákazníci si mohou zaregistrovat pouze jeden účet na rodinu, adresu, e-mailovou adresu, IP adresu, kreditní/debetní kartu, elektronickou peněženku nebo způsob elektronické platby. Osobám jinak spojeným se zákazníkem nebude umožněna registrace na webu.

Koupit Chtěl bych k tomuto účtu přidat několik věcí:

Jaká je pravděpodobnost, že víte, zda někdo z vaší rodiny hraje ve stejném kasinu? Řekl bych, že kasino by mělo zvážit, zda někdo z vás nezískal nespravedlivou výhodu hraním ve stejném kasinu. To je to, na čem záleží; jinak je takové pravidlo jen hloupá výmluva.

Pokud jde o sdílenou IP, je to v mých knihách ještě konkrétnější. Toto pravidlo sloužilo jako nástroj, jak se zbavit lovců bonusů, ale bohužel si mnoho kasin stále myslí, že stejná samostatná IP je důkazem nějakého druhu podvodu.

Věříme, že hráči, kteří si vytvoří několik účtů, aby mohli využívat bonusy dostupné pouze nováčkům, stojí za to pokračovat.

Každý případ je třeba řešit zvlášť, ale mám pocit, že vás právě chytily podmínky. Nebojte se, pokusíme se vám pomoci.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Radko,

Ano, v duchu jsem se k této části zasekl, ale upřímně jsem nevěděl, že můj bratr sází.


Teď, když jsi zmínil IP, mám možná další potenciální problém v mé mysli. Můj bratr má vyšší příjem než já a když si začátkem tohoto roku koupil novější iPhone, daroval mi svůj starší telefon. Co když teď mají stejnou IP připojenou k účtu nebo něco podobného, když před 2 lety uzavřel sázky se stejným iPhonem?

Ale nelovil jsem žádné bonusy nebo něco podobného, abych se zmínil předem. Přišel jsem o svůj bonus, protože jste to pravděpodobně četl ve stížnosti vtipným způsobem lol.

Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Ahoj!

Kdybych mohl hádat, řekl bych, že máte docela pravdu. 🤔 Zejména iPhony jsou zjistitelné prostřednictvím jejich jedinečných IP adres. Na druhou stranu to nic nemění na tom, že je to v rodinách celkem běžná situace. Nesouhlasím s tím, že je spravedlivé zablokovat účet a zrušit výhry jen kvůli stejnému telefonu a starému účtu. Přinejmenším vám mělo být řečeno, že existuje nějaké podezření, a měli jste dostat šanci to vysvětlit.

Proto jsem opravdu rád, že jste našli tuto stránku. Jsem si jist, že prostřednictvím stížnosti bude prezentován férový přístup!

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ahoj,

nejprve bych vám chtěla poděkovat za všechny vaše odpovědi, jste opravdu nápomocní 🙂!

To mi u komunikace s 22bet chybělo nejvíc. Pokládají pár otázek, aniž by mi dali šanci něco objasnit, a pak dojdou k rozhodnutí, které se ani nesnaží vysvětlovat.

Doufám, že s pomocí Tomáše tento problém vyřeším, chápu, že se mnou nechtějí spolupracovat, protože to nějak porušuje pravidla, která si vymysleli. Ale pokud mě nechají zaregistrovat, přijmout mé ověření a dokonce mě jednou nechají vybrat, pak mi nepřijde fér, abych náhle zrušil své výhry.

Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Ano souhlasím s tebou. Počkáme tedy, zda se kasino ozve a dá vyjádření a jak se vše vyřeší. Přeji hodně štěstí a doufám, že vše dobře dopadne. Držíme palce.🤞😊

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Díky kluci, opravdu si toho vážím!!

nyní čekáme na odpověď 22bet ve stížnosti. Dám vědět, jestli zareagují 😊

Automaticky přeloženo:
stdj121
před rokem

Nemáš zač. Ano, viděl jsem, že čekáte na odpověď kasina, tak jsem zvědavý a doufám, že odpoví s racionálním důvodem. Počkáme na vaši aktualizaci. Opatruj se. 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj! Jsem tu nový a lituji, že jsem si nepřečetl recenze před vytvořením účtu na bet22-top.com. Vložil jsem peníze pomocí karty MasterCard, a když jsem se pokusil vybrat, všiml jsem si, že MasterCard není možnost. Chatoval jsem s podporou, která se zdá být velmi automatizovaná, a bylo mi řečeno následující: „Pokud není k dispozici stejná metoda, můžeme doporučit použití alternativní platební metody pro výběr.

Chcete-li to provést, proveďte minimální vklad prostřednictvím jiné platební metody. Sázejte na celkovou částku svého vkladu. Šance na události by měly být 1,1 nebo vyšší.

Potvrďte vklady na security@22bet.com . Udělejte snímek obrazovky vkladu a odešlete jej na security@22bet.com .

Jakmile obdržíte odpověď od našich bezpečnostních specialistů, můžete tímto způsobem provést výběr.

Vezměte prosím na vědomí, že nedoporučujeme používat PayPal a bitcoiny jako alternativní metody kvůli jejich zásadám. Všechny dostupné platební systémy můžete vidět v sekci Platby na webu nebo v sekci Výběr prostředků na vašem osobním účtu."

Mám kartu Revolut Visa a plánuji s ní provést vklad, poté postupujte podle pokynů ve zprávě. Obávám se, že bych mohl obdržet zprávu: "Měli byste vybrat peníze v poměru k částce, kterou jste vložili prostřednictvím jednotlivých platebních metod." Nezdá se mi legální být nucen přidat peníze, abych si mohl vybrat to, co jsem vyhrál. V žádném případě nechci riskovat, že prohraju sázku, i když bude s kurzem 1,1 a prohraju své peníze. Můžete mi prosím pomoci? Po provedení vkladu u společnosti Visa se vrátím s jejich odpovědí. Díky předem!

ps: Obě moje karty jsou na mé jméno. Také nebudu moci poskytovat účty, protože bydlím v nájmu.

pozdější aktualizace: Mluvil jsem s nimi a řekli, že nežádají o výběr peněz v poměru k částce, kterou jsem vložil. Tak to je skvělá zpráva. Uvidím, jak to celé "Udělej zálohu u Visa a mluv s ochrankou" bude probíhat.

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Poslal jsem e-mail bezpečnosti a zeptal jsem se jich na Revolut Bank a jestli je to schůdná možnost. Po 5 minutách se mě zeptali na ID uživatele na webu a po odpovědi jsem nedostal žádnou zprávu.

Můj email: Dobrý den,


Jsem na 22bet nový a mám dotaz. Provedl jsem vklad u MasterCard a z toho, co jsem pochopil, budu k potvrzení výběru potřebovat kartu VISA. Otázka zní: Přijímáte kartu Revolut VISA? Je to životaschopné? Přijímáte od nich i bankovní výpisy? Děkujeme a přejeme krásné Vánoce!


Jejich odpověď: Dobrý den. Zadejte své uživatelské ID, prosím. Své uživatelské ID naleznete ve svém osobním profilu ve svém účtu.


Poté, co jsem odpověděl, nedostal jsem žádnou odpověď na svou otázku ohledně Revolutu. Nechápu, proč potřebovali moje ID, jen mě zajímal Revolut, jestli je v pořádku. (Některé webové stránky neberou bankovní výpis Revolut jako schůdnou možnost, proto jsem se zeptal)

Automaticky přeloženo:
Flow01
před 10 měsíci

Dobrý den, určitě by bylo užitečné znát odpověď na Vaši otázku, protože byste rádi zvolili tuto metodu. Kdy jsi napsal do kasina? Zkuste jim dát ještě nějaký čas, aby se vám ozvali a potvrdili, že pomocí této metody je možné odstoupit. Pokud ne, určitě bych se zeptal, jakou jinou alternativu bych mohl použít a co doporučují.

Počkám na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ano, přesně moje myšlenky. Chtěl jsem se nejprve ujistit, že Revolut Bank je v pořádku a poté v ní pokračovat. Dnes posílám e-mail znovu a budu čekat na odpověď. Snad bude vše v pořádku 😀 Vrátím se s aktualizacemi. Dík!

Automaticky přeloženo:
Flow01
před 10 měsíci

Skvělé, vidím, že jsme uvažovali ve stejném duchu. Tak uvidíme, jestli se vám kasino ozve, a jestli bude vše v pořádku. Doufám, že ano a budeme moudřejší. 😀

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj! Žádná odpověď a jsou to 3 dny. Na odpověď počkám ještě týden, pokud ne, zkusím provést vklad kartou Revolut Visa a zkusím vybrat. Ví někdo, jestli mohu projít ověřením, i když nemám účet na ověření adresy? Také se někdo pokusil o výběr pomocí Revolutu? Díky moc a omlouvám se za spam, ale jsem z toho trochu frustrovaný 🙁 .

Upraveno autorem před 10 měsíci
Automaticky přeloženo:
Flow01
před 10 měsíci

Je v pořádku klást takové otázky. Každý by evidentně chtěl vědět, jestli je všechno v pořádku.

Zkusili jste však o svém problému kontaktovat živý chat? Myslím, že bys tam mohl dostat odpověď dříve. Předpokládám, že jste to už udělal, ale je to z mé strany jen doplňující otázka.

Každopádně doufám, že dostanete odpověď a uvidíte, zda je to v objednávce a pokud ne, dejte nám vědět a pokusíme se pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Ahoj! Včera jsem dostal odpověď na e-mail, ale nevysvětluje mi, jestli je Revolut v pořádku nebo ne.

"Vážený zákazníku,

Všechny dostupné způsoby platby naleznete v sekci Platby.

S pozdravem tým podpory 22Bet."

Dostal jsem to od podpory, i když jsem psal bezpečnosti. Myslím, že půjdu a vložím pomocí karty Visa, vložím sázku 1,1 a zkusím vybrat.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9
Jít na stránkuz 9 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky