před 2 roky
Je to pro ověření! Co bych měl dělat?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
0
Je to pro ověření! Co bych měl dělat?
It's for verification! What should I do?
Es para verificacion! Que debo hacer?
Odešlete svou vlastní kartu se zbytkem ověřovacích dokumentů a zapomeňte na předchozí vklady, které jste provedli na druhé kartě. Pokud odešlete kartu, která není registrována na vaše jméno, bude odmítnuta.
Send in your own card with the rest of your verification documents forget about the previous deposits you made on the other card. If you send in a card not registered in your name it will be rejected.
Ale když pošlu svou kartu, uvidí, že neodpovídá vkladové kartě
But if I send my card they will see that it does not match the deposit card
Pero si envio mi tarjeta van a ver que no coincide con la tarjeta de los depositos
Počkejte a uvidíte, co na to řekne Radka, jen se vám snažím pomoci pochopit, že pokud odešlete kartu, která se neshoduje s kartou vašich ověřovacích dokumentů, bude zamítnuta. Jak vidím, jediná šance, kterou máte, je poslat kartu registrovanou na vaše jméno a doufat, že nezkontrolují kartu použitou pro předchozí vklady. Kasina, která jsem použil, ve svých podmínkách uvádějí, že vkládat může pouze jmenovaný držitel karty. Vždy se ujistím, že jsem ověřen, než provedu jakýkoli vklad, který je nejbezpečnějším způsobem. Používání cizí karty v online kasinu je ne ne!!
Wait and see what Radka has to say I’m just trying to help you understand that if you send in a card that doesn’t match that of your verification documents it will be rejected. As I see it the only chance you have is to send in a card registered in your name and hope they don’t check the card used for previous deposits. The casinos I have used in their terms and conditions state that only the named card holder can deposit. I always make sure I’m verified before I make any deposit that’s the safest way. Using someone else’s card at an online casino is a no no!!
Čeká vás výběr, pokud ano, za kolik to je?
Have you a withdrawal pending if so for how much is it for?
😯 ooh, to je hodně co ztratit, pokud vám nezaplatí, dokud nebudete ověřeni. Mám nápad, ale počkej a uvidím, co řekne Radka jako první, ona se v této situaci nemusí lišit od mých znalostí
😯 ooh that’s a lot to lose if they are not going to pay you until you are verified. I have an idea but wait and see what Radka has to say first she might no different to my knowledge on this situation
Pokud můžete, řekněte mi, co mohu udělat, musím jednat co nejdříve
If you can, tell me what I can do, I need to act as soon as possible
Si puede, dime que puedo hacer, necesito actuar lo antes posible
Nepropadejte panice a počkejte na vyjádření Radky, je to expertka. Tohle bych udělal, kdybych byl ve vaší situaci.
zrušit výběr
proveďte nejmenší možný vklad pomocí vlastní karty
provést novou žádost o výběr mínus nový vklad
zašlete ověřovací dokumenty včetně vaší karty, kterou jste provedli jako poslední vklad.
doufám, že když zkontrolují, že karta, kterou jste provedli svůj poslední vklad, odpovídá ověřovací kartě, a pokud ano, výběr by měl proběhnout hladce.
Ještě bych tady dostal druhý názor od Radky.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Dobře! Děkuji! Počkám na ni, když mám zadat 10 eur s kartou a hned poslat fotku karty k ověření, jakmile přijmou ověření můžu si peníze vybrat znovu druhou kartou?
Okay! Thank you! I will wait for her, if I have to enter 10 euros with my card and immediately send a photo of the card for verification, once they accept the verification can I withdraw the money again with the other card?
Ok! Gracias! Me esperare a ella, si tengo que ingresar 10 euros con mi tarjeta y acto seguido envio foto de la tarjeta para la verificacion, una vez acepten la verificion puede retirar otra vez el dinero con la otra tarjeta ?
Ne, celá podstata je v tom, že vklad a výběr se provádí registrovanou kartou a že se shodují. Protože pravděpodobně nebudou schvalovat stažení.
No the whole point is that the deposit and withdrawal is made with the registered card and that they match. As they probably won’t sanction the withdrawal.
Můžete mě požádat kromě této další dokumentace?
Can you ask me apart from this more documentation?
Me pueden pedir a parte de esto mas documentacion?
Omlouvám se, že jsem nepochopil otázku. Každé kasino požaduje různé dokumenty KYC, nyní je to obvykle selfie s vaším průkazem totožnosti, na kterém je například váš pas. Doklad o adrese Obvykle zasílám na první stránku výpis z bankovního účtu a poté na způsob, jakým jste v tomto případě provedli vklad svou bankovní kartou. Kasino se může lišit od kasina, takže bych si s kasinem ověřil, co je přijatelné
Sorry I didn’t understand the question. Every casino asks for different KYC documents it now normally a selfie with your ID showing eg your passport. Proof of address I normally send a bank statement first page and then the method you made a deposit with your bank card in this case. It can varie casino to casino so I would check with the casino as to what is acceptable
Zaregistroval jsem se do 22bet a použil jsem visa kartu, která není na mé jméno, vklady a výběry jsem provedl bez problému, ale nyní mě žádají o ověření účtu, poslal jsem doklad totožnosti a nyní mám poslat vízovou kartu, ale vízová karta není na jméno uživatele registrace stránky 22bet, je nějaký problém?
I have registered in 22bet, and I have used a visa card which is not in my name, I have made deposits and withdrawals without any problem, but now they ask me to verify the account, I have sent an identity document and now I have to send the visa card , but the visa card is not in the name of the user registration of the 22bet page, is there any problem?
Me he registrado en 22bet, y he utilizado una tarjeta visa al cual no esta a mi nombre, he realizado ingresos y retiros sin ningun problema, pero ahora me piden verificar la cuenta, he enviado documento de identidad y ahora tengo que enviar la tarjeta visa, pero la tarjeta visa no esta a nombre del registro de usuario de la pagina 22bet, hay algun inconveniente?
To by měl být velký problém v každém slušném kasinu, obávám se 😕 Ve většině kasin je zakázáno používat platební metody registrované na jiné jméno, než je vaše, i když vám kartu půjčil dobrovolně.
Standardní proces je, že kasino váš účet uzavře a vrátí vklad, ale těžko říct, co 22bet udělá.
That should be a big problem in any decent casino I'm afraid 😕 It's forbidden to use payment methods registered to any other name than yours in most of casinos even if the person borrowed you the card willingly.
The standard process is that the casino closes your account a returns the deposit but it's hard to say what 22bet will do.
Nepropadejte panice a počkejte na vyjádření Radky, je to expertka. Tohle bych udělal, kdybych byl ve vaší situaci.
zrušit výběr
proveďte nejmenší možný vklad pomocí vlastní karty
provést novou žádost o výběr mínus nový vklad
zašlete ověřovací dokumenty včetně vaší karty, kterou jste provedli jako poslední vklad.
doufám, že když zkontrolují, že karta, kterou jste provedli svůj poslední vklad, odpovídá ověřovací kartě, a pokud ano, výběr by měl proběhnout hladce.
Ještě bych tady dostal druhý názor od Radky.
You should not panic and wait for a second opinion from Radka she’s the expert. This is what I would do if I was in your situation.
cancel the withdrawal
make the smallest deposit possible using your own card
make a new withdrawal request minus the new deposit
send in your verification documents including your card the one you made the last deposit with.
hope that when they check that the card you made your last deposit with matches the verification card and if so the withdrawal should go through smoothly.
I would still get a second opinion on here from Radka.
Ahoj nigeljc,
Upřímně řečeno, považuji tento pokus za velmi riskantní. Asi to zjistí.
Dalším problémem je, že toto kasino uplatňuje neférové podmínky a aktivně je používá proti hráčům. Takže dát jim další "spravedlivý" důvod by věci nepomohlo, řekl bych. 😔
Vím, že je to těžké, ale normálně musíme všichni souhlasit s podmínkami, abychom mohli přistoupit k prvnímu vkladu. V tomto případě by nebylo fér povzbuzovat hráče, aby se takto choval, i když skutečně chápu, že motivací je pouze pomoci.
Hello nigeljc,
Frankly, I see this attempt as a very risky one. They will find out I guess.
The other problem point is this casino applies unfair terms and conditions and actively uses those against players. So giving them another "fair" reason wouldn't help the cause, I'd say. 😔
I know it's hard, but, normally, we all have to agree with the terms and conditions to proceed to the first deposit. In this case, it wouldn't be fair to encourage the player to act like this even if I truly understand that the motivation is only to help.
Ahoj miralles8666,
Je mi líto, že se musíte učit tímto způsobem. Berte to jako dobrý důvod, abyste se blíže seznámili se všemi Podmínkami a podmínkami, protože pokud porušíte (chtě nechtě) jednu z nich, vaše výhry jsou ztraceny a váš účet pravděpodobně uzavřen. 🙁.
Neváhejte tak učinit zde:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Upřímně řečeno, vybrali jste si pro hraní chudé kasino, a pokud se pokusíte vysvětlit, co se stalo, upřímně si myslím, že nebudou moc spolupracovat. Pokud teď zkusíte použít vlastní kartu, jsem si jistý, že to zjistí.
Vyhráli jste hodně a kasino se velmi ujistí, že jste neporušili žádná pravidla - což máte 😔
Je mi opravdu líto, že vám s tím nemohu pomoci.
Hello miralles8666,
I'm sorry you have to learn your lesson this way. Take it as a good reason to get yourself more familiar with all Terms and Conditions because if you breach (willingly and unwillingly) one of those, your winnings are lost and your account probably closed. 🙁.
Feel free to do so here:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-players
Frankly, you chose a poor casino to play in, and if you try to explain what happened, I honestly think they will not be much cooperative. If you try to use your own card now, I'm sure they will find out.
You won big, and the casino makes very sure that you have not violated any rules - which you have 😔
I'm truly sorry I can't help you with this.
ahoj, mám problémy s výběrem na 22bet, ptali se mě na jiné údaje a fotky, nakonec výpis z účtu z karty, kterou jsem vkládal.
Po odeslání stále odpovídají, aby respektovali požadavky bezpečnostního oddělení, prakticky pro ně není výpis z účtu, který stále přeposílám, dobrý.
Jak to mohu opravit?
Už se s nimi trápím týden, už to nevydržím!!
hi, I have problems with a withdrawal on 22bet, they asked me for different data and photos, lastly the account statement of the card with which I deposited.
After sending it, they keep replying to respect the requests of the security department, practically for them the bank statement that I keep forwarding is not good.
How can I fix it?
I've been struggling with them for a week, I can't take it anymore !!
salve,ho problemi con un prelievo su 22bet,mi hanno chiesto diversi dati e foto,per ultimo l'estratto conto della carta con la quale ho depositato.
Dopo averlo inviato continuano a rispondermi di rispettare le richieste del dipartimento di sicurezza,praticamente per loro non va bene l'estratto conto che continuo ad inoltrare.
Come posso rimediare?
lotto da una settimana con loro,non ce la faccio più!!
Ahoj,
je důležité pochopit, co je z prohlášení - proč je odmítnuto. Pak to musíte poskytnout „správným způsobem".
Bylo vám řečeno, co je špatně, prosím? Formát, možná chybí nějaký bankovní detail?
Dejte mi laskavě vědět.
Hello,
it's crucial to understand what is from with the statement - why it gets rejected. Then you must provide it the "right way".
Have you been told what is wrong, please? Format, some banking detail is missing, perhaps?
Kindly let me know.
Všiml jsem si, že mnoho lidí hledá další informace o kasinu 22bet a výběrech z kasina. Chtěl bych zdůraznit skutečnost, že kasino je v současné době na 2 různých blacklistech a nemají žádnou politiku reakce na stížnosti hráčů, takže vám opravdu nedoporučuji hrát tam. Pokud chcete zůstat v bezpečí, vyberte si jiné kasino.
I noticed that a lot of people search for more information about 22bet casino and withdrawals from the casino. I'd like to highlight the fact that the casino is currently on 2 different blacklists and they have no reaction policy to player complaints so I really don't recommend you to play there. Choose another casino if you want to stay safe.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.