Také jsem jim poslal e-mail 9. května, odpověděli v pondělí a ve středu potvrdili vrácení peněz.
I emailed them 9 May also, they responded on Monday and confirmed refund on Wednesday.
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Můžete se připojit zde
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Can join here
Ahoj,
TAS LINK je zpracovatel třetí strany a neinteraguje přímo s obchodníky. TAS LINK poskytuje pouze technickou stránku zpracování transakcí. Veškeré obchodní vztahy s obchodníky (včetně AML, KYC atd.) vedou akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti. Z tohoto důvodu upozorňujeme na skutečnost, že právní a finanční odpovědnost za provádění karetních transakcí nese akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti.
Vrácení peněz může iniciovat pouze obchodník nebo nabyvatel (banky nebo finanční společnosti). Adresujte prosím tento požadavek obchodníkovi nebo nabyvateli.
V opačném případě kontaktujte svou banku a iniciujte zúčtování transakcí, které považujete za nezákonné, jak je stanoveno v pravidlech platebního styku.
toto je moje doručení
Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules.
this is mydelivery
Jak se dostanete na jejich webchat? Zdá se, že je to jen robot, který mi dává stejnou odpověď znovu
How do you get through on their webchat? Only seems to be a bot my end giving me same response over again
1) Z jakého důvodu jste provedli bankovní platby společnosti Nikotpf?
Neprovedl jsem žádné bankovní platby společnosti Nikotpf.
2) Na základě čeho žádáte o vrácení peněz?
Protože jsem neprovedl žádné platby společnosti Nikotpf, jsou tyto transakce nezákonné/podvod.
3) Proč jsi napsal? support@elegro.eu pokud jde o Nikotpf?
Protože jsem na internetu našel informaci, že Nikotpf je součástí Elegro.
1) For what reason did you make the bank payments to Nikotpf?
I have not made any bank payments to Nikotpf.
2) On what basis are you requesting a refund?
Because I havent made any payments to Nikotpf so these transactions are illegal/fraud.
3) Why did you write to support@elegro.eu when it comes to Nikotpf?
Becuase I found the information online that Nikotpf is a part of Elegro.
Je to lež botů a říká, že potřebujete pomoc s používáním jejich stránek, a přenese vás to do služby před zasíláním zpráv
It is a bot lie and say you need help using their site and it takes you through to a pre messaging service
Kontaktovali jste podporu zlaté sázky nebo přímo santeda? Už ti Goldenbet vrátil peníze??
Did you contact golden bet support or santeda directly? Have goldenbet refunded you??
Víte, které z nich jsou spojeny s elegro? Bude na jejich bankovním výpisu uvedeno elegro?
Do you know which ones are linked to elegro? Will it say elegro on bank statement of them?
Tato nepoctivá a nelegální kasina nemohou požadovat peníze zpět, používají procesory třetích stran, se kterými nemáme co do činění, a ani to nedáváme vědět.
These rogue and illegal casinos cannot demand money back they are using third party processors that we have no dealings with and not even making it know
Měl jsem stejný problém, našel jsem pix v kasinu, kam jsem ho nahrál pro ověření.
Hade the same issue, found a pix in a casino where I had uploaded it for verification.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.