Nejsou to samostatné karetní transakce? a vracejí peníze každému?
Nebo jste udělali jednu za 3500 a jednu za 4000?
Pokud se jedná o několik menších transakcí, obvykle je třeba je zpracovat jedna a jedna, takže to může nějakou dobu trvat.
Doufám, že to stejně všechno vrátíš.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY *****
byli byste všichni rádi, kdybychom měli schůzku týmů, kde bychom se mohli sejít a prodiskutovat, jaké společnosti vracejí peníze a jak jsme na to přišli. Tímto způsobem možná mohu shromáždit tabulku, jak kontaktovat / co říci, abych pomohl komukoli dalšímu, který uvízl v hazardním pekle těchto kasin, pokud ano, dejte mi prosím vědět a já se podívám na vytvoření a e-mailovou adresu, kterou dám?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Podle podezření byly vrácené transakce pro Ticketzone a Ewave společností Revolut zamítnuty.
Nyní jsem se jich zeptal na informace o obchodníkovi, protože jsem nikdy nechtěl provést zúčtování, ale byla to jediná možnost, kterou jsem dostal. Také jsem se jich zeptal, zda nemají žádnou odpovědnost, pokud jde o ochranu spotřebitele, pokud jde o nesprávné transakce, zda nemají povinnost hlásit tyto nesprávné transakce společnosti Visa atd. atd. S největší pravděpodobností nedostanou žádnou řádnou odpověď, ale stejně.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
Naštěstí jste většinu svých transakcí, ne-li všechny, provedli přes stejné místo. Byly to jen ztráty, nebo se vám podařilo i nějaké výběry? „Skoro se cítím trochu špatně, když jsem provedl nějaké výběry a dostal náhradu, ale ve skutečnosti ne.
Lucky you made most if not all your transactions through the same place. Was it just losses or did you manage to make any withdrawals too? `I almost feel a little bad for when I have made some withdrawals and get refunds, but not really.
***UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY *****
byli byste všichni rádi, kdybychom měli schůzku týmů, kde bychom se mohli sejít a prodiskutovat, jaké společnosti vracejí peníze a jak jsme na to přišli. Tímto způsobem možná mohu shromáždit tabulku, jak kontaktovat / co říci, abych pomohl komukoli dalšímu, který uvízl v hazardním pekle těchto kasin, pokud ano, dejte mi prosím vědět a já se podívám na vytvoření a e-mailovou adresu, kterou dám?
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Myslím, že lidé preferují google list nebo něco podobného, a možná Discord nebo zde, aby zůstali mimo.
I think people prefer google sheet or something similar, and maybe Discord or here, to stay anon.
Dostali jste nějakou odpověď od Wintermads? Původně mi odpovídali, a jakmile jsem jim poslal své dokumenty, jak požadovali, nic jsem neslyšel, už jsou to 3 týdny, ale zdá se, že odpovídají a vrací peníze ostatním, kteří je kontaktovali nedávno
Have you had any reply from wintermads? They were replying to me initially and once I sent them my documents as they requested I haven't heard a thing, it's been 3 weeks now, but they seem to be replying and refunding others that contacted them more recently
Pokračujte v nich a vyhrožujte kontaktem s vládou
Keep on at them threaten to get in touch with the government
Chcete mi je poslat e-mailem lol Nechápu, proč mi neodpovídají, už jsou to 3 týdny, co mě požádali o dokumenty a já je poslal a e-mail jsem psal každý den, ale žádná odpověď, já ne Nevím, jestli mě zablokovali nebo tak něco, jak dlouho jsi musel čekat? Nějaké tipy
Do you want to email them for me lol I don't understand why they're not replying to me it's been 3 weeks since they asked for my documents and I sent them and I've emailed every day but no reply, I don't know if they've blocked me or something, how long did you have to wait? Any tips
Mají jako funkci Webchat, kterou na ně sleduji a e-maily
They have like a Webchat feature I just keep on at them on that and emails
Právě jsem řekl, že vláda v jejich zemi. 🤣
I just said the government in their country. 🤣
Co znamenají? Tedy na výpisu z účtu a kdy jste jim psal. Dostali jste o tom dříve e-mail?
What do they stand for? So on the bank statement and when did you write to them. Did you get an email about it before?
Vad står dom för? Altså på kontoutdraget och när skrev du till dom. Fick du mail om det innan
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.