Ano, věc je taková, že jsem nevznesl žádné nároky na vrácení peněz.
Právě jsem požádal obchodníky, zda bych mohl dosáhnout na vrácení peněz, a oni zpracovali vrácení peněz / vrácení peněz.
Takže zneužívání bych to v žádném případě nenazval, hezky jsem se zeptal a oni to udělali.
Ale uvidíme, co bude teď.
Yea, the things is I have not made any charge back claims.
I have just asked the merchants I could reach for a refund and they processed a refund/revert.
So I wouldn't call it abuse in any way, I asked nicely, and they did.
But we'll see what happens now.
Dnes jim znovu posílám e-mail, abych zjistil, zda mi vrátí peníze, které strhli z mého nyní uzavřeného bankovního účtu. Poslal jsem jim důkazy a své nové bankovní údaje, což činí 900 GBP, takže uvidíme, zda odpoví tento!!!
I’m emailing them again today to see if they will give me back the money they’ve taken from my now closed bank account I’ve sent them evidence and my new bank details and that totals £900 so let’s see if they respond to that one!!!
Vy, kteří jste nahlásili transakce své bance (Swedbank), jak dlouho trvalo, než se banka vrátila k vašim záležitostem?
Those of you who have reported the transactions to your bank (Swedbank), how long did it take before the bank returned to your matters?
Ni som har anmält transaktionerna till er bank (Swedbank) hur lång tid tog det innan banken återkom i era ärenden?
možná to neutratíte, dokud nebudete vědět, že zpětné zúčtování je vymazáno a dokončeno. Zúčtování může trvat několik týdnů a některé banky vám budou platit předem.
maybe not spend it all until you know the chargeback is cleared and finished. Chargebacks can take a couple of weeks, and some banks will prepay you.
Mám (pravidelný) případ zpětného zúčtování se Swedbank, který jsem podal 9. dubna, zatím jsem od Swedbank nic neslyšel. Může to trvat 90 dní.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Mám (pravidelný) případ zpětného zúčtování se Swedbank, který jsem podal 9. dubna, zatím jsem od Swedbank nic neslyšel. Může to trvat 90 dní.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Ach. 90 dní! Sakra.
Ale jak to funguje, říkají, nebo jak funguje proces, když provedete zúčtování?
Oh. 90 days! Damn.
But how does it work, they say, or how does the process work when you make a chargeback?
Oj. 90 dagar! Jäklar.
Men hur funkar det hör dom av sig eller hur går processen till när man gör en chargeback?
Nebylo to zpětné zúčtování, podal jsem zprávu přímo společnosti
It wasn’t a chargeback I filed a report directly with the company
Přihlásíte se do své banky. Těšíme se na inzerování nákupu/odstoupení. Stisknete a dostanete možnosti, jako kdybyste provedli transakci ANO/NE sami. Poté můžete vyplnit, zda jste směli zůstat nebo ne. Můžete také napsat do rámečku a vysvětlit, co se stalo. Vy si pak vyberete, zda peníze potřebujete ihned, nebo až po šetření.
Měli byste být schopni inzerovat VŠECHNY své transakce. Protože musíte vyplnit, pokud jste s firmou udělali „obchod". A to neuděláš, je to 3. strana.. Vlastně přemýšlím, že si zarezervuji schůzku s bankou a půjdu VŠECHNO do toho.. všechno vysvětlím.. Jak manipulují s kódy, jak využívají závislých na hazardu, že odmítají brát vážně odpovědnost za hazard. Ano, můžete si to okořenit, jak chcete.. závislost na hazardu je ve Švédsku klasifikována jako nemoc, takže by to mohlo vyjít. Chvíli o tom bude přemýšlet
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
Přihlásíte se do své banky. Těšíme se na inzerování nákupu/odstoupení. Stisknete a dostanete možnosti, jako kdybyste provedli transakci ANO/NE sami. Poté můžete vyplnit, zda jste směli zůstat nebo ne. Můžete také napsat do rámečku a vysvětlit, co se stalo. Vy si pak vyberete, zda peníze potřebujete ihned, nebo až po šetření.
Měli byste být schopni inzerovat VŠECHNY své transakce. Protože musíte vyplnit, pokud jste s firmou udělali „obchod". A to neuděláš, je to 3. strana.. Vlastně přemýšlím, že si zarezervuji schůzku s bankou a půjdu VŠECHNO do toho.. všechno vysvětlím.. Jak manipulují s kódy, jak využívají závislých na hazardu, že odmítají brát vážně odpovědnost za hazard. Ano, můžete si to okořenit, jak chcete.. závislost na hazardu je ve Švédsku klasifikována jako nemoc, takže by to mohlo vyjít. Chvíli o tom bude přemýšlet
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
ano, existuje několik různých způsobů, jak to postavit, nevím, který je nejlepší.
Teoreticky si myslím, že je šílené, že to nefunguje, protože jsme s těmito společnostmi neobchodovali.
Jak můžeme sledovat transakce, když není napsáno jméno kasina? Pokud děláte mnoho v různých kasinech, neustále různá jména atd. Právě tímto způsobem byste měli být schopni inzerovat. Ale myslím, že to, co to trochu ztěžuje, může být to, že to trvá už delší dobu a do teď jste si ničeho "nevšimli".
Myslím, že největší výhodou je nyní to, že pravděpodobně něčí jméno, e-mail, telefonní číslo, karty jsou nyní na většině kasinových webů, jako je tato, zablokovány, takže je pro někoho těžší pokračovat ve hře.
To spolu se sledováním kasinových streamerů, kteří neustále tak zatraceně ripují, to usnadňuje, obyčejní lidé si myslí typ škubnutí. Zdá se, že je to 6 dní trhání, pak 1 den, který na chvíli jde trochu dobře. Zhruba tak to je, když hrajete sami sebe. Už to nemá cenu.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Měl někdo nějaké jednání s Mobilumpay přes Goldenbet? Hledám kontaktní údaje atd., ale zdá se, že existuje několik společností se stejnými/podobnými názvy, takže si nejsem jistý, která je ta, kterou hledám. Jakákoli pomoc velmi oceňována!
Has anyone had any dealing with Mobilumpay through Goldenbet? Looking for contact details etc. but there seem to be a few companies with the same/similar names, so not sure which is the one I'm after. Any assistance much appreciated!
Goldenbet je ve vlastnictví Santeda BV.
Kontaktujte přímo jejich podporu a vysvětlete, že transakce byly provedeny nezákonně. Budou se snažit říct, že za to nenesou odpovědnost, ale pokud na ně budete pokračovat, ustoupí a nakonec Santeda uzná, ustoupí a vrátí vám peníze. Vyplývá to z mé osobní zkušenosti s nimi.
Goldenbet is owned by Santeda BV.
Contact their support direct explaining that the transactions were made illegally. They will try to say they are not responsible but if you keep on at them they will relent and eventually Santeda will acknowledge, relent and refund you. This is from my Personel experience with them.
ano, existuje několik různých způsobů, jak to postavit, nevím, který je nejlepší.
Teoreticky si myslím, že je šílené, že to nefunguje, protože jsme s těmito společnostmi neobchodovali.
Jak můžeme sledovat transakce, když není napsáno jméno kasina? Pokud děláte mnoho v různých kasinech, neustále různá jména atd. Právě tímto způsobem byste měli být schopni inzerovat. Ale myslím, že to, co to trochu ztěžuje, může být to, že to trvá už delší dobu a do teď jste si ničeho "nevšimli".
Myslím, že největší výhodou je nyní to, že pravděpodobně něčí jméno, e-mail, telefonní číslo, karty jsou nyní na většině kasinových webů, jako je tato, zablokovány, takže je pro někoho těžší pokračovat ve hře.
To spolu se sledováním kasinových streamerů, kteří neustále tak zatraceně ripují, to usnadňuje, obyčejní lidé si myslí typ škubnutí. Zdá se, že je to 6 dní trhání, pak 1 den, který na chvíli jde trochu dobře. Zhruba tak to je, když hrajete sami sebe. Už to nemá cenu.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
V procesu platby není nikde, kde bychom jako zákazníci byli upozorněni, že nyní děláme „obchod" s někým jiným, než kam jsme zadali čísla našich karet. Tedy v kasinu. Také podepisují, že platby jsou prováděny prostřednictvím karet Master/Visa. Opravdu si rád domluvím schůzku s bankou
There is nowhere in the payment process where we as customers are notified that we are now doing "business" with someone else other than where we entered our card numbers. That is, at the casino. They also sign that payments are made via Master/Visa cards. I'm really keen to make an appointment with the bank
Där finns ingenstans i betalprocessen där vi som kunder meddelas att vi nu för "affär" med en annan än där vi tryckte in våra kortnr. Dvs på casinot. Dom skyltar ju också att betalningar sker via master/visa kort. Jag är riktigt sugen på att boka ett möte med banken
Díky za to, uvědomuji si, že ne všechny případy budou stejné, ale chtěl bych získat co nejvíce informací o tom, jak jste toho dosáhli? Časový plán, přístup, odeslané e-maily atd. atd. Pokud byste mi měli čas poslat více informací, bylo by to velmi oceněno. Pokud ne, žádný strach! Můj email je dadbod24@hotmail.com pokud jste ochoten a schopen oslovit
Ještě jednou děkuji!
Thanks for this, I realise that not all cases will be the same but keen to get as much info as possible on how you achieved it? Timescale, approach, emails sent etc etc. If you had time to fire me more information it would be very much appreciated. If not, no worries! My email is dadbod24@hotmail.com if you're willing and able to reach out
Thanks again!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.