před 7 měsíci
Velmi zajímavé vlákno. Máte s tím zkušenosti? Dokázali byste poradit, jak nejlépe postupovat?
Very interesting thread. Have you got experience of doing this? Would you be able to offer any advice about how best to go about it?
0
Velmi zajímavé vlákno. Máte s tím zkušenosti? Dokázali byste poradit, jak nejlépe postupovat?
Very interesting thread. Have you got experience of doing this? Would you be able to offer any advice about how best to go about it?
Nemám teď žádné konkrétní příklady, ale když jsem se zahrabal trochu hlouběji (jako vlastníci / odkazy na vlastníky), vede to až příliš často k ruskému státnímu příslušníkovi / kypru / Švýcarsku na to, aby to byla náhoda. Představte si, že jedna z fiktivních společností byla dříve vlastněna bývalým generálem fsb lol. Opravdu si přeji, aby to úřady vážně prošetřily. Můj vnitřní pocit je, že mnoho nelicencovaných kasin / zpracovatelů má vazby na ruský stát. Někdo by měl poslat e-mail chlápkovi, který vytvořil dokumentaci k drátové kartě
Don’t have any concrete examples right now, but when I’ve digged a bit deeper (like owners / links to owners) it leads up to a russian national / cyprus/ Switzerland a bit too often to be a coincidence. Think one of the shell companys was previously owned by a former fsb general lol. Really wish authorities would investigate this seriously. My gut feeling is that a lot of unlicensed casinos / processors have links to the russian state. Someone should email the guy who made the wirecard documentaty
je - zvláště když je zapojen platební procesor nebo „fintech", přesně jako drátová karta!
https://fintelegram.com/klarpay-announced-profitability-for-the-first-year-of-operation/
it is - especially when a payment processor or „fintech" is involved, exactly like wirecard!
https://fintelegram.com/klarpay-announced-profitability-for-the-first-year-of-operation/
To nejlepší, co můžete udělat, je nedělat si naděje. Je to 10 % z každého, kdo poslal poštu, kdo skutečně obdržel peníze. Poslal jsem jich asi 20. Teď to odkládám a přestanu hrát v těchto kriminálních kasinech. Hodně štěstí a ať uspějete.
The best thing you can do is not get your hopes up. It is 10% of everyone who sent mail who actually received money. I have sent about 20. I'm putting this down now and just stop playing at these criminal casinos. Good luck and hope you succeed.
Det bästa ni kan göra är att inte ha förhoppningar. Det är 10% av alla som skickat mail som faktist fått pengar. Jag har skickat ungefär 20st. Jag lägger ner detta nu och slutar bara att spela på dessa kriminella casino. Lycka till och hoppas ni lyckas.
Mám zájem o blokované/bez možnosti vybírat peněžní účty s licencí Curacao, zůstatek alespoň 90 000 $ (také krypto). Můžeme poskytnout právní pomoc ohledně vrácení finančních prostředků. Žádné zálohy ani jiné nesmysly
I'm interested in blocked/without the ability to withdraw money accounts with a Curacao license, balance of at least $90,000 (also crypto). We can provide legal assistance regarding the return of funds. No prepayments or other nonsense
Generální ředitel Worldline býval ve francouzské vládě a je rytířem říše a oni toho tolik napomáhají. Rozhodně doufejme, že bude provedeno více vyšetřování, jako jsou ta proti Wirecard.
CEO of Worldline use to be in the French Government and is a Knight of the Realm and they are facilitating so much of this. Let’s definitely hope more investigations like those against Wirecard are undertaken.
Mám přes 100 transakcí. Jak bych to mohl ospravedlnit? Víc než jsem všechno dobrovolně prohrál...
I have over 100 transactions. How could I justify that? More than I gambled everything away voluntarily...
Jag har över 100 transaktioner. Hur skulle jag kunna motivera det? Mer än att jag spelat bort allting frivilligt…
Skvělá zpráva pro vás! Můžu se zeptat, jakou komunikaci jsi jim poslal? Právě se pokouším dostat zpět z Goldenbet. Wintermads a Mobilum Pay jsou dva hlavní obchodníci.
Great news for you! Can I ask what communication you sent to them? I'm in the process of attempting to get back from Goldenbet. Wintermads and Mobilum Pay are the two main merchants.
Některé z vrácených plateb, které jsem obdržel, byly poskytnuty jako předběžné, pak potřebovaly další, aby mohly podat konečné prohlášení.
Nechápu, proč to dělají, je lepší počkat s vrácením peněz, dokud nebudou vědět 100%.
Pak jsem u nich zneužil svůj účet, myslí si, že ho za pár týdnů zavřou
Some of the refunds I received were given as a preliminary, then they needed more to give a final statement.
don't understand why they do that, better to wait completely with a refund until they know 100%.
Then I abused my account with them, they think they will close it in a couple of weeks
Några av återbetalningarna jag fått har man fått som en preliminär, sen har dom behövt mer dit för att ge ett slutligt besked.
förstår inte varför dom gör så, bättre att vänta helt och hållet med en återbetalning tills dom vet till 100%.
Sen har jag missbrukat mitt konto hos dom tycker de så det stänga om ett par veckor
Omlouvám se za všechny otázky, jen se držím nějaké naděje od někoho, kdo měl byť jen malý úspěch. Tvrdili jste, že jste zboží neobdrželi, nebo jste zpochybňovali oprávněnost transakcí? Jen se snažím vymyslet svůj nejlepší plán útoku, protože jsem poslal jeden z Golden Bet s žádostí o vrácení peněz kvůli riskantním obchodníkům třetích stran.
Sorry for all the questions, just clinging on to some hope from someone that's had even a little success. Did you claim you hadn't recieved goods or did you questions the legitimacy of the transactions? I'm just trying to work out my best plan of attack as I've sent one of to Golden Bet asking for a refund due to the dodgy 3rd party merchants.
Ne, ale zajímalo by mě, jak snadný je proces vrácení transakcí na Revolutu, protože odtud pochází většina mých! dík
No, but would be interested to find out how easy the process to get the transactions reverted on Revolut, as that's where most of mine came from! Thanks
Některé z vrácených plateb, které jsem obdržel, byly poskytnuty jako předběžné, pak potřebovaly další, aby mohly podat konečné prohlášení.
Nechápu, proč to dělají, je lepší počkat s vrácením peněz, dokud nebudou vědět 100%.
Pak jsem u nich zneužil svůj účet, myslí si, že ho za pár týdnů zavřou
Some of the refunds I received were given as a preliminary, then they needed more to give a final statement.
don't understand why they do that, better to wait completely with a refund until they know 100%.
Then I abused my account with them, they think they will close it in a couple of weeks
Några av återbetalningarna jag fått har man fått som en preliminär, sen har dom behövt mer dit för att ge ett slutligt besked.
förstår inte varför dom gör så, bättre att vänta helt och hållet med en återbetalning tills dom vet till 100%.
Sen har jag missbrukat mitt konto hos dom tycker de så det stänga om ett par veckor
Moje jsou většinou Reverted, což je rozdíl oproti Refunded.
Ale nevidím, že by u nějakých transakcí opět došlo k nějakým změnám stavu, takže asi budu muset počkat, až uvidím, co řekne Revolut.
Mine are mostly Reverted, which is a difference from Refunded.
But I can't see there have been any status changes on any transactions again, so guess I'll have to wait to see what Revolut says.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.