Odesláno, že mi nezbyla karta. mám to Děkujeme za vaši žádost.
Provedeme důkladné šetření a vrátíme zpětnou vazbu co nejdříve
Sent that I don't have the card left. got this Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Skickade att jag inte har kvar kortet.fick detta Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Takže v podstatě na bance, když kliknete na transakce, u některých se zobrazí „webové stránky" a ke kontaktování každé společnosti používám kontaktní údaje
So basically on the bank if you click on the transactions it gives a "website" on some and I use contact details to contact each company
Ahoj
Začal s Goldenbet a pak se zapojil Santeda. Nakonec jsem dostal peníze přímo od Santedy. Chvíli to trvalo a pokusili se mě obvinit z podvodu atd., ale stále jsem jim psal e-maily a nakonec jsem dostal vklady zpět. Přestože budou vyhrožovat právními kroky atd., museli by se pak přiznat k tomu, co dělají, o čemž všichni víme, že je nezákonné.
Moje rada je, i když kategoricky říkají ne, nepřestávejte posílat e-maily, doufají, že to prostě vzdáte, ale nakonec ustoupíte.
Hi
Started off with Goldenbet and then Santeda got involved. I ended up getting refunded directly from Santeda. It took a while and they tried to accuse me of fraud etc but I kept emailing them and eventually got the deposits back. Although they will threaten legal action etc they would then have to admit to what they are doing which we all know is illegal.
My advice is even when they categorically say no keep sending the emails they are hoping you will just give up but will relent in the end.
Máte e-mail na Santeda? Byl váš argument, že používají špatné mvh kódy atd., nebo jak jste argumentovali?
Do you have an e-mail to Santeda? Was your argument that they use wrong mvh codes etc or how did you argue?
komu jsi psal?
Teď jsem napsal na canapay.io poslal svou adresu a ID, že chtějí potvrzení, že jsem to já.
Who did you write to?
I now wrote on canapay.io sent my address and ID they want confirmation that it is me.
Till vilka skrev du ?
Jag skrev nu på canapay.io skickat min adress och legitimation dem vill bekräftelse att det är jag .
dostal jsi peníze, pak mi Canapay řekl, že moje jsou příliš staré, jinak by zaplatili. Pak přestanou reagovat
did you get money then Canapay told me mine were too old otherwise they would have paid. Then they stop responding
fixk du pengar då. Canapay sa till mig mina va för gammla annars hade dom betalt. Sen sluta dom svara
Ani jeden, minulý týden po mě požadovali občanku a doklad totožnosti se neodvážili poslat, dnes odesláno. Uvidíme, jestli zaplatí. Od dubna byly vklady.
Not one, last week they demanded my ID and proof of identity did not dare to send, sent today. We'll see if they pay. There were deposits from April.
Inte en ,dem krävde förra veckan mina id och personbevis vågade inte skicka ,skickade idag .Vi får se om dem betalar. Det var insättningar från april.
To není pravda, lžou, na flashback fóru jsem četl, že od nich lidé dostali výplatu z loňského roku.
That is not true, they are lying, on the flashback forum I read that people received payment from them from last year.
Det stämmer inte ,dem ljuger ,på flashback forum läste jag att folk fick av dem betalning från förra året .
Jedná se o zahraniční převody.
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
Neexistují žádné e-maily, ale můžete odeslat zprávu.
These are foreign transfers.
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
There are no emails, but then you can send a message.
Det är utlandska överföringar .
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
Finns inga mail men då kan du skicka meddelande.
Canapayova odpověď
Vaše informace KYC (poznejte svého zákazníka) byly přijaty.
Vaše dokumenty budou zkontrolovány a ověřeny – naše týmy pro podvody a právní týmy prověřují vaši identitu s oficiálními vládními databázemi a databázemi podvodů, aby potvrdily pravost.
Chcete-li přidat další komentáře, odpovězte na tento e-mail.
Pozdravy,
Canapay
Canapay's answer
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Vím, co to je. Otázka byla, jestli je někdo používal 🙂
I know what it is. The question was whether anyone used them 🙂
Jag vet vad det är. Frågan var om någon använt sig av dom 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.