FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 302)

před rokem od kirekin
|
672809 zobrazení 5983 odpovědí |
|
1...301 302 303...306
Vkieranc
před 2 dny

Dostal jsem e-mail s žádostí o výpis z účtu s platbou a kopií bankovní karty, pak jsem obdržel další e-mail, že jsem obdržel náhradu a bude u mě do 2_5 pracovních dnů, to bylo 24. listopadu, stále jsem neobdržel platbu. Nyní ignorují veškerou moji komunikaci

Automaticky přeloženo:
Missdaisy
před 2 dny

Vážně? Dali jste vědět své bance? Určitě by měli být schopni to vyřešit u obchodníka, který dává potvrzení o vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 2 dny

Nejsem si jistý, že mi neodpověděli, ale Finnart ano, banka s oběma vyvolala spor, takže na odpověď počkám do 27. ledna, protože mi dříve neposkytnou přístup k prostředkům.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 dny

Každý den jim také posílám zprávy s žádostí o vrácení peněz za nepřijaté zboží/praní transakce.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Moje kreditní karta ty VISA trochu potíže, ale nakonec vše dobré. Debetní karta Mastercard, Chase jsou hrozné s tím, že se označují jako podvod ignorované, zboží nebylo přijato, pak je zvednou, ale uvádějí, že chtějí, aby obchodník vrátil peníze přímo, než pomůže.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

To je problém, který jsem měl s Revolutem. Automaticky vše uvedli jako podvod a bylo to okamžitě zamítnuto, protože jsem je autorizoval a „sdílel podrobnosti s třetí stranou". Musel jsem přimět FOS, aby zasáhl (a Mastercard), aby je skutečně zpracovaly jako nepřijaté zboží a služby. Taky to trvalo věčnost.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 dny

Z toho, co všichni říkají, že Revolut je bolest, Chase není o moc lepší, uvidím, co řekne Finnart a artstrid v reakci do 27. ledna, moje hlavní byly naštěstí víza přes Barclaycard. Je tak frustrující, že společnost Mastercard uvádí, že prozatímní vrácení peněz je okamžité, ale Chase je neuplatňuje.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ve skutečnosti si vybírám banky podle toho, zda mají nyní VISA nebo Mastercard, pravidla Mastercard jsou v těchto věcech hrozná.


Také nechápu, proč jedna banka používá jiný proces zpětného zúčtování než druhá. Okamžitě jsem dostal peníze zpět s N******, ale musím počkat s H***.


Stále čeká na aktualizace s canapay, falcora, quickbit a payop

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 2 dny

Barclaycard byla okamžitá, Chase ji udělal okamžitě před několika měsíci, ale teď se rozhodl neposkytnout provizorní náhradu, jedinou dobrou věcí bylo, že jsem si stěžoval a dostal kompenzaci 25 liber, což není velká částka, ale něco platí. Věc je, že většina lidí je

závislý na finančních prostředcích naštěstí ten můj byl malý a nebyl závislý, ale pro ostatní je to špatná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 dny

Mám stejné problémy, teď je to zřejmé, finnart a Artsrid mi nevrací peníze, protože mě ignorovali od té doby, co řekli, že vrátili peníze. Kontaktoval jsem Chase, abych požádal o aktualizaci případu, ale nemohou poskytnout časovou osu a stále se mě ptají na stejné otázky znovu a znovu, pak říkají, že se někdo ozve.


je to frustrující, protože by byli první, kdo by něco udělal, kdybyste jim dlužili peníze

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 2 dny

Poslal jsem stížnost generálnímu řediteli a oni odpověděli okamžitě, ale žádný pokrok za 45 dní, takže jen čekání. Jediná věc je uchovávat e-maily, a pokud se vrátí, můžete je poslat.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Revolut jsou úplné bolesti hlavy, které vás poskakují od robota k robotovi nebo směsi líných agentů obou. Automatické odmítnutí astrids žádné přijaté zboží pouze ukazuje neplatné zpětné zúčtování. Revolut to nechce vědět

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Má někdo co do činění s fomaline uab . Revolut nechce vědět, že nezvýší zjevně podvodného obchodníka

Automaticky přeloženo:
Casinoheadache
před 2 dny

To je směšné, zboží, které nebylo přijato, by se mělo vždy zvedat.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Požádal jsem je, aby to upravili, ale neudělají to, opravdu jsou noční můrou. Vychovali finnart poté, co ho původně odmítli, ale neudělají totéž s fomaline a astridris říkají, že pravidla mastercard to nedovolí, je to chaotické, že to neudělají odpovídat na otázky pouze obecné odpovědi typu bot. Pak řekli, že mi zavírají účet. Tato zpětná zúčtování by byla skutečně pravděpodobně úspěšná. Zdá se, že jsou v posteli s podvodnými obchodníky. Fos může být alternativou, ale pravděpodobně jsou v samotných hnědých obálkách

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
před 2 dny

při zasílání e-mailů obchodníkům třetích stran ohledně transakcí uznáváte podvodnou činnost a praní transakcí nebo jim jen sdělujete, že tyto transakce nepoznáváte a nikdy jste od nich nic nekupovali a požadujete vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 dny

Většina bank by je zvýšila. Zdá se, že agenti Frontové linie neznají skutečnou pravděpodobnost úspěchu těchto tvrzení, nebo jsou možná povzbuzováni, aby jim zabránili. Opravdu by je měli vychovávat. Žádné zboží nepřišlo a všichni obchodníci prostě na nic neodpovídají

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

při zasílání e-mailů obchodníkům třetích stran ohledně transakcí uznáváte podvodnou činnost a praní transakcí nebo jim jen sdělujete, že tyto transakce nepoznáváte a nikdy jste od nich nic nekupovali a požadujete vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

To, co jste řekli, vyhraje téměř pokaždé. Pokud jich však máte hodně, může vám banka účet prostě zrušit.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Revolut jsou úplné bolesti hlavy, které vás poskakují od robota k robotovi nebo směsi líných agentů obou. Automatické odmítnutí astrids žádné přijaté zboží pouze ukazuje neplatné zpětné zúčtování. Revolut to nechce vědět

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Jo, musel jsem to povýšit na FOS a Mastercard, aby Revolut něco udělal. Seděli jako „neplatní" na věky, protože je vychovali jako „podvod" spíše než jako zboží a služby.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 dny

Je dobré vidět, že ostatní vydrželi a nakonec dosáhli nějakého úspěchu. Výsledky se skutečně zdají být sporadické. Říká se, že jeden z obchodníků fomaline uab je služba převodu peněz, takže s ním nelze zacházet jako s nepřijatým zbožím. I když jsem nedostal žádné objednávky ani potvrzení objednávek hlavní karta debetní karta .co by se zde mělo dělat? Fungují nakonec? Nařídil jim fos, aby se upravili?

Upraveno autorem před 2 dny
Automaticky přeloženo:
Casinoheadache
před 2 dny

Zjistil jsem to o formuli UAB sídlí v Litvě a jde o kryptoplatformu pro převod peněz, kterou vlastní 1 ředitel a je také dceřinou společností quickbit. Kontaktuji Quickbit ohledně formule, který neřekl nic, co by s nimi měl dělat SMH ....lháři as majitel Formuline UAB je jedním z největších dárců a akcionářů Quickbit.a velký lesklý obrázek s jeho jménem je na jejich webových stránkách .formuline neodpovídá na emaily Quickbit dokonce popírá příslušnost pokud jsou jim důkazy předloženy černé na bílém

Automaticky přeloženo:
1...301 302 303...306
Jít na stránkuz 306 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky