Jsem na stejné lodi a od ledna mám asi 6 000, takže stejné transakce na výpisu všechny na různé účty a třídicí kódy, takže bych ocenil jakoukoli pomoc
I’m in the same boat mate have about 6k from January onwards so same transactions on the statement all to different accounts and sort codes so any help would be appreciated
S Falcora Finance se nikam nedostanete, protože peníze jsou v podstatě zasílány „bankovním převodem". Pravidla zpětného zúčtování v těchto případech jsou velmi ošidná a nemyslím si, že banky mají pravomoc pokoušet se o vrácení peněz. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, že vám banka vrátí peníze ze své vlastní kapsy, ale vzhledem k tomu, že byste transakci schválili (a pravděpodobně byste jim museli říct, že šla na web s hazardními hrami), je to v podstatě nemožné.
Kontakt na jejich webu je také k ničemu, telefonní číslo nezvoní a na emaily nereagují.
Payop je platební brána. Nebudou vám moci vrátit peníze, protože jsou pouze třetí stranou, která zpracovává transakci mezi vámi a „obchodníkem". Nejlepším řešením je zvýšit zpětná zúčtování u své banky a ona ji osloví.
Canapay – Jděte do banky a řekněte jim, že jste od nich po nákupu na jejich stránkách nikdy neobdrželi žádné zboží. Možná se jim pokuste poslat e-mail a pokud / když neodpoví, můžete to použít jako důkaz?
Pro Quickbit se opět pokuste získat zpětné zúčtování. Pokud jste své bance nic o hazardních hrách neřekli, doporučuji, abyste to neřekli. Řekněte jim, že jste si něco koupili na jejich webových stránkách a nikdy jste nedostali žádné zboží/služby. Mohou však napadnout vaše zpětné zúčtování, jak zde již někteří lidé zmínili. Zdá se, že jsou jedni z mála lidí, kteří s tím bojují.
You won't get anywhere with Falcora Finance, as the money is essentially sent through 'bank transfer'. The chargeback rules on these are very tricky and I don't think the banks have authority to even attempt to recall the money. The only way you could get it back is if the bank refunded you out of their own pocket, but seeing as you would've approved the transaction (and probably would have to tell them it went to a gambling site) it's basically impossible.
The contact information on their website is useless too, phone number doesn't ring out and they don't respond to emails.
Payop is a payment gateway. They won't be able to refund you as they are merely a third party that handle the transaction between you and the 'merchant'. Your best bet is to raise chargebacks with your bank and they will reach out to them.
Canapay - Go to the bank and tell them you never received any goods from them after purchasing from their site. Maybe attempt to send them an email and then if/when they don't reply you can use that as evidence?
For Quickbit, again just try and get a chargeback raised. If you haven't said anything about gambling to your bank then I would advise that you don't. Just tell them you bought something from their website and never got any goods/services. They may contest your chargeback though, as some people have mentioned here previously. They appear to be some of the only people that do contest it.
Ano správně, ale protože jsou peníze zasílány bankovním převodem, je to složitější. Přinejmenším když je platba debetní kartou provedena na jedné z těchto platebních bran, pomohou se zúčtováním, když je banka osloví
Yes correct, however because the money is sent through a bank transfer it makes it more difficult. At least when a debit card payment is made to one of these payment gateways, they will assist with the chargeback when the bank reaches out to them
Díky bance jim řekli, že je nemohli udělat a více než 120 dní, ale Crypto řekl, že jim pošlete e-mail a zkopírujte je na úřadech.
Thanks got told by the bank they could not do them plus way over 120 days now but Crypto said email them n copy in authorities what ones though
i když je to pravda, přesně stejný problém je po ruce s tímto. Když jsem o tom mluvil s FCA, řekli mi, že moje banka by s tím měla pomoci. Když kontaktovali banku, řekli, že stejně nemohou pomoci, takže musím podat stížnost a čekám na výsledek.
although that’s true the exact same issue Is at hand with this. When I spoke to the FCA about it they told me my bank should be helping with this. When contacting the bank they said they couldn’t help in anyway so I had to put in a complaint and am waiting for the outcome.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.