před 13 hodinami
Předpokládám, že bude záležet na tom, s kým bankujete, a to okamžitě – 2 týdny
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
0
Předpokládám, že bude záležet na tom, s kým bankujete, a to okamžitě – 2 týdny
I imagine it will depend who you bank with anywhere from instantly-2 weeks
Z mé banky. Nějaké rady, co mohu udělat/reagovat?
Vezměte prosím na vědomí, že pokud se sporné transakce týkají hazardních her, hraní her nebo investičních účelů, nebudeme je moci podat námitku podle pravidel zpětného zúčtování Mastercard:
"Pro transakce, ve kterých se nakupuje hodnota nebo aktiva pro hazardní hry, investice nebo podobné účely: Toto právo na zpětné zúčtování je k dispozici pouze pro transakci, ve které se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem. aby se předešlo pochybnostem, práva na zpětné zúčtování nejsou k dispozici pro:
- žádosti o vrácení peněz, výběr nebo převod,
- smluvní podmínky nebo přístup k účtu,
-výhry, zisky nebo ztráty, popř
-použití nebo následné použití."
Pokud byly finanční prostředky úspěšně vloženy na váš investiční/herní účet, považujeme služby za přijaté. Mastercard tedy nemůže převzít finanční prostředky od obchodníka.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Mohou však za nesprávný MCC, protože nebyl použit správný kód. Měl být použit vysoce rizikový kód. 7995. To znamená, že poplatky a vše je zmanipulováno od těchto společností
They can however for the incorrect MCC, as the correct code was not applied. A high risk code should have been used. 7995. This means that the fees and everything are manipulated from these companies
Na zdraví kamaráde. Buď hodný, že to máš na crimbo, ne!
Cheers bud. Just be nice to have it for crimbo won't it!
Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?
Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Může někdo mít rád bankovního ombudsmana, kde přeposílá platbu zpět?
Použiji to ve svém procesu zpětného zúčtování, která banka, jak vidíte výše, nechce jít dále.
Can somebody lik the bank ombudsman where they whent forward with a charge back?
I will use that in my charge back process which bank as you see above dont want to go further with.
Jasně vysvětlete, pokud jste měli blokování hazardních her a že MCC byl zmanipulován tak, aby jej obešel, pak máte plné právo na to, aby bylo zpoplatněno, kamaráde.
Clearly explain if you had a gambling block and that the MCC was manipulated to bypass it then you have every right to have the chargeback raised buddy.
To je problém Mastercard a toho, jak vydavatel žádá, nejlépe vyzkoušet zboží, které nebylo přijato, a doufat, že neodpoví.
This is the issue with Mastercard and how the issuer is applying, best off trying goods not received and hoping they don’t respond.
Chvíli jsem to honil a jednoho dne mi zavolali a řekli mi dobré zprávy, že byli všichni úspěšní
Well I chased it for a bit then got a call one day saying good news they were all sucessful
Jo, 45 dní je v sobotu, takže už žádné spory, vyhrál jsem!
Yeah well the 45 days is up Saturday so no more disputes I've won!
Dá se říct, že jste to vyhráli před 4 týdny, takže se nemusíte bát, že by se obvykle měli vrátit do dvou týdnů
Safe to say you had won that 4 weeks ago bud so no worries that way they should usually come back within two weeks
Dobrý večer všem.
Chci dát návrh všem členům.
Místo toho, abychom šli sami, co kdybychom našli dobrou právnickou firmu, která se specializuje na online hazardní hry, a přiřadíme jí případ nesprávných kódů obchodní třídy.
Věřím, že bychom měli lepší výsledek
Good evening everyone.
I want to make a suggestion to all members.
Instead of going it alone, how about we find a good law firm that specializes in online gambling and assign the wrong merchant class codes case to them.
I believe we would have had a better result
Καλησπέρα σε όλους.
Θέλω να κάνω μια πρόταση προς όλα τα μέλη.
Αντί να προσπαθούμε ο καθένας μόνος του, μήπως να βρίσκαμε ένα καλό δικηγορικό γραφείο με εξειδίκευση στον διαδικτυακό τζόγο και να τού αναθεταμε την υπόθεση για τους λανθασμένους κωδικούς κατηγορίας εμπόρων.
Πιστεύω ότι θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα
Měl někdo úspěšné e-maily pro pulsion pay a Dsserv Ltd?
Nebo
Úspěšná zpětná zúčtování pro ně, a pokud ano, co jste řekli, protože si nejste jisti, co říci?
Has anyone had successful emails for pulsion pay and Dsserv Ltd?
Or
Successful chargebacks for them and if so what did you say as not sure what to say?
Dostal jsem stejnou odpověď od artstrid a finnart, které byly přiděleny týmu, aby poskytl odpověď. Představte si, že se nyní pokoušejí vystavovat podvodné faktury, aby bance řekli, že mám NFT
I have had the same response from artstrid and finnart, assigned to the team to provide a response. Would imagine they try to produce fraudulent invoices now to say to bank I had the NFTs
Měl někdo radost s Payopem? má to cenu sledovat? Mám platby ve výši 8 000 GBP od posledního 23. listopadu v rámci Santeda Intl Bezpochyby by měli tento typ účtu
Anyone had any joy with Payop ? is it worth pursuing ? I have £8000 of payments from last Nov 23 onward under Santeda Intl No doubt they would have had this type of account
Zpětná zúčtování již byla podána přes banku a při zpětném zúčtování byla převedena do fáze kartového schématu. Zdá se vám to povědomé?
Dnes jsem dostal tuto odpověď z mobilumpay.
Nejste si jisti, jak to interpretovat?
______________________________
Vážený zákazníku,
Děkujeme vám za trpělivost a poskytnutí požadovaných podrobností.
Po důkladném šetření bychom rádi objasnili zapojení společnosti Mobilum do vaší transakce. Je důležité si uvědomit, že společnost Mobilum není obchodníkem přímo odpovědným za tyto transakce, protože byly uskutečněny prostřednictvím jiného obchodníka.
Informace na vašem bankovním výpisu mohou být zavádějící, protože společnost Mobilum pay není účastníkem případu, ale pouze zprostředkovatelem platby, deskriptor uvedený na výpisu byl systémem Revolut chybně interpretován - po identifikaci tohoto problému jsme vynaložili veškeré úsilí a okamžitě napravili to. Proto vám laskavě doporučujeme, abyste se obrátili na protistranu, se kterou jste prováděli své transakce nebo máte smlouvu, protože ta nese právní odpovědnost za jakékoli vrácení peněz a následné kroky.
Vrácení peněz za transakce zpracované obchodníky třetích stran by se odchylovalo od standardních postupů společnosti Mobilum a mohlo by vyvolat regulační obavy. Jako poskytovatel platebních služeb se společnost Mobilum zavázala pomáhat našim uživatelům při kontrole zpětných zúčtování nebo nároků, jak to vyžadují regulační orgány, zásady nebo soudní příkazy. Upozorňujeme však, že nevyhovujeme přímým žádostem o vrácení peněz od jednotlivců.
Ujišťujeme vás, že pokud bude zahájeno zpětné zúčtování, jsme plně připraveni podpořit váš případ prostřednictvím příslušných kanálů.
Děkuju!
Pozdravy,
Helpdesk Mobilum
_____________________________
Máte nějaké nápady, je to stejně dobré jako říct, že schválí zpětné zúčtování, pokud obdrží, nebo se zdá, že je pravděpodobné, že proti němu vznesou námitku/odvolání?
Chargebacks already filed through bank and at chargeback raised to card scheme stage.. does this look familiar?
Got this reply from mobilumpay today.
Not sure how to interperet it?
____________________________
Dear Valued Customer,
Thank you for your patience and providing us with the requested details.
After a through investigation, we would like to provide clarity regarding Mobilum's involvement in your transaction. It's important to understand that Mobilum is not the merchant directly responsible for these transactions as they were facilitated through a different merchant.
The information on your bank statement may be misleading because Mobilum pay is not a party to the case but only a payment intermediary, the descriptor listed on the statement was incorrectly interpreted by the Revolut system - after identifying this problem we made every effort and immediately corrected it. Therefore, we kindly advise you to reach out to the counterparty with whom you conducted your transactions or have an agreement, as they hold legal responsibility for any refunds and subsequent actions.
Issuing refunds for transactions processed by third-party merchants would deviate from Mobilum's standard procedures and could raise regulatory concerns. As a payment service provider, Mobilum is committed to assisting our users by reviewing chargebacks or claims as required by regulatory authorities, policies, or court orders. However, please note that we do not accommodate direct refund requests from individuals.
Rest assured that should a chargeback be initiated, we are fully prepared to support your case through the appropriate channels.
Thank you!
Regards,
Mobilum Helpdesk
___________________________
Any ideas, is this as good as saying they will approve chargeback if recieved or does it seem they are likely to contest / appeal it?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.