Zkontrolujte, zda jste vyplnili správné datum, někdy stisknete příliš rychle, možná jste omylem zadali datum před uskutečněním transakcí, vždy zkontrolujte rok a vše je správně 🙂
Check that you have filled in the correct date, sometimes you press too quickly, you may have accidentally taken a date before the transactions took place, always check the year and everything is correct🙂
Kolla så du fyllt i rätt datum, ibland trycker man för snabbt, du kanske råkat ta en datum innan transaktionerna ägde rum, kolla alltid så årtal och allt stämmer🙂
Aha!
Stačí napsat na mobilumpay
"Dobrý den Vážený mobilumpayi, můžete potvrdit, že je v pořádku, abych tyto transakce zúčtoval přes Revolut, protože mi nikdy nebyla doručena žádná kryptoměna, a pak mi pomoci vrátit transakce?"
Pak už jen čekáte na odpovědi, kde potvrdí a ukážete to Revolutu🙂
Aha!
Just write to mobilumpay
"Hello Dear mobilumpay, can you confirm that it is ok for me to chargeback these transactions via Revolut as I never received any cryptocurrency delivered and then help me refund the transactions?"
Then you just wait for answers where they confirm and you show it to Revolut🙂
Aha!
Skriv bara till mobilumpay
"Hej Kära mobilumpay, kan ni bekräfta att det är ok att jag gör chargeback på dessa transaktionerna via Revolut eftersom jag aldrig fått någon kryptovaluta levererad och hjälper ni mig sedan till att återbetala transaktionerna?"
Sedan inväntar du bara svar där dom bekräftar och du visar upp det för Revolut🙂
Mám transakci na Revolut pro excurr Přečetl jsem si podmínky na jejich webu, kde se píše, že Spojené království je na jejich webu omezená země, takže jsem jim poslal zprávu, že si nejsem jistý, jestli to bude mít nějaký rozdíl
I have a transaction on Revolut for excurr I read the t&c’s on their website it says that Uk is a restricted country on their site so I messaged them not sure if it will make any difference though
Fca řekl, aby s nimi podal oficiální stížnost na Cardaq! Takže to budu dělat!
Fca said to make an official complaint with them about Cardaq!! So that's what I will be doing!
Ok, vzdal jsem to ani součet bez odpovědi
Ok I gave up on that no reply sum up either
Vzhledem k tomu, že jste nikdy neobdrželi žádné zboží, mělo by být stále možné získat peníze zpět, i když to bylo více než 3 měsíce.
Některé transakce mi však Revolut odmítl právě proto, že to bylo přes 3 měsíce😕
Since you have never received any goods, it should still be possible to get the money back even if it has been over 3 months.
However, I was denied for some transactions by Revolut precisely because it had been over 3 months😕
Eftersom du aldrig har fått några varor så bör det fortfarande gå att få tillbaka pengarna även om det gått över 3 månader.
Dock blev jag nekad för några transaktioner av Revolut just för att det hade gått över 3 månader😕
Můj příteli, našel jsi něco s národní sázkou?
My friend, did you find something with national bet?
Φίλε μου βρήκες κάτι με την national bet?
měl jsem dnes tuto aktualizaci od banky týkající se posledních mých zpětných zúčtování, nedostanu ten spodní o 120 dnech, může mi někdo poradit, co mohu udělat s těmito.
had this update from bank today concerning the last if my chargebacks, i dont get the botton one about the 120 days can anyone advise on what i can do abut these ones.
Nedostanete je , pokud je více než 120 dní mate divné , jak to dělají , pak se jich nedočkáte , že ty zmetky nezvednou !
You will not get them if over 120 days mate strange how they do ones then dont ive got ones like that the scum will not raise !
jeho můžeme prodloužit na maximálně 540 dní, tak proč to neudělají, nenechte se mýlit, šťastný, že ostatní byly zúčtovány, ale stále jsem si neuvědomil, dokud jsem o víkendu nezkontroloval své výpisy.
its the we could extend it to maximum 540 days so why cant they do that like, dont get me wrong happy the other ones have been chargedback but still i didnt realise till i checked my statements over the weekend.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.