Dostal jsem platby z února tohoto roku, všechny se zobrazují jako Santeda International, zjistil jsem, že každá transakce šla na jiné číslo účtu, v současné době prochází ombudsmanem, protože jsem dostal obvyklé u banky, jak je hazardní hry, kterým nemohou pomoci, jakákoliv informace o nich, když se ombudsman začne ptát, by byla skvělá
ive got payments dating back to February this year, all show as Santeda International, I’ve found that each transaction has went to a different account number, currently going through the ombudsman at the moment as I got the usual with the bank, as it’s gambling they cannot help, any information on them for when the ombudsman start asking questions would be great
Měl jsem tisíce na výplatě a banka řekla, že s nimi nelze nic udělat
Provozován východními Evropany
I had thousands in payop the bank said nothing could be done on them to me
Run by Eastern europeans
Jsou to kanadští kamarádi se sídlem ve Vancouveru. Ten chlap nakonec kontaktoval policii ve Vancouveru, aby na to upozornila. Pro takové platby platí velmi přísná pravidla. Před rokem nebo dvěma se o nich dokonce někde psalo v tisku. Jediné, co můžete udělat, je nahlásit je místním úřadům, říct, že vám vzali peníze a nic na oplátku nedostanete.
They are Canadian mate, headquarters in Vancouver. The guy ended up contacting the police in Vancouver to raise it. There are very strict rules over there for payments like this. There has even been press coverage of them somewhere a year or two ago. Only thing you can do is report them to the local authorities, say they took your money and you got nothing in return.
Oceňujeme, že mají problémy s donbet at mo. oni v současné době obchodují na jazzové licenci, jejíž platnost vypršela v říjnu, nemají platnou licenci ani nemají žádnou pečeť. V podmínkách je také uvedeno něco o používání obchodníků třetích stran, ale uvádí, že to je zpracovávat platby mezinárodní skupinou Santeda bv .když jsem použil donbet a rolletto, použil jsem novou bankovní kartu, také platby vyšly jako kasia empire, pouze skiny gamestore a formulaline ect hra, kterou jsem hrál na donbetu, byly strašné kotouče, které se neustále otáčely, neustále jsem spouštěl hru, kterou bylo třeba znovu načíst, bylo mi řečeno, abych se přihlásil, když jsem byl uprostřed hry, když jsem dostal bonusová kola, hra se pokazila a kotouče by neustále se točí a ztrácejí spojení, což způsobuje, že jsem znovu načítal hru, pak bych v bonusovém kole nic nezískal.
Hry licencují obchodníci třetích stran, kteří mají kriminální minulost a požádali o plnou náhradu. Požádal jsem také o plnou transparentnost mého účtu a transakcí, protože potřebují vést záznamy, odmítají mi je poskytnout, v podstatě mi poslali obecný e-mail, že podléhají regulaci bla bla bla a vidím své transakce na svém účtu a mohu na ně odkazovat z bankovního výpisu pro ověření a přesnost. Musel jsem se smát, protože nejsou autentické ani přesné. Nyní jsou .Poslal jsem jim e-mail zpět, protože jsou si také vědomi toho, že zablokovali můj účet, jakmile jsem jim poslal e-mail, takže k tomu nemám přístup a pokud požádám, aby mi tyto informace zaslali, mají zákonnou povinnost zavázat se Odepsali mi a řekli, že mám přístup ke svému účtu po dobu 24 hodin, abych získal tyto informace. Bylo to před 8 hodinami a stále nemám přístup ke svému účtu, berou mi to. drobečky končí a já jsem jako medvěd s otravnou vosou. Jak jsem řekl v jednom ze svých předchozích příspěvků, moje banka mě kontaktovala ohledně pokusu o transakci z Keni za 750 EUR, takže moje karta byla použita pouze na těchto stránkách. Nyní jsem vyprázdnil ten účet. Jakmile se FO vypořádá s případem, bude účet uzavřen, ale SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED šokuje podvodníky
Appreciated having issues with donbet at mo .they are currently trading on jaz licence which expired back in oct they do not hold valid licence or display any seal .Also in terms and conditions does it state anything about using 3rd party merchants but does state that it process payments by Santeda bv international group .when I used donbet and rolletto I used a new bank card also payments came out as kasia empire, only skins gamestore and formuline ect ect the game i was playing on donbet was awful reels constantly spinning, kept getting kicked off game needing to reload ,being told to log in when I was in middle of game play ,when I got a bonus rounds the game would glitch and reels would continuously spin and lose connection causing me to reload game then I would get nothing in bonus round.so I confronted donbet about the issues
Games licences 3rdparty merchants who have criminal backgrounds and requested a full refund .I also asked for a full transparency of my account and transactions as they need to keep record they refuse to give it to me basically they sent me an generic email saying they are regulated bla bla bla and I can see my transactions on my account and I can cross reference them with from bank statement for authentication and accuracy. I had to laugh as they are not authentic or accurate. Now are they .I emailed them back as they are also aware that they blocked my account as soon as i 1st emailed them so I do not have access to this and if I request they send me this information then they have a legal obligation to oblige.They wrote back and said I have access to my account for 24 hrs to retrieve this information .this was 8 hrs ago and I still do not have access to my account they are taking the mick .I am at my whits end and I am like a bear with a annoying wasp.As I said in one of my previous post my bank contacted me about an attempted transaction from kenya for €750 so my card has only been used on these sites .I now have emptied that account. As soon as the FO has dealt with the case that account will be closed .but SANTEDA INTERNATIONAL LIMITED is shocking scammers
Ok, díky, možná to stojí za vyzkoušení, kamaráde, kdo s tím má nějaké zkušenosti, pomůže
Ok thanks that may be worth a try mate anyone have any experience of this to help
Dobře.
Takže Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Společnost řídí ELSANEH, Mohamad Adnan
Korespondenční adresa
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Istanbul, Turecko, 34403
Jak ale nyní můžeme najít e-mailovou adresu?
Okej.
So Byte News = https://open.endole.co.uk/insight/company/13967021-arab-international-academy-ltd
https://find-and-update.company-information.service.gov.uk/company/13967021/officers
Companie is runned by ELSANEH, Mohamad Adnan
Correspondence address
2/2, Ahmad Hamdi Tanpinar, Istanbul, Turkey, 34403
But how can we now find ther Email-adress?
Otázka chlapi. Sobota 14. je den, kdy již nelze zpochybnit moje zpětná zúčtování, takže v tom případě vyhrávám. Když je sobota, znamená to, že dostanu peníze v pátek nebo v pondělí? Pouze Fomiline a Goriwire spory
Question guys. Saturday 14th is the day my chargebacks can no longer be disputed, so in that case I win. With it being a Saturday does that mean I get the money Friday or Monday? Only Fomiline and Goriwire have disputed
Než to pomine, trvá to několik týdnů, než se usadí
It takes a few weeks to get settled after it passes
Ach to dělá! To je frustrující, doufal jsem, že dostanu peníze právě včas na Vánoce! Haha.
Ah does it! That's frustrating, was hoping to get the money just in time for Christmas! Haha.
Jo, já vím, a goriwire. Pouze tito 2 se hádali. Nicméně bitsent transakce, které jsou také quickbit.. nebyly zpochybněny 🤷♂️🤷♂️
Yeah I know, and goriwire. Only those 2 have disputed. However the bitsent transactions which is also quickbit.. have not been disputed 🤷♂️🤷♂️
Také v jaké jste bance, protože všechny banky mají různé limity, ale jsem rád, že máte nějaké výsledky prsty x máte to před Vánocemi
Also what bank are you with as all banks have different cut offs but I am pleased you got some results fingers x you get it before Xmas
Ano, kámo, můj, možná to bude rychlejší s tvým, ale nebylo to hned po 45 dnech se mnou, bylo to asi 60 dní s nesprávným MCC, pokud po dvou týdnech neslyšíš nic, to je ono
Yes mate well mine were it may well be faster with yours but it was not right after the 45 days with me it was about 60 days with incorrect MCC if you hear nothing after two weeks that is it
N***** né pro mě! Držíme palce. Mluvil jsem s nimi a můj poradce pro stížnosti mě kontaktuje 18. dne... takže předpokládám, že to je s výsledkem a tím, co dostanu zaplaceno.
N*****t for me! Fingers crossed. I have spoken to them and my complaints advisor is contacting me on the 18th.. so I'm guessing that's with the outcome and of what I'm getting paid.
Z mé banky. Nějaké rady, co mohu udělat/reagovat?
Vezměte prosím na vědomí, že pokud se sporné transakce týkají hazardních her, hraní her nebo investičních účelů, nebudeme je moci podat námitku podle pravidel zpětného zúčtování Mastercard:
"Pro transakce, ve kterých se nakupuje hodnota nebo aktiva pro hazardní hry, investice nebo podobné účely: Toto právo na zpětné zúčtování je k dispozici pouze pro transakci, ve které se zakoupená hodnota nebo aktiva neobjeví na účtu dohodnutém mezi držitelem karty a obchodníkem. aby se předešlo pochybnostem, práva na zpětné zúčtování nejsou k dispozici pro:
- žádosti o vrácení peněz, výběr nebo převod,
- smluvní podmínky nebo přístup k účtu,
-výhry, zisky nebo ztráty, popř
-použití nebo následné použití."
Pokud byly finanční prostředky úspěšně vloženy na váš investiční/herní účet, považujeme služby za přijaté. Mastercard tedy nemůže převzít finanční prostředky od obchodníka.
From my bank. Any advise what I can do/respond?
Please note that if the disputed transactions relates to gambling, gaming or investment purposes, then we won't be able to dispute them according to Mastercard chargeback rules:
"For transactions in which value or assets are purchased for gambling, investment or similar purposes: This chargeback right is only available for a transaction in which the purchased value or assets failed to appear in the account agreed to between the cardholder and the merchant. For the avoidance of doubt, chargeback rights are not available for:
-refunds, withdrawals or transfer requests,
-terms and conditions or account access,
-winnings, gains or losses, or
-use or subsequent use."
If the funds have been successfully deposited in your investment/gambling account, then we consider the services were received. Hence, Mastercard cannot take the funds from the merchant.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.