Nemám šanci, že bych špaček zvýšil jako nesprávný MCC. Odmítli, když jsem naposledy nějaké zkoušel. Právě jsem poslal e-mail sumup, jaký e-mail jste použili? Díky Paule
Ive got no chance of starling raising as wrong MCC. They declined last time I tried some. I have just emailed sumup, what email did you use? Thanks paul
Proč Mastercard ještě nic nedělá, Visa dělá vše, co může, aby vám pomohla, nechala mi vrátit všechna víza
ale cokoli na mé bance mastercard odmítnou i prozkoumat a odmítnou vám pomoci a stejně se stížností to prostě zamítnou, moje mastercard je jen menší částka ve srovnání s mým vízem, ale přesto je každá banka s mastercard k ničemu a obchodníci prostě neodpovídají
Why is it Mastercard dont do anything yet Visa do everything they can to help you ive had all my visa ones refunded
but anything on my mastercard bank they refuse to even look at the issue and decline to assist you and same with a complaint they just reject it my mastercard is only a smaller amount compared to my visa but still any bank with a mastercard is useless and the merchants just dont reply
Ok hrozné! Právě jsem uvedl, že provedli hazardní transakce, ale je v jejich podmínkách, že jde o nezákonné aktivity
Ok terrible ! I just stated that they took gambling transactions but it is in their t&c’s that this is illegal activities
Jaký e-mail jste použili k navýšení částky pomocí sumsup?
What email did you use to raise with sumsup?
Stejně jako já, Mastercard máte nejlepší, když zboží nedorazíte a uvidíte, co přijde po 45 dnech.
Same as me, Mastercard you are best off going goods not received and see what comes after the 45 days.
Stěžovali jste si přímo u VISA za ty, které vám byly vráceny, nebo prostřednictvím vaší banky a co jste jim napsal?
Did you complain directly to VISA for the ones you were refunded or through your bank and what did you write to them?
Potřebuji trochu poradit při hraní na magicwin.bet si neuvědomil, že jde o naprosto pochybnou stránku, nelegální licenční falešnou adresu, není třeba pokračovat. Udělal jsem pár vkladů ano, vím, víc mě zmást, než jsem si uvědomil, pak jsem viděl účtenky, že jsou poslal mě pro zálohy inženýrství digitálního zboží, poradenství na Kypru, Irsku, estonsku a Keni, takže jsem zkontroloval své bankovní výpisy a přijaté částky se také lišily více než to, co jsem vložil, takže jsem poslal e-mail .okamžitě zablokován a ne odpověď jakákoliv, ale stále jsem bombardován propagačními e-maily. Oslovil jsem jednoho z obchodníků Artstrid Dostal jsem podrobnosti od banky. Obchodník požádal o zaslání výpisu s údaji o transakci a kartě s čísly, na která jsem se zapsal, což jsem udělal. Odpověděli, že vrátili peníze poté, co jsem jim poslal firemní e-mail, ve kterém jsem uvedl, že se podíleli na praní špinavých peněz na ilegální hazardní stránce. Řekli, že peníze budou na účtu do 2 až 5 pracovních dnů, nyní to funguje 10 dní a stále nic .Nyní od nich vůbec žádná odpověď .Také jsem dostal oznámení z banky, že se na mé kartě pokusil o transakci za 750 EUR a musel jsem zavolat do banky, protože to bylo z nairobi keny. Moje karta byla kompromitována. Nevím, co mám dělat, protože vymáhání zpětného zúčtování u mé banky je ztráta času, protože jsou stejně k ničemu jako sítko na čaj, které se snaží zadržet vodu, a já jsem v procesu odvozu své banky do FO za to, že neprošetřila svůj nárok a neřešení reklamace v časovém rámci mě přimělo čekat 5 měsíců na odpověď, neustále mě běhat a klást mi osobní invazivní zdravotní otázky. což i paní z FO bylo znepokojivé. Na tom účtu mám stále 290, takže buď chci peníze nebo moje vklady zpět, ale stránka nereaguje na moje e-maily, protože je to nelegální stránka, moje vklady musí být vráceny každému, kdo na ně přijde
říše Kašia
DESSERVLTD
Wpbazar
Velmi ceněno
Také kdokoli nějaké informace o skinsonly, tento je baine mého života, majitel je zločinec a má sloučení společností, které podvádějí lidi, které používá skupina Santeda, nemohu najít žádný kontakt na toto pouze falešné údaje, které si také pomohly dvakrát
Donbet.com obchoduje pod vypršenou licencí na hazardní hry, jejíž platnost vypršela v říjnu
Také mám problémy s těmito mupety
Nikde, kde v podmínkách neuvádí použití poskytovatelů plateb třetích stran, uvádí, že Santeda International BV zpracovává platby
Nezobrazuje na místě pečeť pro stav licence, která podle zákona Curaçao musí být nyní zobrazena buď zeleně nebo hnědo/oranžově, aby představovala čekající nebo platná, a nejsou
Hry jsou plné závad, neustále se vyhazují kotouče, které se neustále točí, vyhazují se z bonusových kol, pak při opětovném načítání nezískáte nic, stále mi bylo řečeno, abych se znovu přihlásil, když jsem byl přihlášen, hry neustále padají.
Poslal jsem e-mail týkající se těchto bodů, byl jsem okamžitě zablokován, vyžádal jsem si kopii všech svých transakcí, kopii všech obchodníků, protože potřebují uchovávat záznamy o transakcích, hrajte vše po dobu 90 dnů, odmítají odpovědět na cokoliv, co jsem jim předložil obecný e-mail. ale poslal mi to, což mě rozesmálo, jestli to myslí vážně
Pro větší transparentnost a ověření vám navíc doporučujeme, abyste tyto transakce porovnali s vaším oficiálním bankovním výpisem. Tím zajistíte, že všechny finanční aktivity budou přesně zdokumentovány a budou v souladu s vašimi záznamy
No, teď se nesrovnali, dělají, odkdy přichází hazard. Pod krásou nebo knihami nebo financemi oblečení v hernách nic jiného než hazard. Dal jsem jim to a poslal jsem jim informace týkající se trestné činnosti obchodníka, kterého používají, a sítě a geuss co neřešili to překvapení překvapení. Vědí, co dělají, takže ano, dávají naše bankovní údaje zločincům a je jim to jedno, protože je to všechno sofistikovaná pavučina a začíná shora, pak curaco gambling board tyto licence znamenají jack, pokud si budete stěžovat, že to padá na hluché uši .
Need a bit of advice played on magicwin.bet didn't realise it was a total dodgy site illegal licence fake address no need to go on.Made a few deposits yes I know more fool me before I realised then I saw the receipts that they sent me for deposits digital goods engineering, consultancy in Cyprus Ireland estonia and kenya, so I checked my bank statements and the amounts taken where also different more than what I deposited .so I sent email .instantly blocked and no response whatsoever but still getting bombarded with promo emails .I reached out to one of the merchants Artstrid I got details from bank .merchant requested I send statment over showing transaction and card details with numbers covered which I did .they responded saying that they refunded money after I sent them a firm email saying they where complicit in money laundering to a illegal gambling site.They said money would be in account within 2 to 5 working days it's now been 10 working days and still nothing .no response from them at all now .I have also had notification from bank that a transaction for €750 was attempted on my card and I needed to call the bank as this was coming from nairobi kenya. My card has been compromised. I don't know what to do as raising a chargeback with my bank is a waste of time as they are as useless as tea strainer trying to hold water and I am in the process of taking my bank to the FO for not investigating my claim and not dealing with claim within time frame made me wait 5 months for answer continuously giving me run around and asking me personal invasive health questions .which even the lady from FO found disturbing .I still have 290 in that account so I either want the funds or my deposits back but the site is not responding to my emails as it's an illegal site my deposits need to be returned anyone any deets on these
Kashia empire
DESSERVLTD
Wpbazar
Much appreciated
Also anyone any info on skinsonly this one is a baine of my life the owner is a criminal and has a amalgamation of companies scamming people used by Santeda group i can't find any contact for this only fake details these have also helped themselves twice
Donbet.com is trading under a expired gambling licence jaz it expired in oct
I am also having problems with these muppets
No where in terms and conditions does it state uses 3rd party payment providers it states Santeda International B.V processes payment
Does not show seal on site for status of licence which by law of Curaçao must be shown now either green or browny/orange to either represent pending or valid and they don't
Games are full of glitches constantly getting thrown out reels continuously spinning thrown out of bonus rounds then when reloaded you get nothing ,kept being told to log back in when I was logged in games continuously crashing .
I sent email regarding these points I was instantly blocked i requested a copy of all my transactions a copy of all the merchants as they need to keep a record of transactions game play everything for 90 days they refuse to answer anything I presented to them just the generic email .but sent me this which made me laugh are they bloody serious
Additionally, for enhanced transparency and verification, you are encouraged to cross-reference these transactions with your official bank statement. This will ensure that all financial activities are accurately documented and align with your records
Well they don't align now do they since when is gambiling come.under beauty or books or finance gamestore clothes anything but gambiling .I put it to them and sent them the information regarding the criminal activity of the merchant they use and network and geuss what they did not address it surprise surprise. They know what they are doing .so yeah they are giving our banking details to criminals and they don't care because it's all a Web of sophistication and starts from top then curaco gambling board these licences mean jack if you complain it falls on deaf ears.
To by měl být podvod a okamžité vrácení peněz za to všechno, pokud se pokusili strhnout peníze z vašeho účtu, dostal jsem to před lety na jiný bankovní účet
That should be fraud and instant refund on it all if they tried to take money out your account I got this ages ago on another bank account
Mysleli byste si to, ale pokud je to na Mastercard, banky nejsou ochotny navýšit jako podvod. VISA to pak určitě udělá.
You would think so but if it’s on Mastercard the banks are not willing to raise as fraud. VISA then definitely will do it.
Moje kreditní karta ty VISA trochu potíže, ale nakonec vše dobré. Debetní karta Mastercard, Chase jsou hrozné s tím, že se označují jako podvod ignorované, zboží nebylo přijato, pak je zvednou, ale uvádějí, že chtějí, aby obchodník vrátil peníze přímo, než pomůže.
My credit card ones VISA little hassle but all good in the end. Mastercard debit, Chase are terrible with it flag as fraud ignored, goods not received then they raise them but state they want the merchant to refund directly before helping.
Právě jsem zkontroloval moji, protože si nebyl jistý, že moje je mastercard
Just checked mine as was not sure mine is mastercard
Barclaycard, VISA to přímo neřeší pouze vydavatel karty, ale podmínky VISA jsou mnohem lepší než Mastercard.
Barclaycard, VISA directly won’t deal with it only the card issuer will but VISA terms are much better than Mastercard.
Nejlépe uděláte, když zboží nepřijmete, pokud jste provedli platby, Mastercard/vydavatel karty je nezvedne pod podvodem.
Best off doing goods not received, if you made the payments then Mastercard/the card issuer won’t raise them under fraud.
Tento e-mail jsem obdržel poté, co jsem jim poslal screenshoty transakcí na mém výpisu a debetních kartách, může mi někdo jiný, kdo má zkušenosti s týmem podpory ARTSTRID, říct, jestli je to pozitivní znamení?
i received this email after sending them screenshots of transactions on my statement and debit cards, anyone else have experience with ARTSTRID support team can tell me if this is a positive sign?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.