Protože banky odmítají vznést zpětné zúčtování a dokonce i ombudsman stojí na straně banky. Z jakého důvodu lidé vyvolávají spor, měli bychom rovnou lhát a říkat, že nám bylo slíbeno zboží a služby a obchodník slíbil, že bude posílat faktury, ale nikdy to neudělal. Nemůžeme prostě říct, že jsme použili jejich živé chaty a od té doby jsme byli na webu zablokováni a nemáme žádný přepis. Lži o tom a hraj hlouposti, protože by to spadalo pod zboží a služby, které nebyly přijaty, spíše než pod hazard. Funguje i poctivost, nebo spíše hraje stejnou podvodnou hru, kterou tito podvodníci hrají, aby maximalizovali šance, že banky vznesou spor, pak musí obchodník prokázat, že jste u nich nakoupili.
Since banks are rejecting to raise a chargeback and even the ombudsman is siding with the bank. Under what reason are people raising the dispute, should we just straight up lie and say we were promised goods and services and merchant promised to send invoices but never did. Can’t we just say we’re used their live chats and have since been blocked from the site and have no transcript. Lie about it and play dumb, since that would make it fall under goods and services not received rather than gambling. Does being honest even work or rather play the same fraud game these scammers play to maximise the chances of banks raising the dispute then the merchant have to prove you did purchase from them.
Přemýšlel jsem o tom, ale pokud se zjistí, že jste lhal, podvodná kasina znovu vyhrají, znovu jsem požádal o zpětné zúčtování a uvidím, co se stane. Vyhrál jsem zatím asi 4, jen říkám, že peníze nebyly ani vloženy na účet a snažím se ze všech sil najít obchodníky, abych dokázal, že jsem se s nimi snažil komunikovat.
I’ve thought about that however if it is found out that you’ve lied then the scam casinos win yet again, I’ve just put in for chargeback again and I’ll see what happens. I’ve won about 4 so far, I just say that funds were not even put into the account and I try my best to find the merchants my self to prove I’ve tried to communicate with them.
To je něco, co někdo vložil na jiné fórum - tvrdí, že mají jasno v právní stránce, a dali toto...
Regulátor požaduje, aby se každý provozovatel hazardních her s licencí ve Spojeném království zapojil do programu GAMSTOP. Z tohoto pravidla již neexistují žádné výjimky.
Jediná kasina, která přijmou britské hráče, kteří nejsou součástí programu GAMSTOP, jsou kasina, která nemají licenci a přijímají britské hráče nelegálně!
Pro žádné kasino, které není držitelem licence UKGC, není legální přijímat hráče ze Spojeného království. Žádné kasino mimo GAMSTOP není držitelem licence UKGC. Je to však obchod, kdo se dopouští nezákonného přestupku, nikoli hráč.
This is something someone put on another forum- they claim to be clued up about the legal side and put this…
Every UK licensed gambling operator is required by the regulator to engage with the GAMSTOP program. There are no exceptions to this rule anymore.
The only casinos that will accept UK players that are not part of the GAMSTOP program are casinos that are unlicensed and accepting UK players illegally!
It is not legal for any casino that does not hold a UKGC license to accept UK players. Any casino not on GAMSTOP does not hold a UKGC license. However, it is the business that is committing an illegal offense, not the player.
Jde o to, že kdybychom skutečně mohli vzít kasino samotné do fos, měli bychom případ, protože všichni víme, o co jde. Ale protože je to samotná banka, jsme schopni přijmout, že nám ve skutečnosti nedává dobrý argument, protože je to 100% chyba kasina. Banky by nám mohly pomoci bránit se, ale rozhodnou se ne, takže ponechává mnoho možností.
The thing is if we could actually take the casino itself to fos we would have a case because we all know what they are up to. But because it’s the bank itself we are able to take its not really giving us a good argument because it’s the casino that’s at fault 100 percent here. The banks could help us fight back but choose not to so it does leave many options.
Bylo by snadné to takhle zkusit, ale někteří lidé mají více transakcí za měsíc nebo tak nějak, takže vaše logika a rozum má mnoho děr, protože nikdo, kdo má nebo nemá správnou mysl, by neukládal znovu a znovu, kdyby to nebylo připsáno, takže si nemyslím, že by to v takovém případě fungovalo. Pokud to byl pár, můžete mít štěstí ve lži.
It would be easy to try it like that but some people have multiple transactions over a month or so so your logic and reason has to many hole’s because no one in the right mind or not would keep depositing over and over if it wasn’t being credited so I don’t think it would work in that case. If it was a couple you may get lucky in the lie.
Měl někdo nějaký úspěch s FOS? Modlím se za nějaké dobré zprávy, ale po přečtení některých komentářů zde cítím méně naděje na můj případ!!
Has anyone had any success with the FOS? I’m praying for some good news but after reading some comments on here I’m feeling less hopeful about my case!!
Každý, kdo hledá ddservelt ltd, našel jsem je jako společnost s ručením omezeným DSS, také známou jako cryprusinternet.net. Psal jsem jim email, zatím bez odpovědi.
Anyone looking for ddservelt ltd I’ve located them as D.S.S limited a company also known as cryprusinternet.net. I’ve emailed them had no reply yet.
Hledáte pomoc s následujícími obchodníky. Pokud se někomu podařilo získat peníze zpět od následujících obchodníků, dejte mi vědět:
Looking for help with the following merchants. If anyone has had success getting money back from the following merchants let me know :
Ahoj, jak jsi našel email, když já ho nenašel
Hi how did you find an email as I haven't found one
Musíte jim poslat e-mail přes jejich webové stránky. Ještě jsem nedostal odpověď.
https://cyprusinternet.net/contact/
You have to email them through their website. I haven’t had a reply yet tho.
https://cyprusinternet.net/contact/
Mohu vám pomoci s Kashiou, plně mi vrátili peníze
I can help you with Kashia they fully refunded me
Doly byly vyzdviženy pět měsíců a stále čekají na přidělení
Mines been raised five months still waiting to be assigned
Ocenili bychom to! Jak jste se s nimi dostal do kontaktu?
Would appreciate it! How did you get in touch with them?
Poslal jsem jim e-mail. A generální ředitel, který byl skvělý a všechno vyřešil. Nejste si však jisti, za jak dlouho vrátí peníze
I emailed them. And the CEO who was great and sorted it all out. However not sure how long they will refund for
Úžasné - a je to Kashia Empire? Mohl byste se se mnou podělit o e-maily, prosím?
Amazing - and is this Kashia Empire? Could you share the emails with me please?
Verdikt ombudsmana jsem odmítl. Nyní to poslali nezávislému regulačnímu orgánu (což jsem si myslel, že je to ombudsman?) Myslí si někdo, že bych měl ke svému případu přidat něco důležitého?
I have declined the Ombudsman's verdict. They have now sent it onto an independant regulator (which I thought the Ombudsman was?) Anything important anyone thinks I should add to my case?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.