před týdnem
Už je vychovali, určitě jsi řekl bud
They have already raised them im sure you said bud
0
Už je vychovali, určitě jsi řekl bud
They have already raised them im sure you said bud
Jo, právě si mysleli, že by to mohlo pomoci mému případu, kdyby věděli, že mám zapnutý hazard
Yeah they have just thought it might help my case if they know my gambling block was on
Pokud je vychovali, není třeba nyní nic ospravedlňovat, zkontrolovali by, že to budí, že teď už na své straně nemohou dělat víc
If they have raised them that is it no need to justify anything now they would have checked that it bud they cannot do any more on their side now
Ale možná, že pokud odmítnou vrácení peněz, mohl bych to použít k postupu s FOC, myslíte. Jak se máš Anways kamaráde
But maybe if they decline the refund I could use that to go forward with the FOC you think. How you doing Anways buddy
Co říkáš, že odkaz je na Sumup mate? Co říká popis na bance?
What are you saying the link is to Sumup mate? What is a description on bank saying?
Pokud odmítnou, je to tak, že FOS nemůže udělat nic, když je zkusili, nejsem špatný kamarád, který pokračuje
If they decline thats it bud nothing FOS can do as they tried them I am not bad mate keeping going
Ahoj Bootsi, banka to řekla a při platbě jsem na obrazovce viděl sumup, kde je napsáno smpay, to je vše, co vím
Hi Boots the bank said this and I seen sumup on screen when paying it says smpay thats all I know
Nejsem přesvědčený, kamaráde, Sumup jsem použil mnohokrát pro skutečné transakce nesouvisející s hazardními hrami a vychází to jako Sumup* (zde jméno obchodníka).
I’m not convinced mate, I’ve used Sumup loads of times for genuine, non gambling related transactions and it comes up as Sumup*(name of merchant here).
Dobře, možná se ten bankovní pracovník mýlí, ale to je to, co mi řekl, a podatel stížností řekl, že zkontroluje telefonní hovory jako součást vyšetřování, jen vám ukáže, pokud ne, jak moc nedělají svou práci správně! Deffo viděl jsem, že se při platbě objevila sumap, i když pokud je to ona, měla by to být jistá náhrada za všechny žádné otázky!
Ok maybe that bank worker is wrong then that is what he told me though and the complaints hander said he will review phone calls as part of the investigation just shows you if not how much they are not doing the job correctly ! I deffo seen sumup appear when doing a payment though if it is them it should be a certain refund for all no questions asked !
Doufám, že ano, protože by to byla větší operace než tyto riskantní procesory.
Jaký byl popis transakce? Maginc?
I’m hoping so as they’d be more of an operation than these dodgy processors.
What were the transaction description? Maginc?
(Tj. Sumup s větší pravděpodobností zahraje míč a vrátí peníze)
(I.e Sumup more likely to play ball and refund)
No ano, ale zatím bez odpovědi! Deffo si myslím, že banka může tyto transakce ve Spojeném království snadno obnovit
Well yes but no reply so far ! I deffo think the bank can recover these Uk based transactions easily
Předpokládejme tedy, že to není Sumup, jak v takové situaci úspěšně provedete zúčtování, protože nemáte nic na procesoru nebo obchodníkovi?
So let’s assume it’s not Sumup how do you successfully do a chargeback in that situation since you have nothing on the processor or merchant?
Je to stále nesprávný kód MCC, takže to samé Boots
Well its still incorrect MCC code so just the same thing Boots
To je skvělá zpráva.
Chystám se s nimi udělat totéž, takže mi dává naději.
mohu se zeptat, zda jste byli pravdiví o tom, za co transakce byly?
That’s great news.
i M about to do same with them so gives me hope.
can i ask were you truthful about what transactions were for
Nemohu najít kontakt na Santeda, pokud jde o goldenbet, do značné míry řekli, že jsem odpovědný za to, že jsem si nepřečetl jejich smluvní podmínky, protože mají zakázáno nabízet své služby do Spojeného království, vůbec by mi nepomohlo, čekám na ombudsman stále jako chase v podstatě řekl, že to byly hazardní hry a nepokrývají hazard podle smluvních podmínek mastercard, i když MCC nebyl hazard, byly to hry a digitální zboží. FoS zatím čeká asi sedm týdnů, možná o dotek déle a nezačali s vyšetřováním, jen řekli, že jmenují agenta k mému případu, až budou mít jednoho volného, protože mají zvýšenou pracovní zátěž.
Can't find a contact for Santeda, as for goldenbet, they pretty much said i'm liable for not reading their ToS as they're prohibited from offering their services to the UK, wouldn't help me at all, waiting for the ombudsman still as chase basically said it was gambling and they don't cover gambling per mastercard ToS even though the MCC wasn't gambling, it was gaming and digital goods. The FoS has been around a seven week wait so far, maybe a touch longer and they've not began the investigation proper, just said they will appoint an agent to my case when they have one free as they have an increased workload.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.