před 2 týdny
Pokud mohu s něčím pomoci, rád bych pro vás provedl výzkum
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
0
Pokud mohu s něčím pomoci, rád bych pro vás provedl výzkum
If there’s anything I can do to help I can like research wise for you
Opětovné odeslání, pokud jste to propásli 🙂. Jen jsem se chtěl zeptat, jak a co jste řekli společnosti canapay, aby vám byly vráceny peníze, děkuji
Reposting incase you missed it 🙂. Just wanted to ask how and what you said to canapay to get your refund please thanks
Ok, žádné problémy, díky Myslím, že můžu být v pořádku, je to jen skutečnost, že mě banka dostala tolik, pak jsem zase ztratil kus a dělal to samé, může to být v pořádku, jen čekám na odpověď na mou stížnost na vrácení peněz, už je to o týden déle než minule čas na odpověď, která neznamená, že je to špatné, možná je zvyšují, ale pokud je zamítnuto, musím se odvolat, pak je to FOS, ale měl jsem zablokován hazard a požádal jsem je, aby zavřeli stránky kvůli hazardním hrám a oni to ignorovali, takže naprosto nepoctivá stránka a navíc nikdy neodpověděli na žádné e-maily, takže spousta munice, co jde proti mně, dělá to samé znovu, ale kreditní karta Zopa to udělala dvakrát, takže je to snadné jak pro velké částky, tak pro několik transakcí
Ok no probs thanks I think I may be ok its just the fact the bank got me so much back then I lost a chunk again doing the same thing it may be ok just waiting on my chargeback complaint reply its been a week now longer than last time for a reply that does not mean its bad they may be raising them but if rejected i need to appeal it then its the FOS but I did have a gambling block on and asked them to close the site due to gambling and they ignored it so totally rogue site plus they have never replied to any emails so plenty of ammo what goes against me is doing the same thing again but Zopa credit card did them twice so its easy done both for big amounts and several transactions
Vím, že jsem na té cestě sám šel, ale když se mi to stalo, skončil jsem s hazardem a plýtváním penězi
I know the feeling mate been down that road myself but with this happening to me I am done with gambling and wasting my money
Ach promiň kamaráde. Lidé mě neustále píší a citují a já prostě nevidím všechno.
M
Byl jsem v kontaktu s policejním úřadem v Zadaru a také s poreznou úpravou (IRS) v Chorvatsku, protože i malá částka, o které mluvíme, je příčinou podvodu.
Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, jsem si před několika lety na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoliv transakcím souvisejícím s hazardními hrami. Bohužel jsem nedávno recidivoval a použil své prostředky na hraní v online kasinu.
Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování.
Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována. Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.
Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování. S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.
Nejde o tolik peněz, o kterých tady mluvíme, takže prosím vraťte peníze a můžeme obrátit stránku a na tuto záležitost zapomenout.
Ah sorry mate. People are writing and quoteing me all the time and I just not see everything.
Max@canapay
I have been in contact with the police office in Zadar as well as the porezna uprava (IRS) in Croatia because even its a small amount we are talking about this is a cause of fraud.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions. Unfortunately, I recently relapsed and used my funds to play at an online casino.
Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback.
The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized. I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback. In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
It is not so much money we are talking about here so please make the refund and we can turn the page and just forget this matter.
Oh úžasné děkuji! Byl jste skutečně v kontaktu s policií? Zajímalo by mě, kdybych to slovo od slova zkopíroval, taky bych dostal náhradu haha. Ještě jednou děkuji, vážím si odpovědi.
M ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Jen jedna věc.
Pokud provedete zúčtování prostřednictvím vaší banky. NESKUTEČNĚ lhát a nefalšovat, přítel mysli udělal falešný obrázek z photoshopu, který našel cestu od jednoho z těchto falešných mechaniků. Banka kontaktovala švédskou policii – ta kontaktovala policii v Estonsku, kde se obchodník nacházel. A estonské úřady případ vyšetřovaly a zjistily, že můj přítel vše předstíral. Nyní čelí obvinění z podvodu, závažného podvodu... 3-4 roky ve vězení by to mohlo být.
Vřele vám všem doporučuji - jít přes obchodníka... to je jediné řešení. Nebo se snažte být ke své bance upřímní, ale pokud jste upřímní, je téměř nemožné získat peníze od vaší banky. 0,1 % všech lidí zde mělo takové štěstí...
Just one thing.
If you do chargeback through your bank. DONT lie and dont fake, a friend of mind did fake photoshop picture that he baut a travel from one of this fake mechants. The bank contacted the swedish police - which contacted the police in Estonia where the merchant was. And the estonian authorties investigated the case and found out that my homie faked everything. He is now facing charge regarding fraud, serious fraud...3-4 years in jail could it be.
I highly recommend you all - go through the merchant... that is the only solution. Or try to be honest with your bank but there is almost impossible to get refund from your bank if you are honest. 0.1% of all people here have been lucky that way...
Oh úžasné děkuji! Byl jste skutečně v kontaktu s policií? Zajímalo by mě, kdybych to slovo od slova zkopíroval, taky bych dostal náhradu haha. Ještě jednou děkuji, vážím si odpovědi.
M ?
Oh amazing thank you! Did you actually get in contact with the police? I wonder if I copied this word for word I'd also get a refund haha. Thanks again, appreciate the reply.
Max@canapay.com?
Zkuste to trochu upravit - yous chatgpt bro!
Pokud napíšete přesně to samé, riziko je vysoké, on to pozná a pak vám jen řekne, ať si jdete do prdele ha ha ha
Try to edit it a little bit - yous chatgpt bro!
If you write exactly the same the risk is high he will recognize it and then just tell you to go fuck your self ha ha ha
Myslel jsem si to haha! Opravdu jste kontaktovali policii a je to ? Zítra napíšu email! Děkuju!
I did think that haha! Did you actually contact the police and is it max@canapay.com? Will get writing an email tomorrow! Thank you!
Vím, že si myslíš, že kámo, ale zase to kousne, dělám to nejlepší, co je v mých silách, teď dělám, co je v mých silách, jedna ku jedné schůzky s doporučením gamcare poradce, které trvají hodinu, nikdy předtím to neudělal, takže to brát vážně a zkoušet, když máš ty peníze, je těžké to odrazit
I know you think that mate but it bites back again im doing my best now one to one meetings with gamcare advisor referral that last an hour never did this before so taking it seriously and trying when you have that money its hard to repel it
Výborně, kámo za pomoc. Dostanete se tam, jen se musíte neustále posouvat vpřed, pokud máte pocit, že se vracíte, kontaktujte toto fórum a jsem si jistý, že zde budete mít spoustu podpory od všech
Well done mate for getting the help. You will get there just need to keep moving forward if you feel like relapsing get In touch with this forum and I am sure you will have loads Of support from everyone here
Díky dobré vědět ano deffo potřebuje pomoc svých 6 sezení po 1 hodině Potřebuji pomoc bez ohledu na to, zda dostanu peníze zpět nebo nemít budoucnost, takže doufám, že vše dopadne dobře
Thanks good to know yes deffo need help its 6 sessions of 1 hour i need help regardless of getting the money back or not to have a future so im hopeful it all comes good
Máš to, příteli, pozitivní myšlení přináší pozitivní výsledky, pamatuj si to
You got this my friend positive thinking brings positives outcomes remember that
Vím, díky moc, kamaráde, za podporu, které si vážím!
I know thanks a lot mate for the support appreciated !
Pokud (po vyhledání) nemůžete najít webovou stránku/e-mailovou adresu spojující váš popis transakce s obchodníkem nebo zpracovatelem plateb, jak můžete provést zúčtování? Banky/poskytovatelé kreditních karet zjevně chtějí, abyste poskytli důkazy, které jste se pokusili vyřešit před zpětným zúčtováním? Nebo to ironicky podporuje váš případ zdůrazňující, že společnost ani neexistuje?
Jakákoli pomoc oceňována.
If (after searching) you cannot find website/email address linking your transaction description to a merchant or payment processor how can you lodge a chargeback? Banks/credit card providers obviously want you to provide evidence you’ve tried to resolve prior to chargeback? Or does this ironically support your case highlighting the company doesn’t even exist?
Any help appreciated.
Aktivní web Nikotpf byl použit pro goldenbet, když jsem s nimi depo'doval, nejsem si jistý, zda slotmonster je pod mezinárodním deštníkem santeda.... nutí mě si myslet, že tato 'kasina' jsou více propojená, než propouštějí
Nikotpf active web was used for goldenbet when i depo'd with them, not sure if slotmonster is under the santeda international umbrella.... makes me think these 'casinos' are more linked than they're letting on
Podařilo se vám je kontaktovat? Pokud ano, jaký byl prosím výsledek? A ano, pravděpodobně vše nějak souvisí!
Did you manage to contact them? If so what was the outcome please? And yeah probably all linked in some way!
Pokud někdo hledá mastertools, je to mastertoolsmania.au. Je to nějak spojené s mojí dodávkou, když se podíváte na web.
Za tím stojí Marat Mirzabalajev.
If anyone is looking for mastertools, it’s mastertoolsmania.au. It’s connected to my delivery somehow as well if you look at the website.
Marat Mirzabalajev is behind that one.
Doufám, že všichni dostanete své peníze zpět a že banky začnou nést odpovědnost za stížnosti. Teď ukončím Revolut, protože stížnosti nikdy neberou vážně. Dejte si se Swedbank gól o Partbusters, ale je těžké ho vyhrát, když nemáte doklad nebo účtenku. Banky odmítají vždy, když je to pro ně nejjednodušší. Stále se vracím, že je to zpracovatel plateb. Včera jsem kontaktoval Orangeshop.com.cy, když to bylo o výběru, odpověděli a napsali, že s transakcí nemáme nic společného. Vzhledem k tomu, že se na REVOLUTu píše, že sem šly peníze a nejsou v tom zapojeni, je těžké najít mafii. Kontaktujte také spaceedge.io, ale osoba, která místo vlastní, řekla, že bych měl kontaktovat Swedbank a vyřešit to tímto způsobem. Vědí, že banky netráví čas malými částkami pro nás obyčejné lidi s průměrnými platy. Také nahlásili Quick bit švédskému úřadu pro finanční dohled za praní špinavých peněz se všemi jejich šicími weby, o kterých tvrdí, že se jich neúčastní. Ale doufám, že budete bojovat dál!!!
I hope you all get your money back and that the banks start taking responsibility when complaints are made. I will end Revolut now, as they never take complaints seriously. Have a goal with Swedbank about Partbusters, but it feels difficult to win it when you don't have proof or a receipt. Banks refuse all the time when it's easiest for them. I keep getting back that it's a payment processor. Yesterday I contacted Orangeshop.com.cy when it was on the withdrawal, they replied and wrote that we have nothing to do with the transaction. Since it says on REVOLUT that this is where the money has gone and they are not involved, it is difficult to find the mafia. Also contact spaceedge.io but the person who owns the place said I should contact Swedbank and solve it that way. They know that the banks do not spend time on small amounts for us ordinary people with average salaries. Also reported Quick bit to the Swedish Financial Supervisory Authority for money laundering with all their sewing sites which they say they are not involved in. But I hope you fight on!!!
Jag hoppas ni alla får tillbaka pengar och att bankerna börjar ta ett ansvar när man gör reklamationer. Revolut kommer jag att avsluta nu, då dem aldrig tar reklamationer på allvar. Har ett mål med Swedbank om Partbusters, men känns svårt att vinna det när man inte har bevis eller kvitto. Bankerna avslår hela tiden då det är lättast för dem. Jag får tillbaka hela tiden att det är en betalningsförmedlare. Igår kontakta jag Orangeshop.com.cy då det stod på uttaget, dem svarade och skrev att vi har inte något med transaktionen att göra. Då det står på REVOLUT att det är dit pengarna har gått och dem inte är inblandade då är det svårt att hitta maffian. Kontakta även spaceedge.io men personen som äger stället sa att jag skulle kontakta Swedbank och lösa det den vägen. Dem vet att bankerna inte lägger tiden på små belopp för oss vanliga folk med medel löner. Anmälde även Quick bit till Finansinspektionen för att tvätta pengar med alla deras sytersidor som dem säger att dem inte är inblandade i. Men jag hoppas ni kämpar på!!!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.