Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.
Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.
O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵💫
Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!
Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊
Raised a chargeback claim with Nationwide around 40 days ago, almost £6000 over around 50 transactions from multiple third part payment providers.
immediately Nationwide refunded all the payments whilst they investigated the chargebacks but stated the money would be taken back off me if the chargebacks were unsuccessful.
Had notifications a few days later that 3 transactions had been successfully resolved. Then heard nothing for a few weeks so worried the rest had been unsuccessful 😵💫
Finally yesterday got a load of notifications saying the rest of the transactions had been successful too!
So glad I found this thread and realised I had a chance of recouping some losses and can put this horrible part of my life behind me 😊
Automaticky přeloženo: