DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 237)

před rokem od kirekin
|
743 236 zobrazení 6 539 odpovědí |
|
1...236 237 238...335
před měsícem

Zabýval se někdo s Revolut I provedl jsem v sobotu 6500 GBP transakcí pomocí virtuální karty a poté jsem zvýšil chargebacky, které byly po 20 minutách zamítnuty podle snímku obrazovky, připadá mi jako nesmysl, nějaké tipy? filefilefilefile

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Moji také odmítli

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před měsícem

Dobře, vznesl jsi poté stížnost

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Ano, zatím na to nebyla odezva

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před měsícem

Dobře, zajímavé, kdy jsi to udělal, dej mi vědět, prosím

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:
tamiirender
před měsícem

Páni, to jsou skvělé zprávy! Moje banka všechny moje odmítla, takže čekám na odvolání ombudsmana. Už se necítím moc sebevědomě.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Jaký důvod jste zvolili pro zpětné zúčtování? Můžete je znovu navýšit (klikněte na transakci a uvidíte, že stále můžete pokračovat ve zpětném zúčtování)?

Automaticky přeloženo:
tamiirender
před měsícem

Výborně, myslím, že jakmile přimějete banky, aby skutečně zúčtovaly, je pravděpodobnost, že tyto podvodné společnosti napadnou, téměř nulová

Automaticky přeloženo:
boots2024
před měsícem

Doufám, že ano, kamaráde, ale odmítají jako všichni ostatní, půjdu k ombudsmanovi a půjdu touto cestou.

Automaticky přeloženo:
tamiirender
před měsícem

Co jste řekl celostátně, aby se obvinění vrátilo? Jaké zdůvodnění?

Automaticky přeloženo:
tamiirender
před měsícem

Moje a moje hlavní banka všechny spadají pod stejné 'finance Falcora'?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Asi před 40 dny vznesli u Nationwide požadavek na zpětné zúčtování, téměř 6 000 GBP za přibližně 50 transakcí od různých poskytovatelů plateb třetích stran.

Společnost Nationwide okamžitě vrátila všechny platby, zatímco prošetřovali zpětná zúčtování, ale uvedli, že pokud budou zpětná zúčtování neúspěšná, budou mi peníze odebrány.

O několik dní později obdržel oznámení, že 3 transakce byly úspěšně vyřešeny. Pak několik týdnů nic neslyšel, takže jsem se obával, že zbytek byl neúspěšný 😵‍💫

Konečně včera přišla spousta oznámení, že i zbytek transakcí byl úspěšný!

Jsem rád, že jsem našel toto vlákno a uvědomil jsem si, že mám šanci získat zpět nějaké ztráty a mohu tuto hroznou část svého života hodit za hlavu 😊

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jaké společnosti jste měli ve svých transakcích? Takže vymyšlení ostatní lidé konečně vyhrávají. Abychom se stali šampionem, musíme všichni vzít tyto peníze, utéct a nikdy se neohlížet zpět😁

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jen otázka pro všechny, protože moje banka zaúčtovala zpět následující společnosti;


Grotobook & Mydates

ETS*EWAVE

Pixeleum.io

BITSENT EU

GORIWIRE SPZOO

FOMILINE UAB

Měl někdo úspěch s těmito společnostmi prostřednictvím metody zpětného zúčtování? Tyto společnosti jsou zjevně těmi, které odmítají vrácení peněz od našeho kontaktu. Rád bych znal míru úspěšnosti 🙂

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Chase pro mě udělal Pixeleum

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Udělal jsem mydates a grottobook všechny refundované chargebacky

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj všichni, právě jsem dostal aktualizaci týkající se mého případu – úspěšně mi byla účtována zpětná platba z Grottobook/MyDates přes Revolut. Trvalo to přesně 50 dní, takže předpokládám, že bance neodpověděli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Děsivý!! Takže ani nereagovali?? To mi dává určitou naději pro tyto obchodníky!

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Žádná odezva po více než 3 měsíce s nimi, takže předpokládejte, že nebudou

Automaticky přeloženo:
Dt100
před měsícem

Ne, banka mi okamžitě vrátila peníze a žádná odpověď na kreditní kartu uplynula

Automaticky přeloženo:
před měsícem

ARN (Národní rada pro stížnosti spotřebitelů) schválila mou zprávu a předala ji společnosti Revolut a žádá, aby na ni nyní odpověděli


Vztahuje se na transakce pod "Luxtel" "Getmygamekey" "Grotobook/Mydates" atd. Zamítli všechna zpětná zúčtování do hodiny a označili je všechny za "neplatné" a odmítají pokračovat, i když jsem poukázal na to, že jsem neudělal nic špatného.


Tak doufejme, že teď přitvrdí.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
1...236 237 238...335
Jít na stránkuz 335 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky