Od mého posledního příspěvku je toho hodně, souhlasím s CryptoG. V některých případech si myslím, že to lidé začínají využívat k volnému házení.
Byl jsem vepředu se svými dvěma bankami a to je to, co jsem použil, klidně to přizpůsobte. Souhlasím také s tím, že si to musíte udělat na míru, jinak to v bankách spustí něco, co prostě odmítnou, pokud jde o standardní šablonu.
Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.
Datum transakce: 13/9/24 a 16/9/24 a 19/9/24
Částka: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 a 100,26, 107,54 (přibližné částky, protože se zvýšily)
Obchodní jméno: Balon tech ltd, Newton OS ltd a ZPDG a Wpbazar.
Jako člověk, který se potýká se závislostí na hazardních hrách, jsem si před několika lety na své účty zablokoval hazardní hry, abych zabránil jakýmkoliv transakcím souvisejícím s hazardními hrami (debetní karty), také jsem si zaregistroval kreditní kartu, protože nemohu vybírat hotovost a všechny transakce související s hazardními hrami dostávají zablokováno.
Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
Tato praktika, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy VISA a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné použití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel VISA. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována. Vím, že by pro vás bylo obtížné zablokovat pozměněný MCC, měli byste však vyplnit zpětné zúčtování / oddíl 75, protože tyto společnosti nedodaly zboží nebo služeb, našel jsem také důkazy o dvou nedávných případech FOS, které podporují zahájení zpětného zúčtování.
Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.
Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.
Vezměte prosím také na vědomí, že bylo zablokováno několik hotovostních transakcí, protože tyto společnosti se vůbec pokusily obejít jakékoli kódy obchodníků.
S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti. Mohl byste také poskytnout kontaktní údaje těchto transakcí, abych mohl nahlásit podvodné jednání.
Děkujeme za vaši pomoc.
Všechny moje zpětné platby byly po reklamaci akceptovány bankami, Mastercard jedna byla nepřijaté zboží a Visa měla nesprávný kód 12.7, který obcházel zákon o kreditních kartách o hazardních hrách.
Pokud ji banky zamítnou/odmítnou stížnost, neztrácejte s nimi čas, jděte rovnou na FOS, protože banky své rozhodnutí nezmění, pokud tak neučiní FOS.
Zůstanu ještě pár dní, abych vám pomohl, ale pak myslím, že odejdu, protože informace jsou tu pro všechny. Navrhuji, stejně jako ostatní řekli, prosím, všichni vyhledejte pomoc, protože jsme na tom všichni závislí, Gamban a Mojžíš pro obchody byl pro mě dárek 28 dní bez hazardu.
Lots to go through since I last posted, I agree with CryptoG worryingly in some instances I think people are starting to use this to free roll.
I was up front with my two banks and this is what I used, please feel free to adapt it. I also agree that you need to make it bespoke to you otherwise it will trigger something within the banks that they just reject all if a standard template.
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: 13/9/24 and 16/9/24 and 19/9/24
Amount: 104.14, 208.24, 104.54, 104.54 and 100.26, 107.54 (approx amounts as these have increased)
Merchant Name: Balon tech ltd, Newton OS ltd and ZPDG and Wpbazar.
As someone struggling with gambling addiction, I had placed a gambling blocks on my accounts several years ago to prevent any gambling-related transactions (debit cards), I also signed up for a credit card because I cannot withdraw cash and all transactions for gambling get blocked.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of VISA regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of VISA rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorised, please note I know it would have been difficult for you to block an altered MCC, however you should be completing a chargeback/section 75 as these companies have not provided goods or services, I have also found evidence of two recent FOS cases which support a chargeback being initiated..
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorised the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
Please also note multiple cash transactions were blocked as these companies tried to bypass any merchant codes at all.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter. Could you also provide contact details of these transactions so I can report to action fraud.
Thank you for your assistance.
All of my chargebacks were accepted by the banks after complaining, Mastercard one was goods not received and Visa was incorrect code 12.7 that bypassed credit card law on gambling.
If the banks reject it/reject complaint don’t waste your time with them go straight to the FOS as the banks won’t change their decision unless FOS make them.
I will hang around for a few more days to assist, but then I think I will leave as the information is here for everyone. I suggest like others have said please all do seek help as we are all addicted to this, Gamban and Moses for the shops has been a gift for me 28 days gamble free now.
Automaticky přeloženo: