FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 236)

před rokem od kirekin
|
541769 zobrazení 5564 odpovědí |
|
1...235 236 237...282
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
Příspěvek od Dt100 byl odstraněn
Dt100
před 3 týdny

Smažte prosím svůj příspěvek, neměli byste zmiňovat banku, protože ostatní se vrátí, pokud si to uvědomí, ale může se to dotknout i vás, pokud se budete muset vrátit znovu

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Smažte prosím svůj příspěvek, neměli byste zmiňovat banku, protože ostatní se vrátí, pokud si to uvědomí, ale může se to dotknout i vás, pokud se budete muset vrátit znovu

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Hotovo kamaráde. Rád vidím, že tato banka je dobrá pro nás dva! Myslím, že je to štěstí, s kým mluvíte!

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 týdny

Skvělé a to je ono! Potýkám se teď s novými, minule to bylo tak snadné, ale ten chlap byl dnes jen Robot v maloobchodním prodeji, když jsem si přečetl, jak to udělat správně a jak to udělat, byl vyveden z míry, ale ten chlap, se kterým jsem mluvil ve stížnostech, dostal hned jsem na to přišel, ale řekl jsem, že jsem jich v poslední době zvýšil příliš mnoho, takže uvidím, jak to půjde, jsem připraven znovu bojovat s mým případem, můj je asi 15 000 liber hotový za méně než týden

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
boots2024
před 3 týdny

ahoj kámo,

Zavolal jsem jim dnes kvůli aktualizaci, bylo mi řečeno, že je stále v šetření, že musím počkat, na což jsem řekl dobře, že jste e-mail řekl, že budu mít aktualizaci do 5 pracovních dnů a dnes je to 11 dní a stále žádná aktualizace, proč jsem zvoní a on jen řekl, že musím počkat, že mi nemůže nic říct, dokud nebude condone volný a může to trvat 15 pracovních dní, pokud do této doby příští týden zazvoním.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Od mého posledního příspěvku je toho hodně, souhlasím s CryptoG. V některých případech si myslím, že to lidé začínají využívat k volnému házení.

Byl jsem vepředu se svými dvěma bankami a to je to, co jsem použil, klidně to přizpůsobte. Souhlasím také s tím, že si to musíte udělat na míru, jinak to v bankách spustí něco, co prostě odmítnou, pokud jde o standardní šablonu.

Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.

Datum transakce: 13/9/24 a 16/9/24 a 19/9/24

Částka: 104,14, 208,24, 104,54, 104,54 a 100,26, 107,54 (přibližné částky, protože se zvýšily)

Obchodní jméno: Balon tech ltd, Newton OS ltd a ZPDG a Wpbazar.

Jako člověk, který se potýká se závislostí na hazardních hrách, jsem si před několika lety na své účty zablokoval hazardní hry, abych zabránil jakýmkoliv transakcím souvisejícím s hazardními hrami (debetní karty), také jsem si zaregistroval kreditní kartu, protože nemohu vybírat hotovost a všechny transakce související s hazardními hrami dostávají zablokováno.

Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).

Tato praktika, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy VISA a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné použití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel VISA. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována. Vím, že by pro vás bylo obtížné zablokovat pozměněný MCC, měli byste však vyplnit zpětné zúčtování / oddíl 75, protože tyto společnosti nedodaly zboží nebo služeb, našel jsem také důkazy o dvou nedávných případech FOS, které podporují zahájení zpětného zúčtování.

Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.

Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.

Vezměte prosím také na vědomí, že bylo zablokováno několik hotovostních transakcí, protože tyto společnosti se vůbec pokusily obejít jakékoli kódy obchodníků.

S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti. Mohl byste také poskytnout kontaktní údaje těchto transakcí, abych mohl nahlásit podvodné jednání.

Děkujeme za vaši pomoc.


Všechny moje zpětné platby byly po reklamaci akceptovány bankami, Mastercard jedna byla nepřijaté zboží a Visa měla nesprávný kód 12.7, který obcházel zákon o kreditních kartách o hazardních hrách.

Pokud ji banky zamítnou/odmítnou stížnost, neztrácejte s nimi čas, jděte rovnou na FOS, protože banky své rozhodnutí nezmění, pokud tak neučiní FOS.

Zůstanu ještě pár dní, abych vám pomohl, ale pak myslím, že odejdu, protože informace jsou tu pro všechny. Navrhuji, stejně jako ostatní řekli, prosím, všichni vyhledejte pomoc, protože jsme na tom všichni závislí, Gamban a Mojžíš pro obchody byl pro mě dárek 28 dní bez hazardu.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

Také jsem označil UKGC a poskytl všechny podrobnosti, doufejme, že stejně jako ostatní řekli, že na to budou jednat a buď zablokují webové stránky, ke kterým se přistupuje, nebo jim zabrání v přijímání debetních a kreditních karet.

Automaticky přeloženo:
HansHasse
před 3 týdny

Dobrá přirovnání, která děláš.


Dostáváte zaplaceno, když své staré matce také s něčím pomůžete?


Ale rozhodně někdo chce dostat zaplaceno za sdílení tipů a lidé jsou ochotni za to zaplatit, takže do toho.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

U kterých bank jste?

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 3 týdny

Chase a Barclaycard.

Ten dopis byl na Barclaycard, a proto ty poznámky o kreditních kartách, upravil jsem ho pro Chase, ale stále jsem měl zapnutý hazardní blok, takže jsem to nechal.

Chase měl minimální peníze 40 liber na 2 vklady, takže předpokládejme, že proto jsem měl úspěch a ostatní ne.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

Momentálně mám stížnost na revolut, na který mám blokování hazardu.

ukradl jsem některé z vašich šablon, abych je přidal ke stížnosti, protože jsem ještě nedostal odpověď, ale zpětný poplatek je již označen jako neplatný, takže předpokládejme, že se nemohou znovu pokusit, mám však řadu velkých, které se staly od doby, kdy jsem podal stížnost v celkové výši přibližně 700 GBP, takže by je možná mohli vznést, kdyby stížnost přijali. kdo ví? Mám podezření, že můj účet je uzavřen a všechny peníze ztraceny.


Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 3 týdny

Rád bych si myslel, že FOS by se postavil na vaši stranu, protože by měl zvýšit zpětné zúčtování, protože blok hazardu byl obejit podvodnými prostředky.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

Myslím, že 100%, jakmile se do toho ombudsman zapojí, ustoupí a pozve je, tohle se mi stalo u dvou různých bankovních zařízení, protože vědí, že případ prohrají a budou muset platit ze svých peněz plus platit úroky

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 týdny

Udělám z toho svůj další krok! Ale nejsem si jistý, jak k takovým věcem přistupovat, takže nevím, jak to doopravdy skládat a co říkat/dělat. 😢

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Banka říká, že všechny mé platby prošly součtem, přečetl jsem si jejich podmínky a zdá se, že je porušili přijímáním plateb za hazardní hry a tím, že maskovali jméno a neposílali žádné účtenky, takže jsem o tom řekl Kinghills a že budu v této věci kontaktovat sumup. nevracejte mi peníze a také to poslali týmu pro zpětné zúčtování filefile

https://www.sumup.com/en-gb/alternative-payment-method-terms/

Upraveno autorem před 3 týdny
Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 3 týdny

Ahoj! Také žiji ve Švédsku a mám mnoho transakcí právě od těchto lidí, ale i když jsem pročetl celé toto vlákno, nejsem si jistý, jak postupovat. Můžu se tě na něco zeptat do zprávy nebo mailu? Jsem zoufalý a ztracený, takže každé vedení je vděčně přijato!

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před 3 týdny

Přidal jsem si tě na Discord, doufám, že je to v pořádku. (Posaďte se u stejných bank jako vy a právě zahájím proces zpětného zúčtování.)

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 3 týdny

FOS prostě pracuje na faktech, takže když to s nimi přijdete přihlásit, máte k dispozici různá pole k vyplnění. Jde jen o to, aby si uvědomili, že banka by měla zvýšit chargeback, postoupit dva další případy, které vyhrály, a oni to udělají odpočinek. Nemusíte nic měnit, stačí být pravdivý, protože všechny předchozí informace budou uloženy bankou.

Automaticky přeloženo:
Williamj86
před 3 týdny

Trochu frustrující, že nedávají žádné aktualizace, doufejme, že uslyšíte do konce týdne!

Automaticky přeloženo:
1...235 236 237...282
Jít na stránkuz 282 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky