Musíte odeslat reklamaci u banky a uvést, že položka, která vám byla účtována, nebyla přijata. Jakmile zmíníte hazard nebo kasina, nepomohou.
Pokud je starší než 120 dní, nárokujete si jej jako dárkovou kartu/kredit na produkty obchodníka, které jste neobdrželi nebo k nim nemáte přístup.
Dobrým zvykem je poslat e-maily nejprve obchodníkovi a použít snímky obrazovky těchto e-mailů bez odpovědi na podporu svého tvrzení. Obchodník nebude reagovat, protože jste u něj ve skutečnosti nic nekoupili a reklamaci vyhrajete automaticky.
Také stojí za to přečíst si kasino T&c, jako kdyby vaše země byla na seznamu omezených zemí, pak jim pošlete snímky obrazovky a požádejte o plné vrácení peněz.
Pokud jde o převody, předložte je jako podvody a banka se pokusí získat zpět prostředky, ale to není zaručeno
You need to submit claims with the bank stating the item you were charged for was not received. As soon as you mention gambling or casinos they will not help.
If it's older than 120 days you claim it as a gift card/credit for the merchants products which you haven't received or have no access to.
Good practice to send emails to the merchant first and to use screenshots of those emails with no responses to support your claim. The merchant won't respond as you haven't actually bought anything from them and you will win the claim automatically.
It's worth reading casino t&c too as if your country is on a list of restricted countries then send them screen grabs of that and request full refunds.
As for the transferop ones, submit those as scams and the bank will try and recoup the funds but this is not guaranteed