NineWin mi nyní také vrátilo peníze.
v kontaktu s Cosmobetem, který zamítl můj původní nárok před 2 měsíci, ale přistoupil k němu s novou šablonou.
NineWin have now refunded me too.
in contact with Cosmobet who had rejected my initial claim 2 months ago but have approached it with the new template.
Napište prosím, co posíláte NineWin.
Jaká byla částka?
Please write what you send NineWin.
What was the amount?
Myslím, že HelperSm? Ale myslím, že existují i další.
antother one: ví někdo o easy*app v Edinburghu?
HelperSm i think? But i guess there is others as well.
antother one: does anyone know about easy*app located in edinburgh?
Ahoj
Nějaká aktualizace? Hádali se o zpětné zúčtování?
Hiya
Any update? Did they argue the chargebacks?
Myslím, že jde o bonus na jejich automatech. Připadá mi divné, že ke kontaktování používají číslo oblasti 415 a 310
About a bonus on their slots I think. I find it weird they use a 415 and 310 area code number to contact me
Nejste si jisti, zda víte něco o Jazz Casino, ale je to legitimní kasino, že?
Pravděpodobně jsem paranoidní, ale nejsou to typ kasina, pokud jim dlužíte peníze, mohou jít po vás. Právo? Vím, že v kamenných kasinech jako ve Vegas to dokážou, ale věřím, že pokud vám dají kredit. Online kasina to nedělají, tím jsem si jistý.
Not sure if you know anything about Jazz Casino but they are a legitimate casino, aren't they?
I'm probably paranoid but they aren't the type of casino if you owe them money they can go after you. Right? I know on land based casino like in Vegas, they can do that but I believe that based if they give you credit. Online casinos don't do that, I'm sure.
díky za to,
nějaké návrhy na dobré webové stránky, které můžete navštívit pro podávání zpráv v Kanadě?
Thanks for this,
any suggestions on good websites to visit for reporting in Canada?
Tato podpora Kinghills mi ani neodpovídá, poslala jsem 5 e-mailů o mém problému, nyní jsem je poslala e-mailem, zkopíruji je do mého bankovního poradce pro hazardní hry a týmu pro stížnosti na zúčtování stále nic a účet je stále otevřený.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
Morning Dusty, s jakou bankou jsi provedl zpětné zúčtování od Wintermads, co jsi řekl své bance a reagovali Wintermads na zpětné zúčtování?
Morning Dusty what bank did you do the wintermads chargeback with, what did you say to your bank and did wintermads respond to the chargeback?
Tato podpora Kinghills mi ani neodpovídá, poslala jsem 5 e-mailů o mém problému, nyní jsem je poslala e-mailem, zkopíruji je do mého bankovního poradce pro hazardní hry a týmu pro stížnosti na zúčtování stále nic a účet je stále otevřený.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
To je to, co začnou dělat všichni - ignorovat všechno. Neříkat za ně nic je lepší než říkat něco, co lze použít později.
This is what they will all start doing - ignoring everything. Saying nothing for them is better than saying something which can be used at a later date.
Oni vědí, že jsou na tom! to jde v můj prospěch, žádná odezva na jakékoli zpětné zúčtování, pokud se to udělá, protože jsem se to snažil vyřešit s obchodníkem
They obv know they are at it ! that goes in my favour no response for any chargebacks if done as ive tried to work it out with the merchant
Tato podpora Kinghills mi ani neodpovídá, poslala jsem 5 e-mailů o mém problému, nyní jsem je poslala e-mailem, zkopíruji je do mého bankovního poradce pro hazardní hry a týmu pro stížnosti na zúčtování stále nic a účet je stále otevřený.
This Kinghills support are not even answering me ive sent 5 emails about my problem ive now emailed them copying in my bank gambling advisor and chargeback complaints team still nothing and account still open status
ahoj všichni,
Právě jsem odvolal chase banku po 4 týdnech podvodu a podvodu a odmítli jakoukoli náhradu, protože neviděli žádný podvod nebo podvodnou aktivitu.
Mám také otevřenou stížnost, ve které říkám, že nechci, aby to na konci šlo cestou podvodného podvodu, pokud by v den, kdy by to mělo být jednoduché zpětné zúčtování za nepřijetí zboží nebo služeb.
Navzdory tomu, že mě společnost elegro požádala, abych přiměl svou banku k zahájení procesu vrácení peněz, stále nevyhovují.
Dávám tomu poslední pokus, abych zpracoval zpětná zúčtování a výsledek mé stížnosti, a pak to budu muset vzít na FOS.
Myslel jsem, že to bude dlouhé, ale jednoduché nepřijímání zboží nebo služeb.
Hi all,
Just had a call off chase bank after a 4 week scam and fraud case and they have declined any refund as they didn't see any scam or fraudulent activity.
I have an open complaint aswell saying I did not want it to go down the scam fraud route at the end if the day it should be a simple chargeback for non reciept of goods or services.
Despite elegro asking me to get my bank to start the refund process they are still not complying.
I am giving it 1 last shot with chase to process chargebacks and for the outcome of my complaint and then I will have to take it to the FOS.
I thought it would be a long but simple non reciept of goods or services.
Banka vám nepomůže. Přibližně 1 % bank zahájilo účtování zpět. Spolupracují s těmito nelegálními podvodnými společnostmi. Zapomeňte na banku.
Můžete buď projít webem kasina, kde jste prohráli peníze
Nebo můžete jít přes obchodníka.
Bank will not help you. About 1% of banks have started a charge back. They are working together with this illigal fraud companies. Forget the bank.
You can either go through the casino site where you lost the money
Or you can go through the merchant.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.