Kluci, chci vytvořit podpůrnou skupinu, všechno jsem prohrál kvůli hazardu, přátelům, rodině, co si jen vzpomenete.
Chci začít dělat týdenní sezení jen proto, abychom si popovídali a vypustili hovno, nevím, jestli se to už dělalo, nebo jestli lidé chtějí jen požadovat peníze zpět. Opravdu potřebuji pomoc a lidi, se kterými bych si mohl promluvit..
Guys I want to do a support group, I’ve lost everything due to gambling, friends, family you name it.
I want to start doing weekly sessions just for us to chat and let shit out, don’t know if it’s been done before or whether people just want to claim money back. I genuinely need help and people to talk to..
Myslím, že je spravedlivé říci, že je dobře zdokumentováno, že pokud kasino používá nesprávné obchodní kódy, ať už prostřednictvím Visa nebo Mastercard, jednoduše tím, že jste zakoupili zboží, jako je televize nebo postel, které se neobjevilo nebo vám bylo účtováno vícekrát pro položku, že bude zahájeno zpětné zúčtování a jakmile bude zahájeno, je velmi nepravděpodobné, že by byl napaden nelegálními kasiny.
Mohu otevřít diskusi o zkušenostech kohokoli s nelegálními kasiny, která používají správné obchodní kódy, ale stále fungují nelegálně, jako jsou Betswagger a PHcasino a jejich zpracovatelé plateb Pulsion Pay, kteří působí na Kypru a Payop.
Jaké mají lidé zkušenosti se zpětnými zúčtováními v těchto scénářích?
I think its fair to say that its been well documented that if the casino is using incorrect merchant codes, be it via Visa or Mastercard that by simply stating that you purchased goods such as a TV or a Bed which didnt turn up or you were charged multiple times for an item, that a chargeback will be initiated and once initiated its very unlikely to be challenged by the illegal casinos.
Can I open the discussion re anyones experience with illegal casinos which use the correct merchant codes but are still operating illegally, such as Betswagger and PHcasino and their payment processors Pulsion Pay whom operate in Cyprus and Payop.
What are peoples experience with chargebacks in these scenarios?
Máte e-mailovou adresu, kterou chcete sdílet? Jen jsem s tebou chtěl o něčem mluvit
Do you have an email address you want to share? Just wanted to speak to you about something
Ano, dostal jsem své vklady zpět od Ninewins Poslal jsem e-mail společnosti Monzo a vysvětlil jsem jim, že ověřili můj cestovní pas, bankovní výpis a telefon, ale odmítli mi zaplatit 2 000 GBP, takže jsem své vklady dostal zpět po zúčtování ve výši 375 GBP. Můj důvod byl, že mě neměli ověřovat a nechat mě vložit, pokud měli ve svých podmínkách klauzuli 4.2 hráči z Velké Británie je omezená země a je zakázáno hrát o skutečné peníze. Podvodníci!! Zjistil jsem, že zástupce Monzo je velmi sympatický a nápomocný a jako takoví jsou mou hlavní bankou použití, mám 4. Hodně štěstí 🤞
Yes I got my deposits back from Ninewins I emailed Monzo and explained to them that they verified me passport bank statement and phone but refused to pay me £2000 so I got my deposits back on chargeback £375. My reason was they shouldn't have verified me and let me deposit if they had the clause 4.2 in their terms and conditions players from the UK is a restricted country and it's forbidden to play for real money. Scammers!! I found the Monzo rep to be very sympathetic and helpful and as such they are my main bank of use I have 4. Good luck 🤞
Nikde je nemůžu najít. Poslal jsem e-mailem Cyrus verzi společnosti House, ale nikdy neodpověděli
No can't find them anywhere. I emailed Cyrus version of companies house but they never replied
Ne, nikdy neodpověděli, takže nevím, co dělat.
Cítíte se ztraceni ohledně pulsion pay a Dsserv Ltd
No they never replied so don't know what to do.
Feel lost about pulsion pay and Dsserv ltd
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.