Nevíte o tom někdo něco, podařilo se to někomu vrátit? Opravdu bych ocenil vaši pomoc. Vrácení peněz prostřednictvím banky není možné, protože banka to odmítla s odůvodněním, že reklamace z hazardních her nezpracovává.
REKLAMNÍ SLUŽBY, brusel
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
to jsou starší akce, naštěstí jsem přestal hrát😊
Does anyone know anything about this, has anyone managed to get it back? I would really appreciate your help. Refund through the bank is not possible because the bank rejected it citing that they do not process gambling claims.
ADVERTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
these are older events, I've stopped playing luckily😊
tietääkö kukaan näistä mitään, onko kukaan onnistunut saamaan takaisin? Arvostaisin todella apuasi. Takaisinperintä pankin kautta ei ole mahdollinen, koska pankki hylkäsi sen vedoten että eivät käsittele uhkapelivaatimuksia.
ADVERSTISIMG SERVICES, brussels
BLISSFULCARDS.IO
SMARTWALLETS.TECH
EXFRAME*ATLASDN
KIGALI, RAWANDA
nämä ovat vanhempia tapahtumia, olen lopettanut pelaamisen onneksi😊
Chtěl bych vznést další stížnost, co bylo v e-mailu uvedeno, když jste měli potvrzení, že obdrželi vaši stížnost, obvykle říká bla bla pracovních dnů. Aldo rychlá otázka pro mého kamaráda moje zpětné zúčtování mají obchodníci 45 pracovních dnů na zpochybnění mého zpětného zúčtování nebo 45 běžných dnů.
i would raise another complaint, what did the email state when you had confirmation they received your complaint normally says bla bla business days. Aldo quick question for my mate my chargeback do the merchants have 45 business days to dispute my chargeback or 45 normal days.
Bylo tam uvedeno, že plánují řešení do 5 pracovních dnů, ale pokud ne, vrátí se do 20 pracovních dnů, pokud to bude trvat déle, dvakrát jsem pronásledoval, bylo mi řečeno, že je zaneprázdněn a ještě není přidělen.
Pokud jste po 2 týdnech neslyšeli svůj trezor, ale stále musíte počkat 45-60 dní, abyste dostali peníze
It said they planned to resolve within 5 business days but if not they will get back within 20 business days if taking longer I chased twice just get told its busy and its not yet assigned.
If you have not heard after 2 weeks your safe but you still need to wait the 45-60 days to get the money
Chtěl bych vznést další stížnost, stěžovat si, že je pravidelně honíte po aktualizaci a nejste spokojeni s tím, jak dlouho trvá, než se to vyřeší, a způsobuje vám to úzkost a úzkost.
Tento čtvrtek uplynulo 14 dní a od té doby jsem nic neslyšel, takže předpokládám, že je to 45-60 normálních dní, ne 45-60 pracovních dní, musím čekat
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
Ok ive řekl , že už když honit nechá to déle to funguje v můj prospěch jsou na to !
je to asi 50 normálních dní
Ok ive said that already when chasing will leave it longer it works in my favour they are at it !
its about 50 normal days mate round about
z toho, co jsem četl o jisté skotské bance, u které jsem, pokud každý den překročí stanovený čas, který uvádějí v e-mailu, kompenzují 30 liber denně.
from what i been reading on a certain Scottish bank which i am with if for everyday they go over the allotted time they state in email they compensate £30 a day.
ok brilantní kámo, doufám, že ti to všechno vyjde
ok brilliant mate, hope it all works out for you seriosuly
Vím, že je to zvláštní, že to trvá tak dlouho, že si myslím, že je musí vychovat, ale nemůžu se tím obtěžovat, každopádně uvidím, jak to půjde, možná by bylo lepší držet se a ujistit se, že mi bude přidělen slušný handler
I know its odd they are taking so long makes me think they have to raise them but cannot be bothered will see how it goes anyway might be better to hold of n make sure I get a decent handler assigned
věc je jistě, že by jim to nemělo trvat tak dlouho, na mou stížnost mi ve čtvrtek v poledne kolem 13:00 zavolala psovodka, aby se představila, a do 17:00 téhož dne bylo mé vyšetřování dokončeno a dostal jsem dopis s rozhodnutím.
thing is surely it shouldn't take them that long, on my complaint i had a phone call from handler on Thursday lunchtime about 1pm to introduce herself and by 5pm that same day my investigation was complete and i had my decision letter.
Dobře, já vím, zavolal jsem, abych si promluvil s chlapem, který mi to zvedl 31. 10. 24, pak jsem dostal e-mail s referenčním číslem další den, pokud to půjde do dalšího týdne, určitě mě zklamali!
Ok I know I called in to talk to the guy who raised it for me in the 31/10/24 then got an email with a ref number next day if it goes on in to another week surely they have failed me !
Vypadá to, kamaráde! Na svém účtu RBS jsem napočítal 17 tisíc transakcí za méně než týden! tohle se nikdy nemělo dopustit! Nejsem si jistý, jestli budou zpochybňovat výplaty, naposled nikdy, ale i s nimi jsem prohrál 13 500 £ a můj bankovní poradce pro hazardní hry mi řekl, jděte rychle, když zločinci čistí účty
Looking like it mate ! I counted 17k of transactions in less than a week on my RBS account ! this should never have been allowed to happen ! Im not sure if they will question the payouts they never last time but even with them I lost £13500 and my bank gambling advisor said move fast in it as the criminals clean the accounts out
Chtěl bych vznést další stížnost, stěžovat si, že je pravidelně honíte po aktualizaci a nejste spokojeni s tím, jak dlouho trvá, než se to vyřeší, a způsobuje vám to úzkost a úzkost.
Tento čtvrtek uplynulo 14 dní a od té doby jsem nic neslyšel, takže předpokládám, že je to 45-60 normálních dní, ne 45-60 pracovních dní, musím čekat
I would raise another complaint, complain that your chasing them for update regularly and your not happy with how long its taken to resolve it and its causing you distress and anxiety.
Its been 14 days this Thursday and i ent heard nothing since then so i assume its 45-60 normal days not 45-60 business days i have to wait
finnart.io a pixeleum.io kamaráde, zpětná zúčtování byla nyní zvýšena.
finnart.io and pixeleum.io mate, chargebacks have been raised now.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.