doly dnes uplynulo 15 dní a od své banky jsem zatím nic neslyšel, doufám, že je to dobré znamení, kámo, stačí poslat e-maily několika dalším ze šablony na první stránce tohoto fóra a mluvit o pokutách a auditech několika dalším uvidíme, jestli to funguje pro mě, moje chargeback je nyní v procesu jsou pixelium a finnart.io
mines been 15 days today and i haven't heard anything from my bank yet hopefully that's a good sign mate, just send emails to a few others from the template on the first page of this forum talking about fines and audits to a few others to see if that works for me, my chargeback's in process now are pixelium and finnart.io
Pixeleum pochybuji, že poskytne důkaz. Jsou na omylu. Nemohou vám poskytnout obrázky a účtenky (o které jsem několikrát žádal), které snad budou v můj prospěch. Sám mám více než jeden tisíc pro Pixeleum!
Právě jsem mluvil se stížnostmi a řekli, že mohou soutěžit až do posledního dne. Takže si možná myslíte, že máte jasno, ale dalších 45 dní nedostanete nic! Každý týden bych zavolal do banky a řekl jim, má někdo spor? Pokud ano, chtěl bych jen dostatek času na shromáždění všech mých důkazů 😁 nebudou mít problém
Pixeleum I doubt will provide evidence. They are in the wrong. They cannot provide you with the images and receipts (which I have asked for multiple times) which will go in my favour hopefully. I have over a grand for Pixeleum myself!
I have just spoke to complaints and they said they can contest up until the last day. So you might think you're clear but then you won't get nothing for another 45 days! I'd ring the bank weekly and just say to them, has anyone disputed? If so I would just like adequate time to gather all my evidence together 😁 they won't have an issue
To bych řekl, kamaráde! Nejlepší bude promluvit si s bankovním kolegou. Uveďte, že vám nabídli 20 %, chcete více. Tento druh ukazuje, že přijímají odpovědnost? Promluvte si s bankou a poraďte se s nimi
I'd say so mate! Best off speaking to the bank mate. Mention they have offered you 20%, you want more. This sort of shows they accept responsibility? Speak to the bank and advise with them
Nenašli jste žádné e-maily, můžete mi prosím poslat e-mail s informacemi?
S
Cant find any emails, can you email me with the information please?
Sum41@hotmail.se
Ok, díky, kámo, banka zamítla mou stížnost s naprosto nesmyslnou odpovědí o tom, že hazardní hry nejsou kryté a že bloky nemohou zastavit ten mcc kód a kecy o tom, že jsem nekontaktoval obchodníka, kterému jsem poslal nekonečné podrobnosti o tom, že dopis dělám. dává smysl dělat věci, které jim id již poslal, jako by se na to ani nepodívali, a ten, kdo se tím zabývá, vypadá jako naprostý banger, má nesprávné transakční částky méně, než jsem vybral, a bylo hotovo za pár hodin těsně před jejich uzávěrkou takže jsem to všechno vrátil zkopírováním do FOS s dopisem z těch, které už vznesli, takže je to těžké, právě teď stále čekám na aktualizaci o vyšší procentuální náhradě z webu, jde o to, že by to pro mě mohlo fungovat lépe, protože Dostanu z webu vrácení peněz, a pokud FOS hlasuje v můj prospěch, banka vrátí peníze v plné výši a úroky se zpětným datem, které uznaly, že můj blok byl zapnutý
Ok thanks mate the thing is the bank rejected my complaint with a totally garbage reply about gambling not being covered and saying the blocks cannot stop the mcc code thing and crap about not contacting the merchant which i sent endless details of me doing the letter does not make sense going on about stuff id already sent them as if they had not even looked at it and the guy dealing with it seems like an absolute banger, it has the wrong transaction amounts less than i raised and it had been done in a few hours just before their deadline so ive bounced it all back copying in the FOS with a letter of ones they raised already so its a hard one just now still waiting on an update on a higher percent refund from the site, the thing is though it might work better for me as I get a refund from the site then if FOS votes in my favour a full refund paid by the bank and backdated interest they admitted my block was on
z toho, co jsem našel pixeleium a finnart, jsou přesně stejné společnosti, mají stejné webové stránky, jen různé názvy, ale rozložení je úplně stejné a prodávají stejné věci NFT a krypto, nemyslím si, že by mohli polemizovat, protože nemohou dokázat, že jsem od nich něco koupil .
from what i found pixeleium and finnart are the exact same company have the same website just different names but layout is exactly the same and they sell the same stuff NFT and crypto, i dont think they can dispute as they cant prove i bought anything from them.
Mohl bych to také použít, pokud něco máte, napište mi prosím e-mail
I could also use this if you have anything please write me an email
Diese könnte ich auch gebrauchen falls du was hast schreib mir bitte eine email a.a.fdfd@protonmail.com
Na zdraví kamaráde,
můžeš mi je taky poslat?
Cheers mate ,
can you also send them to me ?
mjoo93@outlook.com
Nemohu dát ven kvůli soukromí. Ale stačí prohledat vůdce quickbit-fomiline a všechny jeho další stinné věci. Proff.se, Rocketreach.com vám pomůže najít informace, stejně jako švédský telefonní seznam.
I can't give out due to privacy. But just search the Leader of quickbit- fomiline and every of his others shady stuff up. Proff.se, Rocketreach.com will help you find information, aswell swedish telephonebook.
Jen počkám a uvidím, jestli je to správně
I am just going to wait and see if it is correct
Jo kamaráde, zjistil jsem, že jakmile zmíníte hazard nebo kasino, reklamaci rovnou zamítnou, zůstaňte u zboží, které jste nedostali a nezmiňovali se o tom a bez problému vydají zpětné zúčtování
Yeah mate I’ve found out that as soon as you mention gambling or casino they reject the claim straight away , just stick with goods not received and don’t mention it and they will issue the chargeback with no problem
Právě mluvili s bankou, v zásadě řekli, že zatím nejsou žádné aktualizace, obchodníci se ještě nezpochybnili, ale může to jít 1 ze 3 způsobů po 45 dnech, které nezpochybňují, pak dostanu náhradu. Druhým způsobem je zaslání důkazu, který bude zaslán na adresu nebo 3. bude, že pošlou tak přesvědčivé důkazy, že se banka nemohla bránit, pak bude moje zpětné zúčtování ukončeno tam a pak a nic nedostanu.
Just spoke to the bank they have basically said no update yet merchants haven’t disputed yet but it can go 1 of 3 ways after 45 days they don’t dispute then I get the refund 2nd way is they send evidence which will be sent to me to dispute or 3rd will be they send such convincing evidence that the bank couldn’t defend then my chargeback will be ended there and then and I won’t receive nothing.
Dobrá věc je , že to udělali minule dobře a věděli , že jde o hazard ! Předpokládám, že bych mohl zboží, které mi nebylo doručeno, vyzkoušet, ale nejsem si jistý, zda ho prostě neodmítnou
Ok the thing is they did it last time ok and knew it was gambling ! I suppose I could try goods not received but not sure if they would just reject it
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.