FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 239)

před rokem od kirekin
|
544745 zobrazení 5585 odpovědí |
|
1...238 239 240...283
Dt100
před 3 týdny

Ano, ani nereagovali. 😊

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 týdny

Bude zajímavé sledovat!

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
před 3 týdny

Ahoj může někdo pomoci s CSSPO prosím a děkuji

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 týdny

Stížnost jsem vznesl 26. června u své banky, která ji původně odmítla jako podvod, ale řekli, že vznesou jako zpětné zúčtování to bylo 19. července. Musel jsem do banky mnohokrát telefonovat a vznášet četné stížnosti, 4. října jsem mluvil na poradce, který mi řekl claim.was closed, když jsem jí řekl, že to není tak, jak to bylo stále aktivní v mé aplikaci, řekla, že to zjistí a zavolá mi zpět. To odpoledne mi zavolala zpět a řekla, že ne, je definitivně uzavřena. Zeptal jsem se jí, jestli tomu tak je, proč jsem nedostal žádný dopis s důkazem od obchodníků atd. a jejich zjištění a požádal jsem o sars. Omluvila se a řekla, že nic jiného nemohli udělat. Netelefonoval jsem jen 5 minut a přišel e-mail, že případ se stále vyšetřuje, takže jsem zavolal zpět, mluvil jsem s dalším mužem, který neměl ponětí, co se děje, dal mě do kontaktu s jinou ženou a řekl jsem jí referenční čísla atd. a ten případ jasně říká, že je to stále otevřené, říká mi ne, je to definitivně uzavřeno, někdo se stále snaží otevřít případ podvodu, ale bude to stále odmítáno. Když jsem se zeptal, proč to bylo považováno za podvod a ne zpětné zúčtování, protože jsem od těchto obchodníků nic nekoupil a bylo mi řečeno od 1. investora, že to uzavřel jako podvod a zvyšoval jako zpětná zúčtování, že nemůže odpovědět. Řekla, že někdo bude dotečný. 16. dne mi zavolal muž, který řekl, že je investorem, který se zabývá podvodem, a ptal se mě na tolik osobních otázek, a myslím tím osobních, mám nějaké vážné zdravotní problémy a můj stav mysli. slzy .Řekl jsem mu .že poradce již řekl, že případ je uzavřen, takže co vyšetřoval .Řekl, že zavolá zpět v úterý s konečným rozhodnutím.V úterý zavolal a řekl, co už jsem věděl, nárok byl zamítnut, protože jsem byl předtím upozorněn, ale dal mi výmluvu, že jste provedli transakce a použili jste tuto IP adresu k přihlášení do online bankovnictví, takže jsem poslal formuláře a doklady o tom, že zboží nebylo přijato hazardní hry a mezinárodní bloky na můj účet. e-maily od obchodníků s dotazem abych poslal průkaz totožnosti s fotografií s tím, že ho držím a přiznávám se k podvodné činnosti, dokonce jsem uvedl podrobnosti, kde tyto kanceláře sídlí, a jméno osoby, která tyto společnosti řídí. Cítil jsem se fyzicky nemocný. Nejen, že porušili pravidlo 8 týdnů na skutečně 17 týdnů na vyřešení sporu, úvodní dopis, ve kterém řekli, že to nemohou udělat, protože podvod měl na sobě IP adresu. Myslel jsem, že je to divné jako moje IP adresa prochází datovým centrem stovky mil daleko a také jsem se přihlásil do svého routeru a všechna moje zařízení jsou přiřazena k jiné IP adrese, takže jsem zadal uvedenou IP adresu a ukázalo se, že je to poskytovatel obchodní sítě pro finanční služby jak je to s tím SMH ..Dostal jsem svůj závěrečný dopis s odpovědí a je v něm pouze napsáno, že jsme podvod vyšetřili a rozhodli jsme se nevracet peníze žádné informace o obchodníkech atd. Myslel jsem, že peníze dávají zpětně a obchodníci to zpochybňují. Upřímně myslím, že neměli v úmyslu to vyšetřovat, protože podle mé aplikace byl případ skutečně uzavřen 19. července. Teď jsem to předal FOS, protože jsem z jejich léčby naprosto vroucí

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Kontaktoval jsem sumup, protože uvádí, že přijímání hazardních sázek pro online kasina je nezákonné a tato stránka Kinghills používá tuto metodu, kterou jsem poslal do banky, stejně jako za celý život nechápu, proč se stále snaží odmítnout zpětná zúčtování?

https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, měl jsem odpověď **** ohledně mého případu stížnosti a řekl jsem kvůli jeho složitosti, že se ozvu, nebo dříve, než 19. bur dostane tuto zprávu.


Samozřejmě, jak jste se sami zmínili, použili nesprávný kód MCC, což je špatná obchodní praktika, a my to budeme moci nahlásit společnosti MasterCard, aby to mohla u obchodníka upravit. Pokud jde o vrácení peněz, museli bychom nejprve počkat, až příslušný tým dokončí přezkoumání vašeho případu, protože o tom bude rozhodnuto v jeho výsledku.

Možná jste to již poskytli, ale mohli byste poskytnout snímek obrazovky, jaké služby skutečně poskytují?




Zdá se mi tedy, že přiznali, že použili nesprávný MCC a nehodlají mi vrátit peníze a pouze je informovali, aby změnili svůj kód...


Jakákoli pomoc nyní by byla skvělá, když banka přiznala nesprávný MCC.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj, měl jsem odpověď **** ohledně mého případu stížnosti a řekl jsem kvůli jeho složitosti, že se ozvu, nebo dříve, než 19. bur dostane tuto zprávu.


Samozřejmě, jak jste se sami zmínili, použili nesprávný kód MCC, což je špatná obchodní praktika, a my to budeme moci nahlásit společnosti MasterCard, aby to mohla u obchodníka upravit. Pokud jde o vrácení peněz, museli bychom nejprve počkat, až příslušný tým dokončí přezkoumání vašeho případu, protože o tom bude rozhodnuto v jeho výsledku.

Možná jste to již poskytli, ale mohli byste poskytnout snímek obrazovky, jaké služby skutečně poskytují?




Zdá se mi tedy, že přiznali, že použili nesprávný MCC a nehodlají mi vrátit peníze a pouze je informovali, aby změnili svůj kód...


Jakákoli pomoc nyní by byla skvělá, když banka přiznala nesprávný MCC.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Nejde o "obchodní praxi", jde o zákon! U hazardních her nemůžete záměrně skrývat transakce jako u knih! Mastercard/VISA účtují více za rizikové typy transakcí, mezi které patří hazardní hry. Pokud společnosti využívají obchodníky se skořápkami k získání finančních prostředků na hazardní hry pomocí méně rizikových MCC kódů, dochází nejen k porušování podmínek VISA/Mastercard, ale i samotných zákonů zemí. Banky mají zavedené blokování hazardních her – pokud obchodník nepoužívá MCC pro hazardní hry, pak to obchází, a pokud můžete prokázat, že transakce byly pro hazard a povoleny bankou, musí vám vrátit peníze (ne obchodníkovi), takže je v banky mají zájem na zpětném zúčtování obchodníkovi, na rozdíl od toho, aby musely platit účet samy.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 týdny

Děkuju!!!! Zkuste to říct bance lol.


Poslal jsem jim screenshoty mých vkladů, které dokonale sladí datum a čas obchodníků na mých výpisech.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

file


Je to pro mě výhra? pomoci s další fází.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

Budou používat takové, ve kterých jsou hazardní transakce nezákonné, a proto zakrývají kódy falešných jmen atd

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jo, to vím, ale zdá se, že banka nechce tlačit na zpětná zúčtování, i s tímhle to byl zatím tvrdý boj a všechny důkazy, které jsem jim poslal, se stále zdráhají.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Zjistili jste ve svých podmínkách, že zpracovatelé plateb třetích stran se musí řídit podmínkami kasina, jako by sami vlastnili licenci, takže musí být použit správný MCC 7995 a kasino je odpovědné za své zpracovatele plateb, i když říkají jejich ne.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

Ten, který použili se mnou sumup, je britská společnost, která říká, že používání plateb za hazardní hry nebo online kasino je nezákonné a vede k pozastavení účtu, takže jsem jim napsal a doufejme, že jim zmrazí účet se stovkami tisíc na něm!

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

Ahoj,

Snažím se také získat náhradu od Donbetu, ale pošlete jim e-mail. Poskytnou vám obecná pravidla, podle kterých jsme dodržovali toto a toto. Ale pokud uspějete, dejte mi vědět, protože banky jsou k ničemu

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

V jakých podmínkách jste to našli, kasina?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, v jejich podmínkách nebo zásadách ochrany osobních údajů bylo uvedeno, že všichni zpracovatelé plateb musí dodržovat stejná pravidla jako samotné kasino.


Jsem také v kontaktu se svou bankou s dokladem o všech vkladech a shoduje se s těmito obchodníky s kódem jiným než 7995.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

Mohli byste nám poslat nabídku podmínek, abychom to mohli použít

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Stačí si je přečíst v sekci plateb.

Ať tak či onak, pokud můžete spárovat a sejmout screenshoty svých vkladů a bude to s bankou spolupracovat s něčím jiným než MCC 7995, pak by to podle mého názoru mělo být snadné.

Pokud to nemůžete najít, projděte si všechny mé zprávy a najděte to, ale jen se podívejte, je to tam.

Automaticky přeloženo:
jwilson27031988
před 3 týdny

Když dostanu a kliknu na podmínky a pravidla, objeví se prázdná stránka. Dokonce jsem je požádal, aby mi poslali podmínky, ale jejich e-mail byl prázdný

Automaticky přeloženo:
1...238 239 240...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky