Stížnost jsem vznesl 26. června u své banky, která ji původně odmítla jako podvod, ale řekli, že vznesou jako zpětné zúčtování to bylo 19. července. Musel jsem do banky mnohokrát telefonovat a vznášet četné stížnosti, 4. října jsem mluvil na poradce, který mi řekl claim.was closed, když jsem jí řekl, že to není tak, jak to bylo stále aktivní v mé aplikaci, řekla, že to zjistí a zavolá mi zpět. To odpoledne mi zavolala zpět a řekla, že ne, je definitivně uzavřena. Zeptal jsem se jí, jestli tomu tak je, proč jsem nedostal žádný dopis s důkazem od obchodníků atd. a jejich zjištění a požádal jsem o sars. Omluvila se a řekla, že nic jiného nemohli udělat. Netelefonoval jsem jen 5 minut a přišel e-mail, že případ se stále vyšetřuje, takže jsem zavolal zpět, mluvil jsem s dalším mužem, který neměl ponětí, co se děje, dal mě do kontaktu s jinou ženou a řekl jsem jí referenční čísla atd. a ten případ jasně říká, že je to stále otevřené, říká mi ne, je to definitivně uzavřeno, někdo se stále snaží otevřít případ podvodu, ale bude to stále odmítáno. Když jsem se zeptal, proč to bylo považováno za podvod a ne zpětné zúčtování, protože jsem od těchto obchodníků nic nekoupil a bylo mi řečeno od 1. investora, že to uzavřel jako podvod a zvyšoval jako zpětná zúčtování, že nemůže odpovědět. Řekla, že někdo bude dotečný. 16. dne mi zavolal muž, který řekl, že je investorem, který se zabývá podvodem, a ptal se mě na tolik osobních otázek, a myslím tím osobních, mám nějaké vážné zdravotní problémy a můj stav mysli. slzy .Řekl jsem mu .že poradce již řekl, že případ je uzavřen, takže co vyšetřoval .Řekl, že zavolá zpět v úterý s konečným rozhodnutím.V úterý zavolal a řekl, co už jsem věděl, nárok byl zamítnut, protože jsem byl předtím upozorněn, ale dal mi výmluvu, že jste provedli transakce a použili jste tuto IP adresu k přihlášení do online bankovnictví, takže jsem poslal formuláře a doklady o tom, že zboží nebylo přijato hazardní hry a mezinárodní bloky na můj účet. e-maily od obchodníků s dotazem abych poslal průkaz totožnosti s fotografií s tím, že ho držím a přiznávám se k podvodné činnosti, dokonce jsem uvedl podrobnosti, kde tyto kanceláře sídlí, a jméno osoby, která tyto společnosti řídí. Cítil jsem se fyzicky nemocný. Nejen, že porušili pravidlo 8 týdnů na skutečně 17 týdnů na vyřešení sporu, úvodní dopis, ve kterém řekli, že to nemohou udělat, protože podvod měl na sobě IP adresu. Myslel jsem, že je to divné jako moje IP adresa prochází datovým centrem stovky mil daleko a také jsem se přihlásil do svého routeru a všechna moje zařízení jsou přiřazena k jiné IP adrese, takže jsem zadal uvedenou IP adresu a ukázalo se, že je to poskytovatel obchodní sítě pro finanční služby jak je to s tím SMH ..Dostal jsem svůj závěrečný dopis s odpovědí a je v něm pouze napsáno, že jsme podvod vyšetřili a rozhodli jsme se nevracet peníze žádné informace o obchodníkech atd. Myslel jsem, že peníze dávají zpětně a obchodníci to zpochybňují. Upřímně myslím, že neměli v úmyslu to vyšetřovat, protože podle mé aplikace byl případ skutečně uzavřen 19. července. Teď jsem to předal FOS, protože jsem z jejich léčby naprosto vroucí
I raised the complaint back in June 26th with my bank they initially refused it as fraud but said would raise as chargeback this was on the 19th july .I had to make numerous phone calls to bank and raise numerous complaints ,on Oct the 4th I spoke to an advisor who told me claim.was closed when I told her it was not as it was showing still active on my app she said she would find out and call me back .that afternoon she called me back and said no its definitely closed .I asked her if that was the case why have I not received any letter with proof from.merchants ect and their findings and requested a sars .she apologised and said there was nothing else they could do .I was only off the phone for 5 minutes and a email came through saying case was still under investigation .so I phoned back spoke to another man who didn't have a clue what was going on he put me through to another woman and I told her the ref numbers ect ect and that case clearly says its still open she says to me no it's definitely closed someone keeps trying to open up a fraud case but it will keep getting rejected .when I asked why it's been treated as fraud and not chargeback as I have not bought anything from these merchants and I was told by the 1st investor he had closed it as fraud and was raising as chargebacks she could not answer .She said someone would be intouch. On the 16th I received a phone call from a guy who said he was the investor looking into the fraud and was asking me so many personal questions and I mean personal I have some serious health issues and my state of mind .he literally had me in tears .I told him.that an advisor had already said the case was closed so what was he investigating .he said he would call back on the Tues with final decision.On the tue he called and said what I already knew claim rejected as I had previously been made aware .but he gave me the excuse you made the transactions and you have used that ip address to log into online banking so I sent forms and proof of goods not received gambiling and international blocks on my account .emails from merchants asking me to send photo ID with me holding it and admitting to fraudulent activity I even gave the details where these offices where based and name of person running these companies. I felt physically sick .not only did they break the 8 week rule to actually 17 weeks to solve the dispute the initial letter to say they can not do it as fraud had a ip address on it .well I thought this was odd as my ip address runs through a data center hundreds of miles away and also I logged into my router and all my devices are allocated to a different ip address so I gooled the ip address that was given and it turns out to be a buissness network provider for financial services how about that SMH ..I received my final response letter to and it just says we have investigated the scam and decided not to refund the money no information on merchants ect .I thought chargebacks they give the money and the merchants dispute it.I honestly think they had no intentions of investigating as by my app the case was actually closed on then19th July. I have now taken matter to FOS as I am absolutely seething by their treatment
Kontaktoval jsem sumup, protože uvádí, že přijímání hazardních sázek pro online kasina je nezákonné a tato stránka Kinghills používá tuto metodu, kterou jsem poslal do banky, stejně jako za celý život nechápu, proč se stále snaží odmítnout zpětná zúčtování?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
I have contacted sumup as it states taking gambling bets for online casinos are illegal and this site Kinghills is using that method I sent it to the bank as well I cannot for the life of me understand why they still try to decline chargebacks ?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
Ahoj, měl jsem odpověď **** ohledně mého případu stížnosti a řekl jsem kvůli jeho složitosti, že se ozvu, nebo dříve, než 19. bur dostane tuto zprávu.
Samozřejmě, jak jste se sami zmínili, použili nesprávný kód MCC, což je špatná obchodní praktika, a my to budeme moci nahlásit společnosti MasterCard, aby to mohla u obchodníka upravit. Pokud jde o vrácení peněz, museli bychom nejprve počkat, až příslušný tým dokončí přezkoumání vašeho případu, protože o tom bude rozhodnuto v jeho výsledku.
Možná jste to již poskytli, ale mohli byste poskytnout snímek obrazovky, jaké služby skutečně poskytují?
Zdá se mi tedy, že přiznali, že použili nesprávný MCC a nehodlají mi vrátit peníze a pouze je informovali, aby změnili svůj kód...
Jakákoli pomoc nyní by byla skvělá, když banka přiznala nesprávný MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Ahoj, měl jsem odpověď **** ohledně mého případu stížnosti a řekl jsem kvůli jeho složitosti, že se ozvu, nebo dříve, než 19. bur dostane tuto zprávu.
Samozřejmě, jak jste se sami zmínili, použili nesprávný kód MCC, což je špatná obchodní praktika, a my to budeme moci nahlásit společnosti MasterCard, aby to mohla u obchodníka upravit. Pokud jde o vrácení peněz, museli bychom nejprve počkat, až příslušný tým dokončí přezkoumání vašeho případu, protože o tom bude rozhodnuto v jeho výsledku.
Možná jste to již poskytli, ale mohli byste poskytnout snímek obrazovky, jaké služby skutečně poskytují?
Zdá se mi tedy, že přiznali, že použili nesprávný MCC a nehodlají mi vrátit peníze a pouze je informovali, aby změnili svůj kód...
Jakákoli pomoc nyní by byla skvělá, když banka přiznala nesprávný MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Nejde o "obchodní praxi", jde o zákon! U hazardních her nemůžete záměrně skrývat transakce jako u knih! Mastercard/VISA účtují více za rizikové typy transakcí, mezi které patří hazardní hry. Pokud společnosti využívají obchodníky se skořápkami k získání finančních prostředků na hazardní hry pomocí méně rizikových MCC kódů, dochází nejen k porušování podmínek VISA/Mastercard, ale i samotných zákonů zemí. Banky mají zavedené blokování hazardních her – pokud obchodník nepoužívá MCC pro hazardní hry, pak to obchází, a pokud můžete prokázat, že transakce byly pro hazard a povoleny bankou, musí vám vrátit peníze (ne obchodníkovi), takže je v banky mají zájem na zpětném zúčtování obchodníkovi, na rozdíl od toho, aby musely platit účet samy.
It isn't about "business practice", it is about the law! You cannot deliberately hide transactions for Gambling as for Books! Mastercard/VISA charge more for higher risk transaction types of which gambling is one. If companies are using shell merchants to obtain funds for gambling using lower risk MCC codes then not only are VISA/Mastercard terms being breached but the very laws of countries are as well. Banks have gambling blocks in place - if a merchant isn't using the gambling MCC then it bypasses that and if you can prove transactions were for gambling and allowed by the bank then they have to refund you(not the merchant) so it is in the banks interests to chargeback to the merchant as opposed to having to foot the bill themselves.
Děkuju!!!! Zkuste to říct bance lol.
Poslal jsem jim screenshoty mých vkladů, které dokonale sladí datum a čas obchodníků na mých výpisech.
Thank you!!!! Try telling that to the bank lol.
I have sent them screenshots of my deposits whoch perfectly align the date and time of the merchants on my statements.
Budou používat takové, ve kterých jsou hazardní transakce nezákonné, a proto zakrývají kódy falešných jmen atd
They will be using ones in which gambling transactions are illegal hence the covering up false names codes etc
Jo, to vím, ale zdá se, že banka nechce tlačit na zpětná zúčtování, i s tímhle to byl zatím tvrdý boj a všechny důkazy, které jsem jim poslal, se stále zdráhají.
Yeah I know that but the bank don't seem to want to press for chargebacks it's been a tough fight so far even with this and all the evidence I've sent they are still reluctant.
Zjistili jste ve svých podmínkách, že zpracovatelé plateb třetích stran se musí řídit podmínkami kasina, jako by sami vlastnili licenci, takže musí být použit správný MCC 7995 a kasino je odpovědné za své zpracovatele plateb, i když říkají jejich ne.
Did find out tho in their terms and conditions the 3rd party payment processors must abide by the casino terms and conditions as if they hold the licence themselves so the correct MCC 7995 must be used and the casino are liable for their payment processors even tho they say their not.
Ten, který použili se mnou sumup, je britská společnost, která říká, že používání plateb za hazardní hry nebo online kasino je nezákonné a vede k pozastavení účtu, takže jsem jim napsal a doufejme, že jim zmrazí účet se stovkami tisíc na něm!
The one they used with me sumup its a Uk company that says using payments for gambling or online casino is illegal and results in account suspension so ive wrote to them and hopefully they freeze their account with hundreds of thousands in it !
Ahoj,
Snažím se také získat náhradu od Donbetu, ale pošlete jim e-mail. Poskytnou vám obecná pravidla, podle kterých jsme dodržovali toto a toto. Ale pokud uspějete, dejte mi vědět, protože banky jsou k ničemu
Hi,
I am trying to get refund from Donbet also but you email them They give you generic we followed rules this and that. But if you get success let me know as they bank are useless
V jakých podmínkách jste to našli, kasina?
In what terms and conditions did you found that, the casinos?
Ano, v jejich podmínkách nebo zásadách ochrany osobních údajů bylo uvedeno, že všichni zpracovatelé plateb musí dodržovat stejná pravidla jako samotné kasino.
Jsem také v kontaktu se svou bankou s dokladem o všech vkladech a shoduje se s těmito obchodníky s kódem jiným než 7995.
Yes in their terms and conditions or privacy policy it stated that all payment processors must follow the same rules as the casino itself.
I am also intouch with my bank with proof of all deposits and it aligns with these merchants with a code other than 7995.
Mohli byste nám poslat nabídku podmínek, abychom to mohli použít
Could you send the terms and conditions quote so we could use this please
Stačí si je přečíst v sekci plateb.
Ať tak či onak, pokud můžete spárovat a sejmout screenshoty svých vkladů a bude to s bankou spolupracovat s něčím jiným než MCC 7995, pak by to podle mého názoru mělo být snadné.
Pokud to nemůžete najít, projděte si všechny mé zprávy a najděte to, ale jen se podívejte, je to tam.
Just have a read of them its under the payments section.
Either way if you can match up and screenshot your deposits and it alings with the bank anything other than MCC 7995 then it should be easy in my opinion.
If you can't find it ill go back through all my messages and find it but just have a look its there.
Když dostanu a kliknu na podmínky a pravidla, objeví se prázdná stránka. Dokonce jsem je požádal, aby mi poslali podmínky, ale jejich e-mail byl prázdný
When I get and click on there terms and conditions it comes up with a blank page. I even asked them to send me the terms and conditions but they email was blanked
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.