před měsícem
Jen telegramový chat @zinzipay
Just a Telegram Chatbit @zinzipay
Nur ein Telegram Chatbit @zinzipay
0
Jen telegramový chat @zinzipay
Just a Telegram Chatbit @zinzipay
Nur ein Telegram Chatbit @zinzipay
Ahoj lizzie - můžu se zeptat, jak dlouho trval proces vrácení peněz z transactworld? Dostal jsem mnoho jednotlivých e-mailů s transakcemi, které říkaly, že vrácení peněz bylo úspěšné atd., ale v bance zatím nic. Zajímá vás, jak dlouhý byl pro vás celý proces a zda jste je všechny dostali jako jednotlivé e-maily?
Hey lizzie - could I ask how long it took for the refund process from transactworld? I have received many individual emails with transactions on them saying refund successful etc but nothing in the bank yet. Wondering how long the whole process was for you and if you got all of them as individual emails?
proveďte falešnou objednávku, dokud se nedostanete na platební stránku a ona vám to řekne.
do a dummy order until you get to the payment page and it will tell you.
Ne. Posílal jsem e-mail bez odpovědi. Nějaké štěstí?
No. I’ve been emailing no reply. Any luck?
Udělal jsem to se světem digitálních obrázků, takže jsem vytvořil falešný účet, alternativní e-mail atd. Pokusil jsem se platit svou bankovní kartou (poté, co jsem jim mnohokrát poslal e-mail ohledně vrácení peněz), pouze zablokovali moji kartu na svých webových stránkách, ale jsou neodpovídání na emaily. Legrační to oko! hahaha
I have done this with digital image world, so I made a fake account alternative email etc. Tried paying with my bank card (after I've emailed them loads of times regarding a refund) they have only blocked my card on their website but are not responding to emails. Funny that ey! Hahaha
Takže jsem tam našel Digital Galaxy OU! Ale zřejmě jeho společnost vymazala v roce 2022. Tak proč stále berou platby? Velmi velmi zvláštní. Je tedy více než pravděpodobné, že když kontaktuji transactworld, najdu tam spoustu svých estonských plateb?
So I found Digital Galaxy OU on there! But apparently its deleted the company back in 2022. So why are they still taking payments?? Very very odd. So more than likely if I contact transactworld I'll find alot of my Estonian payments on there?
Chvíli mi trvalo, než jsem probral spoustu svých transakcí, nemám jich příliš mnoho, ale mám Petal Pulse, Gazelle Glam a HPD CLTS, všechny z Nairobi Kenya. Nemohu nic najít online, jací obchodníci to podle vás zpracovali s větší pravděpodobností?
It's taken me a while to sort through alot of my transactions, I dont have too many African ones, but I have Petal Pulse, Gazelle Glam and HPD CLTS all from Nairobi Kenya. I can't find nothing online, what merchants do you reckon have processed these more than likely?
Vypadá to, že nepoužívají zpracovatele plateb třetí strany, provádí se to prostřednictvím jejich webu 😕
Looks like they don’t use a 3rd party payment processor, it’s done through their site 😕
V Austrálii se pokouším vrátit částku ~1,5 000 $ z 15 x 100 $ transakcí ze zapálení, protože můj bankovní výpis ukazuje:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
Technologie E-Sharzy
Oraimomobil
Harvest Bridge
Darovat-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Většina transakcí je v USD, některé jsou v AED (SAE). Z nějakého googlování vidím, že jde o směs Dubaje a Nigérie.
Nejste si jisti, jaká jsou australská bankovní regulace / zákony týkající se těchto věcí.
Můj účet je po velké výhře nepřístupný s prostředky na něm. Nejsem si jistý, jak o tom mohu poskytnout důkaz, protože se již nemohu přihlásit a podpora pouze říká, že můj účet neexistuje.
Doufejme, že toto do očí bijící praní transakcí pomůže mému případu spolu s pravděpodobnou realitou, že používají nesprávný kód obchodníka – ne že bych skutečně viděl, jaký kód používají. Jedna firma, kterou jsem vygoogloval, je prodej chytrých hodinek.. ne úplně služby hazardu, které jsem očekával, že uvidím, lol.
Z několikanásobného zpětného zúčtování, které jsem provedl, byly všechny prostředky připsány zpět na můj účet do 4 pracovních dnů, 3 pracovních dnů a 2 pracovních dnů. I když v tomto okamžiku je to jen okamžitý dočasný kredit, o kterém se domnívám, že je výchozí pro všechny zálohy bez ohledu na to, co. Pravděpodobně bude trvat 30–60 dní, než bude potvrzeno, zda toto zpětné zúčtování funguje či nikoli.
Čeká se, zda obchodník podá námitku, nebo zda dokonce může podat námitku. Povolil jsem platbu (samozřejmě) a to se zdá být jejich největším problémem.
Počkáme a uvidíme co se stane..
In Australia I'm trying a charge back on a total of ~$1.5k from 15x $100 transactions from ignition because my bank statement shows:
Techvibes
Timeways Enterprise
Finsave
E-Sharzy Technolgie
Oraimomobile
Harvest Bridge
Donate-NG
Adrian Stores
Nava Atarah
Most transactions are in USD, some are in AED (UAE). From some googling I can see they are a mix of Dubai and Nigeria in locations.
Not sure what Australian banking regulation / laws are like regarding this stuff.
My account is inaccessible with funds in it after a big win. Not sure how I can provide evidence of this as I can't log in any more and support are just saying my account doesn't exist.
Hopefully this blatant transaction laundering helps my case, along side the likely reality that they're using the incorrect merchant code -- Not that I can actually see what code they are using. One business I googled is selling smart watches.. not quite the gambling services I was expecting to see, lol.
From the multiple charge backs I've done, all the funds were credited back to my account in 4 business days, 3 business days and 2 business days. Though at this point it is just an immediate temporary credit which I believe is the default for all charge backs no matter what. It will likely take 30-60 days until it's confirmed whether this charge back works or not.
Waiting to see if the merchant will dispute, or even if they can dispute. I did authorize the payment (obviously) and that appears to be their biggest concern.
Will wait and see what happens..
Jen podotknu, že se mi konečně podařilo získat spoustu peněz z coresbyte a sitexcraftu přes transactworld. Nepsali mi e-mail, ale bylo od nich spousta e-mailů bez odpovědi, jen se obrátily.
dnes dostal peníze.
stále čeká na elegro, aby mohl hrát míč, protože stále trvají na tom, aby moje banka iniciovala žádost.
Just to note i managed to finally get refunded a lot of it from coresbyte and sitexcraft via transactworld. They didnt email me but there was loads of emails from them no-reply just reversing.
received money today.
still waiting on elegro to play ball as they keep insisting that my bank initiate the request.
Co jste vložili do e-mailu obchodníkům?
What did you put in your email to the merchants?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.