Ano, to je nejlepší způsob, jak začít. Někteří skutečně odpovídají a vracejí peníze.
Zadruhé kontaktujte svou banku, požádejte o zpětné zúčtování a ukažte důkaz, že jste se ji pokusili kontaktovat.
Za třetí, kontaktujte svůj finanční úřad.
Měl jsem také spoustu transakcí. Prošel jsem je všechny a vyťukal všechna jména obchodníků, takže banka na základě toho dokázala najít všechny transakce
Yes, that's the best way to start. Some do actualy reply and are refunding.
Secondly, then contact your bank, ask for a chargeback and show the proof you've tried to contact them.
Thirdly, contact your fincancial authority.
I had a lot of transactions too. I went through them all and typed out all the merchant names so and the bank was able to locate all the transactions based on that
Každý, kdo měl úspěch s payop nebo falcora finance - můžete mi říct, jak jste dostali své peníze zpět? Monzo mi nepomáhá, payop zamítli moji stížnost a jokabet neodpovídá
Anyone who’s had success with payop or falcora finance - can you tell me how you got your money back ? Monzo aren’t helping me, payop have rejected my complaint and jokabet aren’t replying
Díky!
pro kód obchodníka, jak ho zjišťujete? Samozřejmě různé banky, ale ve „zprávě" vidím dlouhé řetězce čísel, takže si nejsem jistý, jestli je to jedna z nich
ještě jsem to nekontroloval v počítači, protože momentálně cestuji, tak tam je to snad jasnější
Thanks!
for the merchant code how are you finding it? Of course different banks, but I see long strings of numbers in the "message" so not sure if it’s one of them
haven’t checked on computer yet as I’m travelling at the moment so maybe it’s clearer there
Nevidím kódy obchodníků, ale na své kartě mám blok hazardu, který tato kasina obešla, takže všechna používají nesprávné kódy obchodníků, jinak by je můj blok hazardu vyzvedl.
Jaké kasino jste použili?
I cannot see the merchant codes, but I have a gambling block on my card which was bypassed by these casinos, so they are all using incorrect merchant codes, otherwise they would be picked up by my gambling block.
What casino did you use?
Im chystá zprávu tyto stránky pochyb o tom, že bude odpovídat i když a pošlou jim screenshoty, pak je to na ně! jako byste kupovali parfémy a nábytek od společnosti Aftica!
Im going to message these sites doubt they will reply though and send them screenshots then its over to them ! as if id buy perfume and furniture from Aftica !
Upřímně řečeno, příliš mnoho na mapování, ale všechny jsou pod Dama NV
některé se zobrazují správně jako kasino, pak je celý náklad uveden jako nevyžádaný.
Mám pocit, že většina z nich je špatný kód obchodníka, protože moje banka je kategorizuje a většinou se zobrazují jako „neznámé". Renomovaná kasina jako unibet se správně zobrazují jako hazardní hry
Honestly too many to map, but they’re all under Dama N.V
some show correctly as the casino, then a whole load are listed as junk.
i feel most are wrong merchant code because my bank categorises them and they show as "unknown" mostly. Reputable casinos like unibet show as gambling correctly
Ahoj všichni.
Uvažuji tedy o tom, že se obrátím na poskytovatele své banky/karty a vysvětlím jim, že více transakcí na mých účtech je chybně zakódováno a nikdy jsem nic nepoužil ani neobdržel od společností, které mi účtovaly poplatky. Existují stovky transakcí v celkové hodnotě kolem 15 000 GBP přes 5 karet. Většinu tvoří kreditní karty a mám dluh ve výši více než 20 tisíc liber. Prosím, nesuďte.
Jak bych to kdy začal se svými bankami?; budu muset vyplnit formuláře pro spory pro všechny tyto položky nebo podat stížnost bance k prošetření?
jakákoli pomoc by byla velmi oceněna, protože mám pocit, že se topím!
Hi Everyone.
So, I’m thinking of contacting my bank/card providers and explaining to them that the multiple transactions on my accounts are miss coded and I’ve never used or received anything from the companies that have charged me. There are hundreds of transactions totalling around £15K across 5 cards. The majority are credit cards and has left me on over £20K worth of debt. Please don’t judge.
How would I ever start this with my banks?; would I need to complete dispute forms for all of these or submit a complaint to the bank to investigate?
any help would be greatly appreciated as I feel like I’m drowning!
Byl jsem požádán obchodníkem, abych mi poslal selfie s mým průkazem totožnosti a debetní kartou.
udělat to?
Ι was asked by a merchant to send me a selfie with my ID and my debit card.
to do it?
Záleží na tom, s kým bankujete.
Chase to udělal prostřednictvím živého chatu.
Barclaycard je formulář pro spor a můžete k němu připojit dopisy a e-maily atd.
Viděli jste bankovní šablonu dopisu, který jim chcete poslat?
Depends who you bank with.
Chase did it via live chat.
Barclaycard it’s a dispute form and you can attach letters and emails etc.
Have you seen the banking template letter to send them?
Píšu, abych formálně požádal o zpětné zúčtování za nedávné transakce zpracované na mém účtu. Podrobnosti transakce jsou následující.
Datum transakce: [Datum transakce] Částka: [Částka transakce] Jméno obchodníka: [Jméno obchodníka]
Jako někdo, kdo bojuje se závislostí na hazardních hrách, UPRAVTE PODLE: Před několika lety jsem na svůj účet zablokoval hazard, abych zabránil jakýmkoli transakcím souvisejícím s hazardními hrami.
Bohužel jsem nedávno upadl a vložil peníze do online kasina. Navzdory zablokování hazardních her kasino zaměstnalo podvodného obchodníka, aby zamaskoval skutečnou povahu transakce, čímž obešel blok použitím nesprávného kódu kategorie obchodníka (MCC).
Tato praxe, známá jako „praní transakcí", je v přímém rozporu s předpisy společnosti Mastercard a opravňuje transakci ke zpětnému zúčtování. Záměrné využití podvodného obchodníka kasina k obejití bloku hazardu je jasným porušením pravidel Mastercard. Pokud by byl MCC správně nastaven, transakce by nebyla autorizována.
Udělal jsem proaktivní krok a nastavil jsem omezující opatření, abych se vyhnul hazardu, ale účelová a nezákonná praxe praní transakcí využila zranitelnosti systému a usnadnila tuto transakci navzdory blokování.
Přestože jsem transakci autorizoval, neobdržel jsem od tohoto obchodníka žádné zboží ani služby. Prostředky byly směrovány do online kasina, které využilo tohoto obchodníka k obejití omezení hazardu na mém účtu. Očekávané datum dodání jakéhokoli zboží nebo služeb, pokud je to možné, by bylo stejné jako datum transakce. Protože však obchodník neposkytl žádné zboží ani služby, žádám o zpětné zúčtování.
S ohledem na tyto okolnosti vás laskavě žádám, abyste zpracovali zpětné zúčtování v plné výši transakce. Oceňuji vaše pochopení a okamžitou pozornost této záležitosti.
Děkujeme za vaši pomoc.
V případě potřeby vyměňte kartu Mastercard za vízum
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Change Mastercard for visa if applicable
Připravuji velký e-mail do své banky týkající se stížnosti, než ji předložím ombudsmanovi v závislosti na výsledku. Dejte mi vědět, jak se vám daří 🙂
I am in the process of drafting a big email to my bank regarding a complaint before raising it with the ombudsman depending on the outcome. Keep me updated on how you get on 🙂
Chase mě odmítl přes live chat, musel s nimi přes ombudsmana
Chase rejected me via live chat, had to go through the ombudsman with them
ahoj Pavle,
Stále připravuji velký e-mail ohledně mé stížnosti na Natwest. Jen by mě zajímalo, co jste do toho vložili atd. Mohli byste sami se sebou poslat jakoukoli komunikaci, abych se mohl ujistit, že to dělám správně?
Také jsem nikdy nedostal odpověď od banky, když jsem je kontaktoval ohledně těchto transakcí, hájil jsem problém s hazardem a žádal jsem je, aby prošetřili určité transakce v červnu/červenci. Myslíte si, že je to důvod? Nikdy mě nikam nenaznačili (i když všichni víme, kde je pomoc) a také neuznali e-mail, který ukazoval na praní transakcí! Určitě tam pro mě musí být důvody?
Je tu 6 společností, které chci zasáhnout, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave a pixeleum. Uvádím, že se chystám jít k ombudsmanovi?
Hi Paul,
I am still drafting a big email regarding my complaint to Natwest. Just wondering what you put in yours etc. Would you be able to send over any communication with yourself just so I can ensure I do this properly?
Also, I never had a reply from the bank when I contacted them regarding these transactions, pleading of a gambling problem and asked them to investigate certain transactions back in june/July. Do you think this is grounds? They never signposted me anywhere (even tho we all know where the help is) and they also didn't acknowledge an email that showed transaction laundering in place! There must grounds there for me surely?
There are 6 companies I'm looking to hit, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave and pixeleum. Do I mention that I am looking to go to the ombudsman?
Vyhráli jste s ombudsmanem? Na jaké společnosti jste se prosím zaměřili? 🙂
Did you win with the ombudsman? What companies did you target please? 🙂
Stále pokračují, kontaktují chase kvůli jejich zprávě a požádali mě o mou stránku příběhu, zacílili na goldenbet/santeda bv, použili obchodníka nikotpf, o kterém uznali, že je třetí stranou a použili špatné kódy obchodníka, takže jsem doufám, že také neměl žádnou licenci, když k transakcím došlo
Still ongoing, they're contacting chase for their report, and have asked me for my side of the story, targeted goldenbet/santeda b.v., they used a nikotpf merchant which they admitted was third party and used the wrong merchant codes so i'm hopeful, also had no license whatsoever when the transactions happened
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.