DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 203)

před rokem od kirekin
|
731 423 zobrazení 6 461 odpovědí |
|
1...202 203 204...331
Gojira7346
před 3 měsíci

Děsivý! Hodně štěstí, držím palce 😊 moje jsou rolletto a velobet! Obě Santada BV. S ohledem na bitsent/goriwire/fomiline

Požádal jsem bitsent, aby zablokoval všechny transakce s mou kartou jim a jejich partnerským společnostem měsíc předtím, než jsem provedl vklady vysoké hodnoty, a oni mě ignorovali a stále nenesli odpovědnost! Myslím, že u nich rozhodně mám šanci, natwest neodpověděl na mé e-maily zmiňující závislost na hazardních hrách a praní transakcí přibližně ve stejnou dobu, takže doufám, že to hraje v můj prospěch.


Máte prosím nějakou radu, co uvést ve své stížnosti bance? Velmi ceněno

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Počítám, že ten můj odmítnou, protože kdysi jsem si nechal rovnou vrátit peníze, ale tohle chvíli trvá

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 měsíci

Myslím, že moji stížnost zamítli dvakrát, takže by bylo lepší zeptat se někoho jiného, ale v podstatě jsem jim řekl, co se stalo, vložil jsem, nedovolili mi vybrat mé peníze (měli sepa a krypto, nepoužívám krypto a sepa nepracovali s žádným z mých bankovních účtů, pokusili se požádat o vrácení peněz a oni odmítli s odůvodněním, že nemohou operovat se zákazníky ve Spojeném království), později zjistili, že nemají licenci, poté, co se dostali do společnosti, stejně jako pomocí třetí strany obchodníci, nesprávné MCC a mají zakázáno provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království, kromě jejich předchozích pokut za nezákonné praktiky, slyšeli pouze to, že jsem hrál hazardní hry, přestože MCC nehazardoval, uvedl jsem, že jsem neobdržel žádné zboží, digitální ani jiné v řadě s MCC, které poskytli, a právě mi citovali smluvní podmínky pro hazardní hry, podruhé, když jsem se proti rozhodnutí odvolal, se ani neobtěžovali projít si mnou zaslané důkazy, poslali jen to samé, co poslali poprvé. Myslím, že banky si nad tím chtějí pokud možno jen umýt ruce, doufejme, že s tím ombudsman něco udělá.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Jo, myslím, že nejlepší je projít si FOS, zdá se, že banky to opráší všemi smluvními podmínkami, které mohou citovat

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Dobře, díky za info! Podám svou stížnost a poté předám výsledek FOS, pokud odmítnou jakékoli pochybení. Pokračuj, dostaneš se tam 💪

Automaticky přeloženo:
Dt100
před 3 měsíci

To byla moudrá banka Nebyl jsem Nat West, moje banka, jen jsem zdůraznil svou situaci atd. podle předchozích komentářů to nebylo nic profesionálního nebo něco, co jsem jen formuloval svým vlastním způsobem

Automaticky přeloženo:
makelios6
před 3 měsíci

Nemohou s tím moc dělat, proč ne

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 3 měsíci

Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj všichni, jsem ráda, že vás tolik z vás drží pohromadě a pomáháte si ve svých individuálních případech a situacích, abyste to udrželi.


Dostal jsem odpověď od wintermads a kasha, oba klesající, jedna uváděla, že jsem koupil digitální umění a dostal jsem ho. Halifax byl v celém procesu otřesný, takže jsem svůj případ poslal ombudsmanovi. Máte představu, jak dlouho obvykle trvá, než se k vám vrátí? Na výpisu z účtu mám zapsáno vše ohledně dat a celkových transakcí na jméno platby. Je ještě něco, na co bych se mohl připravit, až ombudsman odpoví?


Mám chuť se teď na všechno vykašlat 🥺

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hexopay

síť arca

payaza

výše jsou platební brány, které mi vzaly

peníze a mé vklady jimi zpracovávané

všichni se zaregistrovali v Nigérii a od nikoho jsem nedostal žádnou pozitivní odpověď


pokud někdo ví, jak na ně podat trestní oznámení, prosím poraďte

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 3 měsíci

Opravdu záleží na tom, jak jsou zaneprázdněni, možná zjistíte, že v jednom případě je to rychlé a v jiném pomalé.

Obvykle bych řekl, že s vámi/bankou navazují první kontakt za 6–8 týdnů, ale to je pouze na základě zkušeností a ne definitivního načasování. Poté po počátečních diskusích kolísá někdy až 3 měsíce na rozhodnutí vyšetřovatele, pak pokud kterákoli strana napadne, že bude zaslána ombudsmanovi, aby rozhodl, znovu vyberte kdykoli až/přes 3 měsíce.


Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Ahoj kamaráde, sleduji toto vlákno už nějakou dobu, řeším to všechno.


Mám asi 10 tisíc vkladů z pixelum, finnart.io, nicotpf a zpay...


Všechno se to děje v minutě s chase bankou, řekl jsi, že jsi skutečně dostal zpětné zúčtování za pixeleum, protože v tu chvíli chase říkají, že nemohou nic dělat, protože s tím souvisí hazard, a já se jim snažím říct obchodníkům nejsou.


Nyní jdu cestou, že oba jsou založeny na krypto/NFT a měly by být blokovány pronásledováním.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 3 měsíci

Ahoj, děkuji za odpověď!


Celý proces mi přijde opravdu vyčerpávající. Podařilo se vám zatím něco? Donekonečna jsem pracoval na tom, abych přiměl banku, aby si uvědomila chyby kódů. Nevím, jestli bych to měl všechno vzdát.


Oceňuji, že odpovídáte a navrhujete časové rámce. Děkuji!

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 3 měsíci

ahoj kámo,


S kým bankujete, umožňují platby kryptoměnami? Jsem s pronásledováním a očividně blokují všechny platby související s kryptoměnami.

Pokud Wintermads řekli, že jste přinesli a přijali digitální umění a přijali je, pak byste k tomu potřebovali blockchain, který souvisí s kryptoměnami.

Pokud to přepošlete své bance, pak je to jistě důkaz, že vám banka umožnila provést vklad na stránku související s kryptoměnami, a proto zaručuje vrácení peněz/vrácení peněz.





Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před 3 měsíci

Napsal jsem na podporu kasina a zeptal se jich na „účtenku", vše mi poslali.

Poslal jsem ombudsmanovi „účtenku" a screeny z bankovního účtu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Máte někdo problém s donbetem nebo nějakou užitečnou informaci?


To je to, s kým se v tuto chvíli hádám:


Windermads poslal e-mail ohledně pixeleum a finnart.io a dnes ráno od nich dostal odpověď a požádal o vyjádření.


Elegro poslal e-mail ohledně nicotfp žádná odpověď


Donbet řekl, že tým pro dodržování předpisů se tím zabývá, ale nyní nedostává vůbec žádnou odpověď.


Chase banka řekla, že nemůže nic dělat, protože její hazardní hry souvisí, se v současné době vrátila do sporu, že obchodníci jsou spojeni s krypto/NFT.


Jakákoli pomoc by byla skvělá



Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před 3 měsíci

Můžete poskytnout další podrobnosti o tom, od kterých společností jste obdrželi refundaci a která byla výsledkem stížnosti veřejného ochránce práv, jaká byla technická?

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před 3 měsíci

Kde v aplikaci monzo můžete vidět bankovní údaje obchodníků? Díky

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Znal někdo lepší sázkařskou nebo kasinovou stránku s rychlejším ověřením a možností karet?

Automaticky přeloženo:
MCCsquare-21
před 3 měsíci

To samé tady 🙁

Automaticky přeloženo:
1...202 203 204...331
Jít na stránkuz 331 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky