před měsícem
Skvělá zpráva, pokračujte v bušení, kamaráde.
Great news, keep on hammering them mate.
0
Skvělá zpráva, pokračujte v bušení, kamaráde.
Great news, keep on hammering them mate.
Nebyli to oni, ale to je nejsnazší cesta, jak jít do banky, pochybuji, že se s nimi vaše vlastní cesta ještě bude mýt
It was not them but that is the easiest route to go the bank I doubt your own way will wash anymore with them
díky, kámo, ještě je toho hodně, budeme v tom pokračovat!
thanks mate, plenty more to go, we keep at it!
Myslím, že je to easycourses.pro
Odpovídají, ale chtějí selfie, když drží průkaz totožnosti, než chtějí udělat cokoli, co řeknou.
I think it is easycourses.pro
They reply but want selfies when holding ID-card before they want to do anything they say.
Díky! Zdá se, že používají různé webové stránky.
https://helpersm.com/ také na webu uvádí „Apperator LTD".
každopádně je dobré to vědět, abyste věděli, co napsat Revolutu, když provedete zúčtování za to, co jste neobdrželi 🙂
Thanks! They seem to use different websites.
https://helpersm.com/ also says "Apperator LTD" down on the website.
it's anyway good to know so you know what to write to Revolut when you do a chargeback on what you haven't received 🙂
Jo, za oběma weby jsou pravděpodobně stejní lidé.
také se ujistěte, že jste správci napsali správný mail. Myslím, že jsem to neudělal dost dobře, takže revolut přesunul můj spor na podvod a pak ho odmítl. 🙁
Yeah, they are probably the same people behind both sites.
also make sure to write a correct mail to apperator. I think I didnt do it good enough so revolut moved my dispute to fraud and then declined it. 🙁
Že jsem si od nich víceméně žádné zboží neobjednal ani neobdržel.
That I did not order or recieve any goods from them more or less.
Jak dlouho to trvalo, pokud vám nevadí, že se ptám, vždy jsem si myslel, že to zvládnou ASAP, ale vypadá to, že barclaycard a chase si dávají čas na můj
How long did it take if you don’t mind me asking, I always thought they could do it ASAP but seems like barclaycard and chase take their time on mine
moje transakce byly provedeny 7. dne, musel jsem počkat do 21. dne, abych mohl vznést námitku, pak jsem dnes obdržel své peníze
my transactions were made on the 7th, i had to wait till the 21st to make the dispute, then i received my money today
pokud nemohou potvrdit, že obchodník je legitimní, pak jistě nejprve chráníte svého zákazníka, hrozná společnost
if they cannot confirm the merchant is legit then surely you protect your customer first, terrible company
Vím, Nathane, musím jít cestou bez nesmyslů, teď mám práci, počínaje žádostí o další podrobnosti o tom, kam šly platby! vše, co vidím, jsou falešně vyhlížející webové stránky v Africe, určitě to je to, co má banka dělat!
I know Nathan I need to take the no nonsense route now got work to do starting with asking them for more details on where the payments went ! all I can see are fake looking websites in Africa surely this is what a bank is meant to do !
ano, pokud můžete rychlým vyhledáváním Google zjistit, že jsou riskantní, jistě mají přístup k dalším informacím, které dokazují, že tito obchodníci nejsou legitimní
yeah, if you can find out they're dodgy with a quick google search, surely they have access to more information to prove that these merchants are not legitimate
Myslím, že se bojí, že pokud bude zpětné zúčtování odmítnuto nebo s ním obchodník bude bojovat, mohou být finančně odpovědní. Pokud se to však dostane k ombudsmanovi, protože neúčtovali zpět, pak jsou stále odpovědní, takže nechápu, proč to alespoň nezkusí
I think they're scared that if the chargeback gets declined or the merchant fights it, they may be financially liable. However, if it goes to the Ombudsman because they didn't chargeback, then they are still liable, so I don't see why they don't at least try
To je přesně to, co jsem řekl Chaseovi, zpětné zúčtování a pak se o to starej později. Myslím, že kreditní karty jsou užitečnější kvůli blokům hazardu atd
This is exactly what I said to Chase, chargeback then worry about it later. I think the credit cards are more helpful due to the gambling blocks etc
ano, ten, který jsem včera dostal, byl na mé kreditní kartě. Stále jsem neměl štěstí se svou bankou. Mám s nimi otevřenou stížnost a obrátil jsem se na ombudsmana, stále čekám na odpověď od obou.
yeah, the one i got back yesterday was on my credit card. I've still had no luck with my bank yet. I have a complaint open with them and I have raised to the Ombudsman, still waiting on a reply from both.
Je nápad v podstatě Google falešné transakční společnosti a psát jim?
Mám jich stovky, jsem trochu ohromen, kde začít…
když zkontroluji potvrzení o transakci, nevidím jasný kód obchodníka (4 číslice). Jak je zjistím, abych zjistil, zda se nejedná o podvod? Možná to vaše banky ukážou snadněji
bohužel všechny moje transakce jsou tu a tam kolem 20 €, ale dohromady to jsou tisíce, takže bude spousta případů k otevření 🙁
přečti si posledních 50 stran, dobře všichni za boj s těmito podvody
Is the idea to basically Google the fake transaction companies and write to them?
I have hundreds, a little overwhelmed where to start…
when I check on the transaction receipt I don’t see a clear merchant code (4 digit). How do I find these to see if it’s fraudulent? Maybe your banks show it easier
sadly all my transactions are like 20€ here and there but add up to thousands, so will be a lot of cases to open 🙁
read around the last 50 pages, well done everyone for fighting these frauds
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.