Ahoj Sky, poslal jsem to níže
Dobrý den, mám vážný hráčský návyk a banka sleduje můj účet, můj poradce byl v kontaktu nedávno mi naúčtovali mnoho zpětných zúčtování za podobné, jako jsou tyto Chci vrátit peníze za prohrané peníze Mám nemoc, jak je uvedeno níže, ocenil bych vaši spolupráce, jinak je banka všechny jen navýší, jak je uvedeno níže:
Při kontrole mých nedávných bankovních výpisů jsem si všiml nesrovnalostí v deskriptorech spojených s transakcemi, které byly dokončeny . Zdá se, že deskriptory jsou nepřesné a neodpovídají mým legitimním transakcím, což z mé strany vyvolalo zmatek a obavy.
Žádám vás o rychlou pomoc při nápravě této záležitosti a zpracování refundací za transakce s falešnými popisy.
Chápu, že se mohou vyskytnout chyby, a oceňuji vaši pozornost k okamžitému vyřešení této záležitosti, protože tyto transakce byly z kasina a byly z nějakého důvodu nezákonně maskovány.
Kromě toho mám na svém účtu blok hazardu, který se mi nepodařilo zachytit.
Tato praxe, běžně označovaná jako „praní transakcí", je výslovně zakázána jak předpisy Mastercard, tak Visa. Podle kódu Chargeback Code 4840 společnosti Mastercard („Podvodné zpracování transakcí") tento typ nepravdivého prohlášení kvalifikuje transakci pro zpětné zúčtování. Pokud by byl účet MCC přesně nastaven jako transakce související s hazardními hrami, byl by zablokován omezeními hazardu, která se vztahují na můj účet.
Pravidla společnosti Visa týkající se nepravdivých prohlášení o MCC navíc spadají do Kódu zpětného zúčtování 13.5, který se vztahuje také na případy, kdy obchodník nesprávně klasifikuje transakci, aby se vyhnul legitimním omezením. Pravidla Visa i Mastercard jsou jasná: obchodníci musí používat správný MCC, a pokud tak neučiní, vystavují se nárokům na zpětné zúčtování.
Vzhledem k okolnostem a jasnému porušení pravidel Mastercard a Visa vás laskavě žádám, abyste iniciovali vrácení celé částky sporných transakcí od vás na seznamu, pokud ne, přiměju svou banku, aby mi je zvedla tak, jak mají. udělal jsem to předtím, než jsem začal znovu, a teď jsem zpátky, protože mě banka podpořila, tak prosím o spolupráci.
Jak dlouho trvá odpověď Odeslal jsem také své poslední transakce, pouze stažení z mého bankovního účtu a kontakt od mého bankovního poradce
Hi Sky I sent this below
Hi there I have a severe gambling habit and the bank is monitoring my account my advisor has been in contact they recently raise lots of chargebacks for similar ones like these I want a refund for the money lost I have an illness as below I would appreciate your co-operation otherwise the bank will just raise them all, as below:
Upon reviewing my recent bank statements, I have noticed discrepancies in the descriptors associated with the transactions which were completed . It appears that the descriptors are inaccurate and do not align with my legitimate transactions which has raised confusion and concern on my parts.
I kindly request your prompt assistance in rectifying this matter and processing refunds for the transactions with false descriptors.
I understand that errors can occur, and I appreciate your attention to resolving this matter promptly as these transactions were from a casino and have been illegally disguised for some reason.
As well as that, I have a gambling block on my account which this has failed to capture.
This practice, commonly referred to as "transaction laundering," is explicitly prohibited by both Mastercard and Visa regulations. According to Mastercard’s Chargeback Code 4840 ("Fraudulent Processing of Transactions"), this type of misrepresentation qualifies the transaction for a chargeback. Had the MCC been accurately set as a gambling-related transaction, it would have been blocked by the gambling restrictions applied to my account.
Additionally, Visa's rules on MCC misrepresentation fall under Chargeback Code 13.5, which also applies to cases where a merchant misclassifies a transaction to avoid legitimate restrictions. Both Visa and Mastercard’s rules are clear: merchants must use the correct MCC, and failure to do so opens them to chargeback claims.
Given the circumstances and the clear violation of Mastercard’s and Visa’s rules, I kindly request that you initiate a refund for the full amount of the disputed transactions from you on the list if not I will just get my bank to raise them for me as they have done it before I had began a fresh start and I am right back in it now as the bank had supported me so please co-operate.
How long do they take to respond I sent my latest transactions as well just a download from my bank account and contact from my bank advisor
Automaticky přeloženo: