před měsícem
Ještě jsem to neudělal! Až budu mít příležitost vytvořit dobrý e-mail, udělám to 🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Ještě jsem to neudělal! Až budu mít příležitost vytvořit dobrý e-mail, udělám to 🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Mám tu stejnou odpověď. Vypadá to, že cashbulls buď nemají žádné spojení s Mydates, nebo se snaží vyhnout vrácení peněz.
Doufám, že ti, kteří uspěli, zde odpoví, jak to udělali.
Got the same reply here. Looks like cashbulls either have no link with Mydates or is trying to avoid a refund.
Hope those who succeeded respond here on how they did it.
Doufejme, že nás ritzsergio nasměruje, jak na to. Cítím, že to budou také grotobooky, protože je to stejná společnost!
Hopefully ritzsergio directs us how to go about it. I feel they will be grotobook as well, because they are the same company!
Tuhle zprávu jsem dostal i od Cashbulls, teď jim pošlu pořádný email.
I also received this message from Cashbulls, I will now send them a proper email.
Ich habe auch diese Nachricht bekommen von Cashbulls, werde jetzt eine ordenltiche Email denen senden.
Potřebujeme řešení od ritzsergio pro vrácení peněz od nich. V opačném případě by byla jedinou možností vrácení peněz.
We need the workaround from ritzsergio for a refund from them. Otherwise the only option would be a chargeback.
poslal jsem jim toto:
Milá Olgo,
Děkuji za Vaši odpověď.
Musím vyjádřit své znepokojení ohledně neautorizovaných transakcí zpracovávaných prostřednictvím vaší platební brány na nelegální webové stránky s hazardními hrami. Přestože je Cash Bulls poskytovatelem softwarových služeb, využití vaší platformy pro takové aktivity je alarmující.
Trvám na tom, abyste kontaktovali dotčené nezákonné obchodníky a vynutili si zrušení těchto transakcí. Podle vašich podmínek by takové transakce neměly být povoleny. Je frustrující, že dosud nebyly podniknuty žádné kroky k vyřešení tohoto problému.
Pokud nebudou okamžitě přijata žádná opatření, nezbude mi nic jiného, než tuto záležitost dále eskalovat.
S pozdravem,
[Tvé jméno]
Řeknu vám, co odpoví, počkal bych na ritzsergio, youssf má pravdu
ive sent them this :
Dear Olga,
Thank you for your response.
I must express my concern regarding the unauthorized transactions processed through your payment gateway to illegal gambling websites. Although Cash Bulls is a software services provider, the use of your platform for such activities is alarming.
I insist that you contact the unlawful merchants involved and force the reversal of these transactions. According to your terms and conditions, such transactions should not be permitted. It is frustrating that no action has been taken so far to address this issue.
If no action is taken promptly, I will have no choice but to escalate this matter further.
Best regards,
[Your name]
I will tell you what they reply, I would wait for ritzsergio, youssf is right
Grotobook mi odepsal a řekl mi, že v zásadě se banka postaví na jejich stranu, protože jsem transakce autorizoval, i když jsem od nich nic nekoupil. Také mě požádali, abych poskytl průkaz totožnosti s fotografií a kopii své bankovní karty, očividně jsem to neudělal. Moje banka v podstatě říká, že kvůli mé jedinečné IP adrese byla moje žádost neúspěšná. Odvolávám se, protože to nemá nic společného s mou ip adresou a nejen, že moje ip adresa není ani registrována na moji domácí adresu, ale je registrována v datovém centru vzdáleném 300 mil na obchodním datovém serveru mých synů. Nahlásil jsem grotobook mydate a Helpersm a smartprix do akčního podvodu, protože je to stejná společnost/osoba, která je také registrována, je čas zastavit tyto zločince.
Grotobook wrote back to me and told me that basically the bank will side with them because I authorised the transactions even though I did not purchase anything from them. They also asked me to provide photo ID and a copy of my bank card obviously I didn't. My bank basically are saying due to my unique ip address my claim has been unsuccessful. I am appealing as it has nothing to do with my ip address and not only that my ip address is not even registered to my home address it is registered at a data center 300 miles away on my sons buissness data server. I have reported grotobook mydate and Helpersm and cleverprix to action fraud as its the same company/person who it's registered too it's time to stop these criminals.
Udělám to samé! Všechny je nahlásím. Máte kopii toho, co jste řekl, abych mohl v podstatě zálohovat vaše body atd..?
I will do the same! I will get them all reported. Do you have a copy of what you said so I can basically back your points up etc..?
Je to v podstatě otázka a odpovědi, nenechal jsem si kopii zprávy, jen vysvětlím, kolik můžete, uveďte co nejvíce podrobností. Nepřidal jsem všechny jednotlivce, protože jsou všechny propojené, takže když přijdete na část podnikání, ujistěte se, že všechny obchodní záležitosti souvisí s mydate grotobook (kachní kachna) pro informaci a prostě to přidejte všechno dohromady.
It's basically a question and answers, I didn't keep a copy of the report just explain as much as you can giving as much detail. I didn't add all individual as they are all linked so when you come to part of business make sure that all the buissness are related mydate grotobook (duckduckgo) for info and just add it all together.
ahoj lidi, hodně jste mě motivovali, abych se zbavil těchto hrozných stránek, nedávno jsem poslal e-mail do wintermdse, někdo ví, jak mohu kontaktovat pixelum.io cork?
hi guys you lot have motivated me to get rid of these horrible sites, I’ve recently put an email through to wintermdse, anyone know how I can contact pixelum.io cork?
Banka to samozřejmě ignoruje. Pokud vznesete nárok na neautorizovanou platbu, ale při vkladu do (ilegálního) kasina provedete potvrzení 3DS, ztrácíte právo nárokovat na základě podvodu, protože jediný, kdo mohl platbu schválit, byste byli vy.
Jedinou možností, jak získat úspěšné zpětné zúčtování, je kontaktovat obchodníka, který je viditelný na vaší transakci, a požádat ho o vrácení peněz, protože jste svou objednávku neobdrželi a/nebo chcete úplné zrušení. Vzhledem k tomu, že většina těchto obchodníků je falešný webový obchod, který zpracovává zpracovatel plateb jako cash bull, zinzipay atd., obchodník nebude reagovat, takže můžete podat zpětné zúčtování s e-mailem, který jste odeslali pro zrušení, nebo je požádat o aktuální informace o zásilce vaše zboží.
A protože 90 % obchodníků nebude bojovat proti vašemu zpětnému zúčtování, je pravděpodobné, že uspějete a dostanete svou náhradu. Protože si nepřejí upoutat pozornost MasterCard za to, že jde o falešný webový obchod, který zpracovává platby pro (ilegální) kasina a v některých případech by to mohlo být dokonce považováno za praní špinavých peněz.
Samozřejmě musím konstatovat, že byste tuto práci neměli zneužívat a činit tak pouze tehdy, když jste se obrátili na kasino se svým výběrem, které bylo zamítnuto nebo kasino funguje nelegálně, a měli byste si toho být vědomi (jako většina, ale je to jedno😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Wintermdsm také požádal o mé bankovní výpisy pro potvrzení transakcí a prvních šest číslic čísel karet, je to normální? Mám je poslat?
Also wintermdsm asked for my bank statements for proof of transactions and first six digets of card numbers, is this normal? Should I send them?
Udělal jsem, že si banka hraje na hloupé žebráky. Měl jsem na účtu mezinárodní bloky a hazardní bloky, když tyto transakce provedly, provedli platby v EUR, když jsem se zeptal banky, proč umožnili transakci vyjít, řekli, že obchodníci skutečně vzali platby v £ kvůli NESPRÁVNÉMU přepsání systém. Ale banka je zavedla jako platby v eurech, pokud věděla, že se to děje, tak proč to nezastavila, takže přiznali podvodné transakce. Smh, nechtějí přiznat svou chybu. Pak mi řeknou o mé IP adrese, která je irelevantní, říkají, že používám své online bankovnictví, takže co. Jak jsem řekl, moje ip adresa je registrována na obchodním serveru mých synů v datovém centru vzdáleném 300 mil, vše, co vidí, je, když se přihlásím a odhlásím z online bankovnictví.
I did the bank are playing silly beggers. I had international blocks and gambiling blocks on my account when these transactions where made they took the payments out in € when I asked the bank why they allowed the transaction to go out they said the merchants actually took the payments in £ due to MISCODING to override the system. But the bank put them through as € payments if they knew it was happening then why didn't they stop it so they have admitted fraudulent transactions. Smh they don't want to admit their error. Then they tell me about my ip address which is irrelevant saying I use my online banking so what. As I said my ip address is registered to my sons buissness server at a data center 300 miles away all they can see is when I log in and out of online banking.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.