FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 186)

před rokem od kirekin
|
505670 zobrazení 5251 odpovědí |
|
1...185 186 187...266
Přidat příspěvek
nathanphillips9
před měsícem

Ahoj Nathan, nechci zmiňovat banku, protože jsem měl štěstí, myslím, že to udělali, ale musel jsem v ní pracovat, dostal jsem doporučení na jejich podporu hazardních her a gamstop a jejich občanskou podporu a stížnost byla dvakrát zamítnuta, ale zůstal jsem na adrese zdůrazňovalo to mé duševní zdraví atd. a že existují podobné případy online, kdy ombudsman vše vyplatil a poslal jim to, pak jsem zahájil případ s ombudsmanem a ten je rychle kontaktoval asi po dvou týdnech, pak je všechny zmínili o nesprávném obchodníkovi kód Uvedl jsem také jiné kreditní karty, udělaly je bez odpovědi všechny peníze byly získány zpět, jsou si dobře vědomi, ale pokuste se je zamést, protože je to pro ně trápení, pak jsem řekl ombudsmanovi, aby nechal případ, jak to dělali, zvedli je a pak řekl už dejte nám vědět a našel jsem jich spoustu. Použil jsem také jejich kartový hazardní blok a při mnoha incidentech mi podvodníci zavolali, abych kartu zablokoval, a řekl mi, abych vznesl zpětná zúčtování, což stále odmítali, takže to bylo deffo zameteno pod koberec. sporný, tvrdil jsem, že jako banka nejednají v mém zájmu a stojí na straně podvodníků a na výzvu, když je začali zvyšovat, souhlasili Také jsem uvedl, že jsem několikrát mluvil s podvodem, dostal jsem nové karty atd. o svém hazardu, ale nechali mě běželo to v době, kdy bylo vše zablokováno a oni vydali podporu, bylo příliš pozdě

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Aha, vidím, rozumím. Díky Paule! Velmi si cením pomoci. Všichni si za to můžeme částečně sami, ale je to těžké, když tyto hrozné společnosti využívají lidi se závislostmi.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Žádné problémy Omluvil jsem se za všechny potíže, které jsem způsobil, řekli, že s transakcemi není spojena žádná společnost, je to v pořádku, protože už k tomu nikdy nepoužiji svou bankovní kartu a navíc jsem dostal všechny peníze zpět na splacení všech dluhů

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Skvělá zpráva! Jo, jediná věc, které se bojím, je, že to zanechá černou stopu na mé kreditní zprávě nebo něco, co mě ovlivní v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V souvislosti s mými transakcemi jsem poslal e-mail spoustě obchodníků, dám jim týden, pokud dostanu nějaké odpovědi, podělím se o ně ve vláknu. Pokud nebudu mít štěstí, podělím se o svůj úspěch s bankou.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Myslím, že je skvělé, že ombudsman začíná vidět nějaké stížnosti postoupené, protože to znamená, že se banky nemohou skrývat za žádné falešné důvody, proč nám peníze nevrací.

Poslal jsem Barclaycard dvě rozhodnutí od ostatních, abych snad přestal muset jít cestou stížností.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před měsícem

Ahoj kamaráde, zpětná zúčtování nemají žádný vliv na vaše kreditní skóre, vaše dobré a hodně štěstí!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Vyzvala vás banka ohledně toho, kolik různých společností má moje společnost 7, tak trochu znepokojení, že říkají, že jste měli přestat, když jste věděli, že jsou nezákonné?

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Se 3 různými hazardními společnostmi.

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před měsícem

Jaké transakce jsou spojeny s kashou?

Automaticky přeloženo:
jbias18
před měsícem

Ne, jen řekli, že všechny máte pod nesprávným obchodníkem, dejte nám vědět, že je všechny zvýšíme

Automaticky přeloženo:
lehairbaj
před měsícem

DP W LOADING pokud vím. Ale pravděpodobně i mnoho dalších.. by měli být schopni zjistit zde ve vláknu.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

Ahoj Pavle, omlouvám se, že skočím na tento příspěvek, čtu správně, šel jsi za ombudsmanem a ten tě podpořil v tom, aby banka získala zpět prostředky? Byly to také všechny platby kartou nebo převody?


Myslím, že ombudsman je teď moje jediná naděje! Jsem rád, že jsi byl úspěšný

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj! Mám nějaké probíhající na Revolutu a už je to 36 dní, prošli první fází a teď jsou ve fázi, že to zvednou u obchodníka, předtím jsem dostal náhradu u jiných a trvalo to 32-33 dní, ale stále nic o těch a jeho 36 dnech, musím se bát nebo je dostanu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

A vám všem, kteří jste dostali refundaci od Revolut za poslední týdny, jak dlouho to celkem trvalo?

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před měsícem

Ahoj


koho jste v této věci původně kontaktovali, prosím

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před měsícem

Ahoj Meg.

Začal jsem kontaktovat omsbudsmana, když je začali dělat, takže jsem mu řekl, že je to v pořádku, teď to dělají, bezpochyby to museli, jinak bych ten případ vyhrál a pak musí zaplatit plus úrok, ale to trvá déle takže jsem byl rád, že to bylo provedeno rychleji, není na škodu nejprve s ním navýšit, i když mi banka také doporučila, abych ho použil, pokud také nejsem spokojený s výsledkem,

Automaticky přeloženo:
Larryking
před měsícem

Ahoj Larry, moje první výplata byla včera, čekal jsem asi 53 dní, bylo mi řečeno, že to bylo asi 45 dní

Automaticky přeloženo:
Meeegzzzz33
před měsícem

Nedostanete zpět převody peněz 2 z mých selhalo kvůli tomu

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před měsícem

To je škoda, ale i platby kartou by pomohly. Kontaktoval jsem banku od července, některá oddělení mi řekla, že mám dobrý důvod pro spor o transakce, a když se dostanu ke sporům/podvodu, vyhodí to rovnou z okna. Kontaktoval jsem akciový podvodník, který nechápal, proč banka nebude v mém případě také jednat. Řekli mi, ať se obrátím na ombudsmana, ale nevím, jestli tím neztrácím čas ještě víc 😩 naprosto nadšená, že vám vaše banka pomohla. Hledal jsem ve vláknu jméno svého poskytovatele banky a nevidím žádné úspěšné vrácení peněz.



Automaticky přeloženo:
1...185 186 187...266
Jít na stránkuz 266 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky