Ahoj Nathan, nechci zmiňovat banku, protože jsem měl štěstí, myslím, že to udělali, ale musel jsem v ní pracovat, dostal jsem doporučení na jejich podporu hazardních her a gamstop a jejich občanskou podporu a stížnost byla dvakrát zamítnuta, ale zůstal jsem na adrese zdůrazňovalo to mé duševní zdraví atd. a že existují podobné případy online, kdy ombudsman vše vyplatil a poslal jim to, pak jsem zahájil případ s ombudsmanem a ten je rychle kontaktoval asi po dvou týdnech, pak je všechny zmínili o nesprávném obchodníkovi kód Uvedl jsem také jiné kreditní karty, udělaly je bez odpovědi všechny peníze byly získány zpět, jsou si dobře vědomi, ale pokuste se je zamést, protože je to pro ně trápení, pak jsem řekl ombudsmanovi, aby nechal případ, jak to dělali, zvedli je a pak řekl už dejte nám vědět a našel jsem jich spoustu. Použil jsem také jejich kartový hazardní blok a při mnoha incidentech mi podvodníci zavolali, abych kartu zablokoval, a řekl mi, abych vznesl zpětná zúčtování, což stále odmítali, takže to bylo deffo zameteno pod koberec. sporný, tvrdil jsem, že jako banka nejednají v mém zájmu a stojí na straně podvodníků a na výzvu, když je začali zvyšovat, souhlasili Také jsem uvedl, že jsem několikrát mluvil s podvodem, dostal jsem nové karty atd. o svém hazardu, ale nechali mě běželo to v době, kdy bylo vše zablokováno a oni vydali podporu, bylo příliš pozdě
Hi Nathan do not want to mention the bank as I was lucky they did it I think but I did have to work at it got referred to their gambling support and gamstop and their citizens advice support and the complaint got rejected twice but I just kept at it highlighting my mental health etc and that there are similar cases online where the ombudsman paid it all out and sent them it then I started a case with ombudsman and he contacted them fast after about two weeks then they did them all mentioning about the incorrect merchant code I also stated other credit cards did them with no reply all money recovered they are well aware but try to sweep it away as its hassle for them I then told the ombudsman to leave the case as they were doing them they raised them then said anymore let us know and I found loads of them I had used their card gambling block as well and on numerous incidents the fraud called me to block the card and told me to raise chargebacks which they kept rejecting so it was deffo getting swept under the carpet its contentious I argued that as a bank they were not acting in my interests and siding with the scammers and on the call when they started to raise them they agreed I also stated I spoke several times with fraud got new cards etc about my gambling but they let it run by the time it was all blocked and they issued support it was way too late