před 2 měsíci
Jak dlouho to trvalo poté, co jste je poprvé kontaktovali?
How Long did it take After u contacted them for First time ?
0
Jak dlouho to trvalo poté, co jste je poprvé kontaktovali?
How Long did it take After u contacted them for First time ?
Myslím, že jen asi týden, takže to šlo rychle!
Only about one week i think, so it went fast!
Požádali vás o snímky obrazovky transakcí?
Did they ask u for screenshots of transactions?
Pokusili se s bankou, že vrácení peněz odmítli. Proto jsem je kontaktoval.
Tried with the bank they refused the refound . That s why i contacted them.
Ano. Právě jsem odeslal výpis z účtu s transakcemi DP W.
Yes. I just sended bank statement showing DP W transactions.
v pořádku také dostal BP* na mé transakce a řekli mi, že banka potřebuje více času na vyšetřování a také jim pošle výpisy
alright also got BP* on my transactions and they told me the Bank need more time for investigations also send them the statements
Dobře. Nyní jsem zkontroloval své e-maily s kashou a nejprve mě požádali o výpis z účtu, který jsem poslal. Pak jsem od nich nic neslyšel, žádná odpověď, ale dnes ráno byly peníze na mém bankovním účtu, kolem 1000 eur.
Ok. I checked my emails with kasha now and they first asked me for bank statement which i sent. Then i didnt hear anything from them, no reply, but this morning the money was in my bank account, around 1000 euros.
Velmi bych ocenil, kdyby někdo věděl, kam mohu níže uvedeným prodejcům kunavy a PNMM poslat e-mail o vrácení peněz
I would greatly appreciate it if anyone knows where I can email the below kunava and PNMM dealers for a refund
Θα εκτιμούσα πολύ αν κάποιος γνωρίζει πού μπορώ να στείλω email για επιστροφή χρημάτων στους κάτωθι εμπόρους kunava και PNMM
Dává mi to naději, byl jsem ohledně toho v kontaktu s kashou zhruba měsíc a BP peněženka žádá o další informace, nejnovější dokumenty KYC, takže doufám, že se brzy dočkám vrácení peněz!
Gives me hope, been in contact with kasha for roughly a month regarding this and BP wallet is asking for additional info, latest KYC documents so hopefully i see my refund soon!
Zdravím všechny originály!
Měl někdo novinky fomiline, quickbite?
CardinalCommerce je Authenticator pro tyto obchodníky.
Kontaktoval jsem je, ale také si umyli ruce, chce s nimi někdo bojovat?
Dostal jsem od nich informace o gdpr, kde je seznam plateb, fomiliane, quickbit atd.
Udělal jsem falešný vklad, který šel obchodníkovi z fomiline a cardinalcommerce byl zprostředkovatel platebních služeb.
Hello all originals!
Anyone had news fomiline, quickbite?
CardinalCommerce is the Authenticator for these merchants.
i contacted them but they washed their hands too, anyone wanna try fighting them?
I got my gdpr information from them, where is the list of payments, fomiliane, quickbit, etc.
I made a fake deposit that went to a fomiline merchant and cardinalcommerce was the payment service broker.
Hei kaikki alkuperäiset!
Kenelläkään ollut uutisia fomiline, quickbite?
CardinalCommerce on Authenticator for these merchants.
otin heihin yhteyttä mutta hekin pesivät kätensä, joku joka haluaisi kokeilla taistella heitä vastaan?
sain heiltä gdpr tietoni missä on lista maksuja fomiliane, quickbit jne.
Tein valetalletuksen joka meni fomiline kauppiaalle ja maksupalvelunvälittäjänä toimi cardinalcommerce.
ahoj J,
Byl jsem schopen získat zpětné zúčtování prostřednictvím své kreditní karty, ale neměl jsem štěstí s debetní kartou (Starling Bank). Podařilo se vám získat zpětná zúčtování u debetních transakcí?
Nathane
Hi J,
I was able to get a chargeback though my credit card, however had no luck with my debit card (Starling Bank). Have you had any success in raising chargebacks against debit transactions?
Nathan
Vydala se většina lidí v tomto vláknu cestou zpětného zúčtování? Má někdo skutečně nějaký úspěch s kasinem, které vrací neoprávněně přijaté vklady? tj. z vaší kreditní karty. Pouze uživatelé ve Spojeném království.
Have most people on this thread gone down the chargeback route? Has anyone actually had any success with a Casino refunding the wrongfully taken deposits. i.e from your credit card. UK users only.
Omlouvám se za spam lidi. Má někdo nějaký kontakt z těchto transakcí:
albedosend.com
albedosend
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ZPDG
Busko Skins
Sorry for the spam guys. Has anyone had any contact from these transactions:
albedosend.com
albedosend
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ZPDG
Busko Skins
Jokabet mi některé peníze vrátil, ale kromě této cesty zpětného zúčtování.
Jokabet refunded some for me but other than that all chargeback route.
Ano, i když to byl bolestně zdlouhavý živý chat/hovor s Chasem, udělali to za mě, ačkoli jsou Mastercard a pokračovali v hazardních hrách, ale poté, co jim řekli, že to nakonec nezahájili.
Jen čekám, až barclaycard (kreditní karta) něco dokončí, doufám, že to všechno projde, ale totéž se znovu snažím vysvětlit, že to VISA umožňuje, protože nesprávné kódy byly časově náročné, doufal jsem, že připíší rovnou místo 15 dnů, které osoba řekla bylo by to na telefonu
Yes albeit a painfully drawn out live chat/call with Chase they did do it for me though they are Mastercard and kept going on about gambling but after telling them it isn’t they finally initiated.
I am just waiting for barclaycard (credit card) to complete some hoping it all goes through but same again trying to explain that VISA allow it as it’s incorrect codes was a time consuming, hoping they credit straight away rather than the 15 days the person said it would on the phone
Banka vytěžila debetní kartu z asi 35, zatím pouze dvě ztratila kreditní kartou a debetem, když prošli jako převod peněz, nemohou získat zpět tyto stále dostali asi 50 plus čekající debetní karta měla dvě neúspěšné
The bank did mine debit card out of about 35 so far only two lost with credit card and debit as they went through as a money transfer they cannot recover these still got about 50 plus pending debit card had the two failed ones
Skvělá zpráva, při pohledu na stížnosti bank, které ombudsman zamítl, je to proto, že je banka odmítá vyřídit. Tyto společnosti pravděpodobně nenapadnou zpětné zúčtování, protože by musely přiznat, že jednaly nezákonně.
Great news, looking at the bank complaints that the ombudsman has overturned it’s because the bank refuses to process them. These companies are unlikely to challenge the chargeback as they would need to admit to acting illegally.
Díky, kámo, možná to zkusím dát znovu na svou debetní kartu!
Thanks mate, maybe I'll try give it another go on my debit card!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.