FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 185)

před rokem od kirekin
|
546540 zobrazení 5595 odpovědí |
|
1...184 185 186...284
joeldanielsson1990
před 2 měsíci

Jak dlouho to trvalo poté, co jste je poprvé kontaktovali?

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 2 měsíci

Myslím, že jen asi týden, takže to šlo rychle!

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před 2 měsíci

Požádali vás o snímky obrazovky transakcí?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Pokusili se s bankou, že vrácení peněz odmítli. Proto jsem je kontaktoval.

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 2 měsíci

Ano. Právě jsem odeslal výpis z účtu s transakcemi DP W.

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před 2 měsíci

v pořádku také dostal BP* na mé transakce a řekli mi, že banka potřebuje více času na vyšetřování a také jim pošle výpisy

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před 2 měsíci

Dobře. Nyní jsem zkontroloval své e-maily s kashou a nejprve mě požádali o výpis z účtu, který jsem poslal. Pak jsem od nich nic neslyšel, žádná odpověď, ale dnes ráno byly peníze na mém bankovním účtu, kolem 1000 eur.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Velmi bych ocenil, kdyby někdo věděl, kam mohu níže uvedeným prodejcům kunavy a PNMM poslat e-mail o vrácení peněz

Automaticky přeloženo:
joeldanielsson1990
před 2 měsíci

Dává mi to naději, byl jsem ohledně toho v kontaktu s kashou zhruba měsíc a BP peněženka žádá o další informace, nejnovější dokumenty KYC, takže doufám, že se brzy dočkám vrácení peněz!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Zdravím všechny originály!

Měl někdo novinky fomiline, quickbite?

CardinalCommerce je Authenticator pro tyto obchodníky.

Kontaktoval jsem je, ale také si umyli ruce, chce s nimi někdo bojovat?

Dostal jsem od nich informace o gdpr, kde je seznam plateb, fomiliane, quickbit atd.

Udělal jsem falešný vklad, který šel obchodníkovi z fomiline a cardinalcommerce byl zprostředkovatel platebních služeb.


Automaticky přeloženo:
denispyth
před 2 měsíci

Dobře, podejte stížnost bance

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 měsíci

ahoj J,

Byl jsem schopen získat zpětné zúčtování prostřednictvím své kreditní karty, ale neměl jsem štěstí s debetní kartou (Starling Bank). Podařilo se vám získat zpětná zúčtování u debetních transakcí?


Nathane

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vydala se většina lidí v tomto vláknu cestou zpětného zúčtování? Má někdo skutečně nějaký úspěch s kasinem, které vrací neoprávněně přijaté vklady? tj. z vaší kreditní karty. Pouze uživatelé ve Spojeném království.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Omlouvám se za spam lidi. Má někdo nějaký kontakt z těchto transakcí:

albedosend.com

albedosend

REDWERKONLINE

AVELEY COMPANY LIMITED

ZPDG

Busko Skins

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Jokabet mi některé peníze vrátil, ale kromě této cesty zpětného zúčtování.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Ano, i když to byl bolestně zdlouhavý živý chat/hovor s Chasem, udělali to za mě, ačkoli jsou Mastercard a pokračovali v hazardních hrách, ale poté, co jim řekli, že to nakonec nezahájili.

Jen čekám, až barclaycard (kreditní karta) něco dokončí, doufám, že to všechno projde, ale totéž se znovu snažím vysvětlit, že to VISA umožňuje, protože nesprávné kódy byly časově náročné, doufal jsem, že připíší rovnou místo 15 dnů, které osoba řekla bylo by to na telefonu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Banka vytěžila debetní kartu z asi 35, zatím pouze dvě ztratila kreditní kartou a debetem, když prošli jako převod peněz, nemohou získat zpět tyto stále dostali asi 50 plus čekající debetní karta měla dvě neúspěšné

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Skvělá zpráva, při pohledu na stížnosti bank, které ombudsman zamítl, je to proto, že je banka odmítá vyřídit. Tyto společnosti pravděpodobně nenapadnou zpětné zúčtování, protože by musely přiznat, že jednaly nezákonně.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 2 měsíci

Díky, kámo, možná to zkusím dát znovu na svou debetní kartu!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Zajímavé, s kým bankujete, pokud vám nevadí, že se ptám? A byla to Visa nebo Mastercard?

Automaticky přeloženo:
1...184 185 186...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky