Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.
používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.
(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)
Update on my case: the ombudsman is in contact with chase, they're asking them for details, and have asked me for my details on the situation, still awaiting a reply from mastercard, but they have escalated it to their relevant team. chase bank were pretty much no help as they took days to send me email addresses etc to send over evidence then rejected my initial dispute then when i reopened it they rejected it again within an hour despite the evidence taking a lot longer to get through, just seemed like they wanted it off their desk so to speak.
they used third party vendors and miscoded their transactions as MCC 5816. DIGITAL GOODS: GAMES instead of MCC 7995 which is gambling, on top of not paying out because i'm not in their jurisdiction(they're prohibited from operating to UK customers), despite them letting me sign up and approving the KYC.
(my dispute is with goldenbet/santeda international b.v.)
Automaticky přeloženo: