FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 188)

před rokem od kirekin
|
549218 zobrazení 5605 odpovědí |
|
1...187 188 189...284
paulmcewan05
před 2 měsíci

Dobře, ale pak máte mastercard (45 dní), mám vízovou kartu (30 dní), takže ještě 8 dní budete čekat. Maby je dostanu, dnes je to 8 dní, pro mě celkem 38 dní.

Automaticky přeloženo:
nathanphillips9
před 2 měsíci

Špinavá pobřežní spodina

Automaticky přeloženo:
pitcherreece
před 2 měsíci

ty to víš! nezaslouží si ani korunu

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 2 měsíci

Ok, bylo mi řečeno, že 45 dní bude honba za debetní kartou a pak nahoru

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

máš mastercard? Můj případ zpětných zúčtování je registrován 12. srpna a v ten den se rozhodli vzít jej s obchodníkem, nyní je to 38 dní. Než jsem dostal náhradu po 2-4 dnech po uplynutí 30 dnů. Mám trochu obavy, protože ještě nedorazily. A když se zeptám Revolutu, můžou je zrušit. Revolut je trochu divný. Některé z mých náhrad akceptují a stejný obchodník příště zruší haha

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 2 měsíci

Ok, možná jen počkej, pak jsem si ty své jednou za týden prohnal, ale je na tobě, jestli to bude moc dlouho, zeptal bych se

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Co myslíš tím honěný?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ví někdo o kunava kai pnmm obchodníkech, kteří používají spin lépe

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

zeptal jsem se jich hned! Doufám, že mi pomohou nebo je v nejhorším případě odmítnou. už se nemůžu dočkat hahah

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Řekli mi:


Děkuji mnohokrát za podrobnosti, které jste dosud sdíleli. Vidím, že problém se týká sporů Cloudbased Scripthub.


Abychom se ujistili, že získáte správný druh podpory, předkládám váš případ našemu týmu pro platby kartou. Vyřízení případů obvykle trvá 2 pracovní dny. Jakmile bude jejich kontrola dokončena, budeme vás aktualizovat a dáme vám vědět. Předem děkuji za trpělivost.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nikomu se nepodařilo dohledat

REKLAMNÍ SLUŽBA BRUSEL?

děkuji ti.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Děkuju!

Automaticky přeloženo:
Larryking
před 2 měsíci

Moje zpětná zúčtování byla vznesena oddělením stížností na zpětné zúčtování, ale ať je vznesl kdokoli, tým zpětných zúčtování žádá o aktualizaci

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Aktualizace mého případu: ombudsman je v kontaktu s chase, žádají je o podrobnosti a požádali mě o mé podrobnosti o situaci, stále čekají na odpověď od mastercard, ale předali to svému příslušnému týmu. Chase Bank mi v podstatě nepomohla, protože trvalo dny, než mi poslali e-mailové adresy atd., než poslali důkazy, pak odmítli můj původní spor, a když jsem ho znovu otevřel, zamítli ho znovu do hodiny, přestože důkazy trvaly mnohem déle, prostě vypadalo to, jako by to chtěli z jejich stolu, abych tak řekl.

používali dodavatele třetích stran a své transakce zakódovali chybně jako MCC 5816. DIGITÁLNÍ ZBOŽÍ: GAMES místo MCC 7995, což je hazard, navíc nevyplácí, protože nespadám do jejich jurisdikce (mají zákaz provozovat služby zákazníkům ve Spojeném království) , přestože mě nechali přihlásit se a schválili KYC.

(můj spor je s goldenbet/santeda international bv)

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 2 měsíci

Jakmile se do toho zapojí, vyřeší to, protože vědí, že jim budou muset vše vrátit i s úroky za několik let, až případ prohrají

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

Když se dostanete k těm nejhrubším detailům, je to jasné, myslím si, že protože banky slyší kasino, prostě to smetají, nechtějí to řešit, ale jakmile se do toho zapojí ombudsman a řádně to prošetří a přidají se na vaši stranu, nemají nohu, na které by stáli, škoda, že to musí zajít tak daleko, aby to opravdu vyřešili

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Pixeleum a Wintermads požádali o mé bankovní karty a výpisy, jak dlouho po tomto procesu jim trvalo „prošetření" a jak dlouho, než zahájí vrácení peněz? Mám na ně vyvíjet časový tlak?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 2 měsíci

Ano, to je deffo to! Řekl jsem ve svém chvástání, že zaměstnanci byli jen líní a myli si z toho ruce, že jakmile prohrají případ, vrátí peníze sami a úroky, ale pokud provedou zpětná zúčtování, nic je to nestojí!

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 2 měsíci

ve skutečnosti je to špatné, je jasné, že obchodníci jednají nelegálně a ve zlé víře, ale jen to smetli z lenosti a doufali, že se to nevrátí, doufejme, že se tomu dějí a vytvoří nějaký protokol, jak to řešit než citovat ToS MasterCard, legrační věc je, že to MC eskalovali sami, když jsem se dostal do kontaktu

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hádám, že MyBookie.ag mi nemůže posílat inkasa kvůli těmto platbám zpracovaným v Indonésii a Istanbulu. Proč by dokonce posílali e-mail, že mi byly vráceny peníze, ale musím zaplatit svůj účet? Hledají jen proto, že nemají půdu? Bylo to jen 600 $, ale v polovině hry mi zbavili řady. Jak se k tomu postaví kapitál? file

Automaticky přeloženo:
1...187 188 189...284
Jít na stránkuz 284 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky