Odpověděl jsem na ně, ale od té doby jsem žádnou odpověď nedostal. Jak se jmenovaly vaše transakce?
doufám, že se někam dostaneš 🤞🏼
I responded to them but have not had a reply since. What were your transaction names?
hope you get somewhere 🤞🏼
TransferOp je Payop.
Podařilo se vám něco najít na ZPDG?
TransferOp is Payop.
Did you manage to find anything on ZPDG?
Neznáte někdo stránku, kde bych mohl bez problémů investovat kreditní kartou? Může být mnoho stránek, které mohou navrhnout, děkuji.
Does anyone know a site where I can invest with a credit card without any problems? There may be many sites that can make suggestions, thank you.
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Prosím, řekněte mi někdo o výše uvedených čtyřech obchodníkech a všech e-mailových ID a jakou platební bránu směrovala
Balon Tech Lagos NG
ARC-TECH GLOBAL SERVICIlupeju NG
Merchant Plus IntegratOnipanu NG
Axeem Technolo Lagos NG
Please anyone tell me about above four merchants and any email ids and what payment gateway that routed
Ahoj
kontaktovali jste je přímo kvůli vrácení peněz a jak dlouho to trvalo
Díky
Hi
did you contact them direct for your refund and how long did it take
thanks
Monzo moje tvrzení odmítl.
Cítím se tak depresivně.
Tyto společnosti jsou nezákonné, neetické a provádějí každý trik v knize, aby nás podvedly.
Jsem osoba sídlící ve Spojeném království. Registrován u Gamstop před 5 lety a nyní dostávám reklamy všude, kam jdu na internetu 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', pojďte s námi hrát!
Opět neregulovaná, nelegální kasina.
Cítím se tak nízko, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, společnosti vydávající kreditní karty s tím nikdo nic nedělá!
Ve Spojeném království bylo zakázáno používání kreditních karet k hazardním hrám. Tyto společnosti to obcházejí chybnou klasifikací transakcí. Ale když jsou transakce hlášeny, nikdo nenese odpovědnost?!
Právě teď se cítím tak strašně nízko. 🙁
Monzo rejected my claims.
I'm feeling so depressed.
These companies are illegal, unethical, perfoming every trick in the book to scam us.
I'm a UK-based individual. Registered with Gamstop 5 years ago and am now receiving adverts everywhere I go on the internet 'Not Gamstop', 'Not on Gamstop', come gamble with us!
Again, unregulated, illegal casinos.
I feel so low, Gambling Commission, Gamstop, Advertising Standards Agency, credit card companies nobody is doing anything about this!
In the UK, it was made illegal to allow the use of credit cards to gamble. These companies are getting around it by miss-classifying the transactions. Yet when the transactions are reported nobody takes responsibility?!
I feel sooooooo low right now. 🙁
Pokud vám nevadí, že se ptám, od kterých společností se snažíte získat své peníze zpět
If you don't mind me asking which companies where you trying to get your money back from
Možná by stálo za to zkusit ombudsmana jako poslední možnost, v současné době čekám na jejich rozhodnutí sám, také jsem kontaktoval MasterCard a zdálo se, že je to docela zajímá a zahájili vlastní vyšetřování.
Might be worth trying an ombudsman as a last chance thing, i'm currently waiting on their decision myself, also have contacted MasterCard and they seemed quite interested and have opened their own investigation.
Ahoj kamaráde. Jak jste se dostali k Mastercard? Zkoušel jsem to několikrát a bez odpovědi! Zdá se to nemožné 😬 alespoň jsem tehdy potenciálně mohl získat ty, které jsem nemohl! Protože některé z těch, které jsem nebyl schopen získat zpět, byly mými největšími vklady (4 čísla)
Hey buddy. How did you get hold of Mastercard? I have tried multiple times and I have had no reply! It seems impossible 😬 at least I could potentially get the ones back then that I havent been able to! As some of the ones I've not been able to get back have been my biggest deposits (4 figures)
twitter, řekl jsem jim, že se pak zeptali na problém, vysvětlil jsem a oni požádali o podrobnosti transakcí, BIN banky atd., Pak řekli, že to přeposílají příslušnému týmu a budou v kontaktu
twitter, i Dm'd them they then asked the issue, i explained and they asked for the details of the transactions, bank BIN etc then said they're forwarding it to the relevant team and will be in touch
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.