před 2 měsíci
Legenda Dostanu se do toho. Díky moc! Snad se všichni spolu někam dostaneme!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
0
Legenda Dostanu se do toho. Díky moc! Snad se všichni spolu někam dostaneme!
Legend I will get onto that. Thanks very much! We will all get somewhere together hopefully!
pošlu email. Všude je korupce!
I will send an email. There is corruption everywhere!
Jakou e-mailovou adresu nebo web jste měli?
Můžete mě prosím informovat
What email address or website did you have?
Can you keep me posted please
kasina si najímají zpracovatele plateb třetích stran, kteří chybně kódují platby do a od operátora, čímž bance nebo poskytovateli karet prohlašují, že platba je za něco jiného než hazard. To je fakt, že praní špinavých peněz podle mého názoru nemá žádné právní vzdělání ani zázemí.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.ZOO
může někdo pomoci, pokud jde o to, zda jednali s těmito společnostmi, jak se s nimi dostanu do kontaktu, protože e-maily se vracejí a některé neodpovídají
kasino nechce vědět a banka to nechce vědět banka chce, abych prokázal, že platba nejde do kasina, vím, že jsem platby provedl a měl bych to vědět lépe, ale mám pocit, že je to málo útržkovité
casinos hire third party payment processors who miscode payments to and from the operator, representing to the bank or card provider that the payment is for something other than gambling. This is effectively money laundering in my opinion have no legal training, or background.
Bookspersue
Fomiline UAB
Smpf*gamingstar
Smpf* toolshaven
NIKOTPF*ELEGRO.EU
EDUNTAGE
PIXELEUM.IO
WINTERMDSE
NIKOTPF*NOHTOS
BITSENT EU AB
GORIWIRE SP.Z.O.O
can anyone help in terms of if they have dealt with these companies how I get in touch with them as emails bounce back and some not replying
casino doesn’t want to know and bank doesn’t want to know the bank want me to prove that payment is not going to the casino, I know I made payments and should known better but feel it’s little sketchy
S kým bankujete? Jsem s natwestem
Goriwire, Fomiline a Bitsent jsou stejné společnosti. Nezískáte nic.
Oba nikos budou elegro
Pixeleum to neuzná, řeknou, že jste zakoupili umění a že váš nákup je na blockchainu
Smpf bude mít něco společného s platinou, nikdo neví, kdo to stále je. Je to záhada – bezpochyby je na vašich prohlášeních napsáno platinový Londýn
Wintermdse je zimní mládenec
Who do you bank with? I'm with natwest
Goriwire, Fomiline and Bitsent all the same company. You will get nothing.
Both nikos will be elegro
Pixeleum will not acknowledge it they will say you have purchased art and that your purchase is on the blockchain
Smpf will be something to do with platinum noone knows who that is still. Its a mystery - no doubt it says platinum London on your statements
Wintermdse is wintermads
Děkuji, nemohu tedy prosím nic udělat?
Thank you so is there nothing I can do please?
Jsem také NatWest v slzách, jak se ke mně chovali
I’m also NatWest been in tears with how they’ve treated me
V pondělí jim zavolám, ozvali se mi po e-mailu, ale nemohl jsem hovor přijmout, protože jsem pracoval.
Řekl bych, že pouze od elegra můžete dostat peníze zpět, nikdo z ostatních vám je nevrátí
I am going to call them on Monday, they reached out to me after an email but I couldn't take the call because I was working.
I'd say only elegro you may get money back from, none of the others will refund
ELEGRO se k vám vrátilo?
máte prosím kontaktní údaje
ELEGRO got back to you?
do you have contact details please
Udělal jsem to, ale zjevně už nevrací peníze. Přejděte na jejich webové stránky
I did but apparently they are no longer refunding. Go on their website
Každý, kdo má Smpay Smpf* atd.
Myslím, že jsem možná na něčem a myslím, že by to mohlo být kvůli platu Magua! Pokud se podíváte na chytré platby a také SMTM, je to všechno jen trochu náhoda a pokud jdete na theplatinum.co, jsou také magua.. 🤨🤨🤨
Any one who has Smpay Smpf* etc..
I think I may be on to something and I think it could be down to Magua pay! If you look at smart payments and also SMTM it's all just a bit of a coincidence and if you go on theplatinum.co they are also magua.. 🤨🤨🤨
Od magua pay nedostanete odpověď. Vlastněno skupinou SMTM. Kontaktoval jsem právníka Stevena Moira v Kanadě, který je uveden na webu magua pay na adrese. Netvrdí žádné znalosti. Pak jsem je nahlásil kanadskému ekvivalentu FCA, který řekl, že nemohou pomoci. Kontaktoval jsem také kyperské úřady, které mi řekly, abych kontaktoval svou banku. Jeden z majitelů Magua žije ve Spojeném království, takže jsem ho kontaktoval na připojeném a odmítl se mnou mluvit
You won’t get a reply from magua pay. Owned by SMTM group. I contacted the lawyer Steven Moir in Canada who is listed on magua pay website on the address. He claims no knowledge. I then reported them to the Canada FCA equivalent who said they can’t help. I also contacted the Cyprus authorities who told me to contact my bank. One of the owners of Magua has living in the UK so I contacted him on linked in and he declined to have a conversation with me
To je šílenství. Pokud dokážeme, že jsou to oni, banka bude muset vrátit peníze, protože jsem si nekoupil skiny atd.. Vše, co potřebujete, je komunikace. V pondělí se zeptám banky, kdo je která transakce a kdo ji zpracoval! Existuje asi 85% šance, že SMTM je PaySmpf atd
That's madness. If we can prove it's them then the bank will have to refund because I haven't bought skins etc.. communication is all you need. I am going to ask the bank on Monday who each transaction is and who processed it! There is about 85% chance that SMTM is PaySmpf etc
Člověk by si myslel, že tomu tak je, ale pro mnoho lidí to tak nebylo. Jak říká Katze, transakce je ověřena společností 3DS, která činí banku odpovědnou za zúčtování. Vzhledem k tomu, že nesou odpovědnost, budou chtít účtenky/faktury/potvrzení objednávky, aby proces vůbec zahájili.
Je to moje dosavadní zkušenost, ale vaše banka by mohla být shovívavější.
You would imagine that’s the case, but it hasn’t been for a lot of people. As Katze says, the transaction is verified by 3DS which makes the bank liable for the chargeback. Since they’re liable, they will want receipts/invoices/order confirmation to even start the process.
Its been my experience so far, but your bank might be more lenient.
Banka nemusí nic dělat, vy jste ten, kdo potvrdil transakci v aplikaci. Banka pouze provede váš platební příkaz. Banka není povinna řešit „soukromé spory" s obchodníkem. Autorizovanou transakci proto není tak snadné získat zpět, psal jsem o tom v tomto článku. Velkou roli zde hraje ručení banky: bez 3DS ručí obchodník, u 3DS banka.
Když budete mít štěstí, banka vám pomůže, pokud ne, jste stejně chytří jako dřív. Pokud budete mít smůlu, obchodníci označili transakce tak, že platba je neodvolatelná, např. jako kryptonákupy apod.
The bank doesn't have to do anything, you are the one who confirmed the transaction in the app. The bank only carries out your payment order. The bank is not obliged to resolve "private disputes" with the merchant. An authorized transaction is therefore not so easy to get back, I wrote about this in this article. The bank's liability plays a major role here: without 3DS, the merchant is liable, with 3DS the bank is liable.
If you're lucky, the bank will help you, if not, you're just as smart as before. If you're unlucky, the merchants have marked the transactions in such a way that the payment is irrevocable, e.g. as crypto purchases, etc.
Die Bank muss gar nichts, Du bist derjenige der die Transaktion in der App bestätigt hat. Die Bank führt nur deinen Zahlungsauftrag aus. Die Bank ist nicht dazu verpflichtet, "private Streitigkeiten" mit dem Händler zu klären. Eine autorisierte Transaktion ist daher nicht so einfach wiederzubekommen, dies hatte ich schonmal hier im Beitrag geschrieben. Die Haftung der Bank spielt hier eine große Rolle: Ohne 3DS haftet der Händler mit 3DS die Bank.
Wenn Du glück hast, dann hilft die Bank dir, wenn nicht bist Du genau so schlau wie vorher. Mit etwas Pech haben die Händler die Transaktionen so gekennzeichnet, dass die Zahlung unwiderrufbar ist z.B. als Kryptokäufe usw..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.