Bohužel je to na kreditní kartu, takže jsem uvízl, pokud nenajdu společnost a nepošlem jí e-mail
No sadly it's on a credit card so I am stuck unless I can find the company and email them
Takže jsi jim řekl, že to souvisí s hazardem? Transakce, které jsem provedl, byly provedeny pomocí RBS (Mastercard) prostřednictvím debetní karty a nevrátili by žádné transakce, protože to bylo označeno jako podvodná žaloba a oni by byli odpovědní a uvedli, že společnost Mastercard nepovoluje zpětné zúčtování za hazardní hry. Pokud Wintermdse neodpoví, shromáždím důkazy a pokusím se o zúčtování posledních 2 transakcí, které jsem provedl pod jiným kódem zpětného zúčtování, který by moje banka měla přijmout, protože vklady nedorazily k hazardní společnosti. Doufejme, že Wintermdse jen řekne, že mi vrátí peníze vzhledem k tomu, že existuje tolik důkazů spojujících vazby, které obě strany popřely. Finanční ombudsman můj případ prověřuje, ale proces bude delší a je toho ještě víc, protože moje banka udělala jiné věci špatně. I s nimi mají pravděpodobně loajalitu k milionovým společnostem. Chtěli by narušit jejich vztah?
Oh so you did tell them it was gambling related? The transactions I made were made with RBS (Mastercard) via debit card and they wouldn’t chargeback any transactions as it was put down as a scam claim and they would be the ones liable and stated Mastercard don’t allow gambling chargebacks. If wintermdse don’t respond I will gather the evidence and attempt to chargeback the last 2 transactions I made under a different chargeback code which my bank should accept as the deposits didn’t reach the gambling company.Hopefully Wintermdse just say they will refund me given there is so much evidence connecting ties which both parties have denied. The financial ombudsman are reviewing my case but the process will be longer and there is more too it as my bank have done other things wrong.Even with them they probably have loyalties to the million pound companies. Would they want to hamper their relationship?
Ano, ale k provádění transakcí jsem použil svou normální debetní kartu. Zpětná zúčtování je těžší, když používáte kreditní kartu, někteří doporučovali, abyste řekli, že jste zakoupili dárkové karty, které jste neobdrželi. Měl jsem také kreditní kartu a hrál jsem tam a oni obrátili platby jako zrušení podvodu.
Yeah I did, but i used my normal debit card to make the transactions. Chargebacks are more hard when you use a credit card, some have advised to say you’ve bought gift cards which you haven’t received. I had a credit card too and I gambled on there and they reversed the payments as fraud reversal.
Aha, vidím, že to budu muset zkusit se svou bankou znovu za 2 týdny, pokud se mi Wintermdse neozve. Pokud to nebude fungovat, bude to finanční ombudsman.
kdo je také poskytovatel vaší kreditní karty Barclays? Kdybych použil svou kreditní kartu, byl bych 100% chráněn zárukou proti podvodu, ale nikdy bych kreditní kartu nepoužil.
Oh I see I will have to try with my bank again in 2 weeks if wintermdse don’t get back to me.If that don’t work down to the financial ombudsman.
whos your credit card provider Barclays too? If I had used my credit card I would have 100% been protected by fraud guarantee but would never have used a credit card.
Ne, to není pravděpodobné, protože s platbami v kasinu se zachází velmi odlišně než se všemi ostatními platbami.
Je téměř nemožné získat zpětný poplatek za transakce v kasinu. Ale protože většina kasin se sídlem v Curacao upřednostňuje použití falešných internetových obchodů pro vaše vklady, můžete jednoduše kontaktovat takový falešný obchod a požádat o vrácení peněz. Někteří vám odpoví nebo vrátí peníze a jiní vás budou ignorovat, což je v pořádku, protože nyní máte důkaz, že jste se obrátili na obchodníka, který je u většiny kreditních karet povinný, než vznesete svůj případ.
No, that is not likely as casino payments are treated very differently then all other payments.
It almost impossible to get a chargeback on casino transactions. But since most Curacao based casinos prefer to use fake webshops for your deposits you can simply contact such a fake store and ask for a refund. Some will reply or issue a refund and others will ignore you which is fine as you do have now evidence that you reached out to the merchant which is with most creditcards mandatory before raising your case.
Kde je vůle, tam je cesta a každý, kdo má ve své bance dobrého poradce, může doufat v pomoc.
Jde spíše o špatně vyškolený personál v bankách. V dnešní době se vše dělá online, nikdo se vlastně osobně nezná, takže dobré obchodní vztahy si nevybudujete. Banky ale zpravidla chtějí zákazníky, kteří nezpůsobují potíže a spíše přinesou peníze. Zpracování chargebacku je dle mých informací poměrně zdlouhavé, zvláště pokud musíte nahlásit 10-15 transakcí. To je důvod, proč většina bank upouští od zpětných zúčtování, protože je to příliš časově náročné. Nejsou to peníze banky, co je pryč 😉 V souladu s tím jsou zpětná zúčtování, kde je výsledek nejistý, zamítnuta 😉
Z předchozích zkušeností však mohu říci, že existují banky, které takové transakce jednoduše naúčtují zpět jako podvod (stane se to jen jednou). Pak jsou banky, které vyžadují hlášení na policii, aby mohlo být takové zúčtování provedeno. Pak jsou tu banky, které vydávají zpětná zúčtování na základě toho, že platba nebyla přijata (zde může kasino jednoduše předložit falešné účtenky a zpětné zúčtování je ztraceno).
Visa a Mastercard by také musely nést odpovědnost, ale kvůli velkému počtu falešných společností není možné identifikovat jednu odpovědnou...
Where there's a will, there's a way, and anyone who has a good advisor at their bank can hope for help.
It's more the poorly trained staff at the banks. Nowadays, everything is done online, no one really knows each other personally, so you can't build a good business relationship. But as a rule, banks want customers who don't cause trouble and are more likely to bring in money. According to my information, processing a chargeback is quite time-consuming, especially if you have to report 10-15 transactions. That's why most banks refrain from making chargebacks because it's too time-consuming. It's not the bank's money that's gone 😉 Accordingly, chargebacks where the outcome is uncertain are rejected 😉
However, from previous experience I can say that there are banks that simply charge back such transactions as fraud (only happens once). Then there are banks that require a report to the police in order for such a chargeback to be carried out. Then there are banks that issue chargebacks on the grounds that the payment was not received (here the casino can simply submit fake receipts and the chargeback is lost).
Visa and Mastercard would also have to be held responsible, but due to the large number of bogus companies it is impossible to identify one responsible...
Wo ein Wille ist, da ist auch ein Weg, und wer einen guten Berater bei seiner Bank hat, kann auf Hilfe hoffen.
Es ist eher das schlecht geschulte Personal bei den Banken. Heutzutage geht alles nur noch Online, keiner kennt sich so wirklich persönlich, da kann man keine gute Geschäftsbeziehung aufbauen. Aber in der Regel möchten die Banken Kunden haben, die keinen Ärger machen und eher Geld einbringen. Die Bearbeitung eines Chargebacks ist nach meinen Informationen recht aufwändig, gerade wenn man 10-15 Transaktionen einmelden muss. Daher nehmen die meisten Banken abstand von einer Rückbuchung, da es zu Zeitaufwendig ist. Es ist ja nicht das Geld der Bank was weg ist 😉 Dementsprechend wird eine Rückbuchung wo der Ausgang ungewiss ist abgelent 😉
Aus früherer Erfahrung kann ich jedoch sagen, dass es Banken gibt, die solche Transaktionen einfach als Betrug zurück buchen (geht nur 1x). Dann gibt es Banken die verlangen eine Anzeige bei der Polizei damit solch eine Rückbuchung durchgeführt wird. Dann gibt es Banken die reichen Rückbuchungen ein, mit der Begründung leistung nicht erhalten (Hier kann das Casino einfach Fakebelege einreichen dann ist der Chargeback verloren)
Visa und Mastercard müsste man auch mit in die Verantwortung nehmen, aufgrund der Zahlreichen Scheinfirmen jedoch unmöglich eine verantwortlich auszumachen...
Dobrý den, pročetl jsem celé vlákno a našel většinu společností, ale má někdo kontakty na níže uvedené? Díky předem
Luxtel
cpwallet-cz
BP W NAKLÁDÁNÍ
helpersm*AP
Hello, ive read through the whole thread and found most of the companies, but do anyone have contacts for the below? Thanks in advance
Luxtel
cpwallet-cz
BP W LOADING
helpersm*AP
Načítání BP W je bpwallet. Vždy od nich dostal peníze zpět
BP W loading is bpwallet. Always got money back from them
Děkuji! Zkusím to 🙂
Pro ostatní mi ownrwallet.com odpověděl do 2 hodin, že mi vrátí peníze, pokud od nich někdo dostane transakce!
Thank you! I will give it a try 🙂
For others ownrwallet.com answered me within 2 hours that they would refund me also if anyone got transactions from them!
Pohrozil jsem ewave francouzským ekvivalentem FCA a také evropským. Na odpověď mají 48 pracovních hodin, jinak půjdu také na ochranu spotřebitele. Podívejte se, co se stane
I have threatened ewave with the French equivalent of the FCA and also the European. They have 48 working hours to respond or I'll be going to the consumer protection also. See what happens
Obdržel jsem zamítnutí od Evropského spotřebitelského centra ohledně stížnosti na Revolut; prostě nereagují. V zájmu Revolutu má jednat také litevský ombudsman nebo kancelář pro stížnosti. Platí heslo: nikdy nekousej ruku, která tě krmí!
Všichni zkorumpovaní bastardi!
I received a rejection from the European Consumer Centre regarding a complaint to Revolut; they simply don't respond. The Lithuanian ombudsman or complaints office is also supposed to act in Revolut's interest. The motto applies: never bite the hand that feeds you!
All corrupt bastards!
Vom europäischen Verbraucherzentrum habe ich eine Ablehnung bekommen Bezüglich einer Beschwerde bei Revolut, die antworten denen einfach nicht. Der litauische Ombudsmann bzw. die Beschwerdestelle soll wohl auch eher im Interesse von Revolut handeln. Da gilt das Motto: Beiße nie die hand die dich füttert!
Alles koruppte bastarde!
Ahoj, pokud někdo hraje v kasinu mystake nebo do něj vložil peníze. Chtěl bych vás všechny upozornit, že operují bez licence. Tvrdí, že jsou licencováni společností Curacao egaming, a když jsem klikl na odkaz dostupný přes jejich logo na jejich webových stránkách, objevilo se toto (viz obrázek níže). Žádám je o vrácení peněz za dobrou vůli už několik měsíců, protože jsem jejich zástupce podpory několikrát žádal o uzavření mého účtu a oni s tím nic neudělali, i když si byli vědomi toho, že jsem problémový hráč, který je přihlášen k Gamstop. Také jsem se jich zeptal na jejich chybné kódování transakcí, aby obešli omezení platná v mé bance a vedli nás po zahradní cestě nevysledovatelných poskytovatelů plateb. Poté, co je upozornili, že nemají licenci, okamžitě to stáhli ze svých webových stránek a jejich zaměstnanci se chovali jen otřepaně. Okamžik poté mi trvale zablokovali účet. Když jsem se zeptal jednoho z agentů podpory, proč jsem byl zablokován, odpověděli, že jsem „porušil" jejich smluvní podmínky, a když jsem se zeptal jak. Řekli, že tyto informace „nemohou sdílet". Jejich manažer pro dodržování předpisů mi však poslal e-mail a řekl, že můj účet uzavřeli z důvodu bezpečnějších hazardních her, když jsem požádal o uzavření účtu a dal týmu najevo, že mám problém s hazardními hrami. Musí vás to rozesmát vzhledem k tomu, že to vědí už měsíce a jeden člověk řekl, že je to proto, že jsem porušil jejich podmínky, a další říká, že je to pro účely bezpečnějších hazardních her... tak který z nich to je? Jen pro FYI pro každého z vás, kdo si s nimi hraje. Z výzkumu se domnívám, že to potvrzuje, že provozují nelegální činnost, takže je nahlásím a požádám o plnou náhradu prostřednictvím curacao egaming.
Hi, if anyone plays at mystake casino or has deposited money to them. I would just like to make you all aware they have been operating without a license. They claim to been licensed by Curacao egaming and when I clicked on the link available through their logo on their website this is what appeared (see picture below). I have been asking them for a good will refund for a matter of months now as I had asked their support agents to close my account several times and they did nothing about it even after being aware that I am a problem gambler whom is signed up to Gamstop. I also questioned them with their miscoding of transaction to bypass restrictions in place on my bank and leading us down a garden path of untraceable payment providers. After making them aware they were unlicensed they immediately took it off their website and their staff were acting nothing but shifty. Moments after this they permanently blocked my account. When I asked one of the support agents why I had been blocked their response was that I had "violated" their terms and conditions and when I asked how. They said that they could "not share this information". However, their compliance manager has emailed me and said they closed my account on safer gambling grounds as I asked for an account closure and made it apparent to the team that I had a gambling problem. It’s got to make you laugh considering they’ve known this for months now and one person has said it’s because I’ve violated their terms and another says it’s for safer gambling purposes… so which one is it? Just an FYI for any of you whom have been playing with them. From research I believe this confirms that they are operating illegally so I will be reporting them and requesting a full refund through curacao egaming.
Lidé na Curacau se tomu unaveně smějí, ať už je nahlásíte nebo ne, nic se nestane. I vydavatelé licencí jsou zkorumpované opice. Ušetřete si potíže.
The people in Curacao laugh wearily about it, whether you report them or not, nothing will happen. Even the license issuers are corrupt monkeys. Save yourself the trouble.
Die Leute in Curacao lachen da müde drüber, ob Du sie meldest oder nicht, es wird nichts passieren. Selbst die Lizenzaussteller sind Korrupte affen. Spar dir die mühe.
Nahlásil jsem Goriwire polským finančním úřadům. Uvidím, co řeknou.
Právě jsem napsal velký dopis své bance prostřednictvím e-mailu a v pondělí zavolám týmu pro řešení sporů a promluvím s ním přímo ohledně všeho v e-mailu, nebudu popírat hazard, ale včera večer jsem měl žádost o schválení transakcí, které jsem nezadal udělat. Tyto společnosti bezpochyby prodaly údaje o mé bankovní kartě, je to kurva děsivé.
I have reported Goriwire to the Polish financial authorities. I will see what they have to say.
I have just written a big letter to my bank via email and I will phone the disputes team on Monday and speak to them directly regarding everything in the email, I will not deny gambling but last night I had approval request for transactions that I did not make. These companies have no doubt sold my bank card details it's fucking scary.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.