Můj příspěvek musí schválit admin
Apparently admin has to approve my post
Admin måste tydligen godkänna mitt inlägg
Žádný problém, teď to udělám. Je to bezpečnostní opatření, které má zabránit nehráčům zveřejňovat na fóru podezřelé nabídky bez počáteční kontroly. Neber to prosím osobně. Extrémně váháme, zda umožnit komukoli přístup na toto fórum, aby mohl nabízet nebo inzerovat takové služby. Nemáte ponětí, kolik stinných jedinců se zde téměř denně pokouší rozvinout své podnikání.
Berte to prosím jako preventivní opatření z naší strany.
Zveřejňování novinových článků nebo jiných typů obecných informací je povoleno.
No problem, I'll do that now. It's a security measure to prevent non-players from posting suspicious offers on the forum without an initial check. Please don't take that personally. We are extremely hesitant to give anyone access to this forum so they can offer or advertise such services. You have no idea how many shady individuals attempt to raise their businesses here on a nearly daily basis.
Please consider that a precaution from our side.
Posting news articles or other types of general information is allowed.
Ahoj!
pokusil se o vrácení peněz, ale měl jinou zkušenost. můj bankovní účet byl zmrazen a kasino mi řeklo, že poslalo spor do mé banky k prošetření.
částka byla velká (kolem 5 000), takže se snažili klesat. mluvili s bankou a řekli, že jsou v kontaktu s poskytovatelem plateb a zeptali se mě, zda byla služba poskytnuta?
trochu nervózní, že můj bankovní účet bude zablokován.
co bych měl dělat?
hey!
tried to get a refund, but had different experience. my bank account got frozen and casino told me that they sent a dispute to my bank for investigation.
amount was big (around 5k) so they triying to decline. talked with bank and they said that they are in contact with payment provider and asked me if the service was provided?
a bit nervous that my bank account will be blocked.
what should i do?
Záleží, na mé bance to může trvat až 90 dní, než bude zpětné zúčtování a tak. Takže máte štěstí, pokud řekli, že to může trvat až 20 dní
It depends, on my bank it can take up to 90 days before chargeback and so. So you are lucky if they said it can take up to 20 days
Několikrát jsem zde psal a informoval lidi, že je podvod, pokud reklamujete kartu u banky a lžete o tom, kam platba šla (tj. netvrdíte, že šla do kasina/her).
Buď stále lžete o tom, že službu nedostáváte, nebo jste upřímní. Bez ohledu na to to může mít důsledky, pokud banka nyní zjistí, že jste byli nepoctiví, když jste uplatnili nárok na kartu (pokus o podvod).
I have written several times here and informed people that it is a fraud if you make a card complaint to the bank and lie about where the payment went (i.e. not saying it went to the casino/games).
Either you keep lying about not getting the service, or you are being honest. Regardless, there may be consequences if the bank now discovers that you were dishonest when you made your card claim (attempted fraud).
Jag har skrivit flera gånger här och upplyst folk om att det är ett bedrägeri man begår ifall man gör en kortreklamation till banken och ljuger om var betalningen gått (dvs inte säger att den har gått till casino/spel).
Antingen fortsätter du ljuga om att du inte fått servicen, eller så är du är du ärlig. Oavsett kan det få konsekvenser om nu banken upptäcker att du varit oärlig när du gjorde din kortreklamation (försök till bedrägeri).
nemusíš lhát. Je to jen střelba do nohy. Myslím, že peníze jsou již pryč a musíte to předpokládat. Musíte být upřímní a nechat si banku u jedné, takže je to jen bonus, pokud dostanete tbx úsudek
you don't have to lie. It's just shooting yourself in the foot. I mean money a is already gone and you have to assume that. You have to be honest and keep the bank with one, so it's just a bonus if you get tbx judgment
man behöver inte ljuga. Det är bara till och skjuta sig själv i foten. Jag menar pengar a är redan borta och man får utgå ifrån det. Man ska vara ärlig och håller banken med en så är det bara bonus om man får tbx dom
Nyní máme jedinečnou příležitost něco skutečně změnit. Víme, že existují švédské společnosti zapojené do organizovaného zločinu a spáchané zločiny jsou jasné a závažné. Mnoho z nás bylo těmito kasiny tak či onak ovlivněno. Jistě, můžete říci, že odpovědnost neseme my sami, ale ti, kteří problému skutečně rozumí, vědí, že jde o něco víc.
Nyní čelíme šanci pomstít se. Vrácení peněz je bonus, ale nejdůležitější je zavést tyto společnosti. Měli bychom být vděční, že žijeme v zemi se zákony, které nás před podobnými aktivitami chrání. Pokud tyto společnosti nenahlásíme a nevyužijeme této šance, jsme prostě hloupí. Určitě do toho jdu, protože když ne kvůli sobě, tak abych zachránil někoho jiného.
Vyzývám vás všechny, abyste se nahlásili. Společně jsme silnější. Pamatujte, že právě tyto společnosti udělaly chyby. Záměrně obešly všechny formy ochrany spotřebitele, jako je blokování kódů obchodníků. Máme povinnost jednat a chránit sebe i ostatní. Zůstaňme jednotní a ukažme, že toto zneužívání netolerujeme.
proč nechat tyhle darebáky, aby nám čůrali do obličeje a smát se nám...
Now we now have a unique opportunity to make a real difference. We know that there are Swedish companies involved in organized crime, and the crimes committed are clear and serious. Many of us have been affected by these casinos in one way or another. Sure, you can say that we ourselves have a responsibility, but those who really understand the problem know that it is about more than that.
We now face the chance to get revenge. The money back is a bonus, but the most important thing is to put these companies in place. We should be thankful that we live in a country with laws that protect us from activities like this. If we don't report these companies and take advantage of this chance, we are just stupid. I'm definitely going to do it, because if not for myself, then to save someone else.
I urge you all to report. Together we are stronger. Remember that it is these companies that have made mistakes. They have deliberately bypassed all forms of consumer protection, such as blocking merchant codes. We have a duty to act and protect ourselves and others. Let us stand united and show that we do not tolerate these abuses.
why let these knaves piss in our faces and laugh at us…
Nu har vi nu en unik möjlighet att göra en verklig skillnad. Vi vet att det finns svenska bolag som är involverade i organiserad brottslighet, och de brott som begås är tydliga och allvarliga. Många av oss har på ett eller annat sätt drabbats av dessa casinon. Visst, man kan säga att vi själva har ett ansvar, men de som verkligen förstår problemet vet att det handlar om mer än så.
Vi står nu inför chansen att få revansch. Pengarna tillbaka är en bonus, men det viktigaste är att sätta dessa bolag på plats. Vi bör vara tacksamma för att vi bor i ett land med lagar som skyddar oss från sådana här aktiviteter. Om vi inte anmäler dessa bolag och utnyttjar denna chans, är vi bara dumma. Jag tänker definitivt göra det, för om inte för min egen skull, så för att rädda någon annan.
Jag uppmanar er alla att anmäla. Tillsammans är vi starkare. Kom ihåg att det är dessa bolag som har gjort fel. De har medvetet kringgått alla former av konsumentskydd, som till exempel blockerade merchantkoder. Vi har en plikt att agera och skydda oss själva och andra. Låt oss stå enade och visa att vi inte tolererar dessa övertramp.
varför låta dessa klåpare pissa oss i ansiktet och skratta åt oss…
Zablokujte ho! Vidíte, že je to podvodník. Jeho tipy a rady nejsou od nikoho vítány. A tito podvodníci zaútočí na nějakou oběť, kterou mohou dříve nebo později oklamat
Block him! You see he is a scammer. His tips and advice are not welcome from anyone in here. And these scammers hit on some victim they can trick sooner or later
Blockera han! Ni ser ju att han är en scammer. Hans tips och råd är inte välkommna ifrån någon här inne. Och dessa scammer träffar på något offer dom kan lura förr eller senare
Která banka a byli jste ve všem upřímní
Which bank and have you been honest about everything
Vilken bank och har du varit ärlig om allting
Společnost, která se zabývá kasinem a vybírá vaše peníze z vašeho účtu, ale maskuje to tím, že jste si v Keni koupili květiny, není regulována. No nebudou problém 🙂
A company that deals with casino and withdraws your money from your account but masks it with the fact that you bought flowers in Kenya is not regulated. Well, they won't be a problem 🙂
Ett företag som sysslar med casino och drar dina pengar ifrån ditt konto men maskerar det med att du köpt blommor i Kenya är inte regulated. Nä de blir inga trubbel 🙂
Banka nic nevrátila. Také jsem obdržel nějaký hloupý dopis s hrozbou z kasina s tímto -->
Chargeback je způsob, jak získat zpět finanční prostředky, které obchodník získal nezákonně, nikoli způsob, jak zrušit smlouvu.
Podle spotřebitelského práva „Zákon o alternativním řešení spotřebitelských sporů" § 7 § 32: Jednotné kontaktní místo pro spotřebitelské smírčí řízení a oznamovací povinnosti příslušných orgánů a dozorových orgánů je tento druh činnosti vykládán jako podvodný.
náhoda, asi....
The bank didn't refund anything. Also received some stupid threat letter from the casino with this -->
Chargeback is a way to recover funds that have been illegally obtained by a trader, not a way to cancel the contract.
Under Consumer law "Act of Alternative Dispute Resolution in Consumer Matters" Paragraph 7 Section 32: Single Point of Contact for Consumer Conciliation and notification obligations of the competent authorities and supervisory authorities, this type of activity is interpreted as fraudulent.
random, I guess....
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.