Jsou to stejní lidé se stejnou registrovanou adresou v Londýně. všechny 3 jsou propojené a mají stejného ředitele
They are the same people with the same registered address in London. all 3 are linked and have the same director
Pokud zadáte jeho jméno do Googlu, zdá se, že také stojí za několika estonskými společnostmi.
If you google his name, he also seems to be behind several of the Estonian companies as well.
Googlar man hans namn verkar han även ligga bakom flera av dom estländska bolagen också.
Ano, říkají, že musím kontaktovat obchodníka
Yes they say I have to contact the merchant
WINTERMDSE
pokud je kontaktujete e-mailem, uzná vaši stížnost, eskaluje ji a pak už vám nikdy neodpoví lol
pokud jde o zpětné zúčtování, odmítli každé zpětné zúčtování, které jsem provedl, kromě 2, které byly po 50 £. Zbytek byl něco přes 70 liber. Napsali do mé banky a tvrdili, že jsem od nich koupil digitální umění s referenčními čísly. Odvolal jsem to u své banky a vysvětlil situaci, ale pochybuji, že něco udělají.
WINTERMDSE
if you contact them by email, they will acknowledge your complaint, escalate it and then never reply to you again lol
in regards to chargeback, they declined every chargeback I did apart from 2 which were of £50 each. The rest were like £70+. They wrote to my bank and claimed I bought digital art from them with reference numbers. I’ve appealed it with my bank and explained the situation, but I doubt they’ll do anything.
Jak jste zjistili, že to byly platby, protože se zdá, že všichni ostatní nemají štěstí?
How did you find out it was payments as it seems everyone else is having no luck?
Udělal jsem fiktivní vklad a objevily se, když se zpracovávalo
I did a dummy deposit and they came up when it was processing
Vrátili se a řekli, že nic mého nenašli, ale já jim nevěřím
They have come back and said they couldn't find any of mine but I dont believe them
Některé z mých transakcí jasně uvádějí totéž jako Tiekefnntn, takže jak to, že nemohou najít moji se všemi informacemi, které jsem jim poskytl
Some of my transactions clearly state the same as Tiekefnntn so how come they can't find mine with all the information I have given them
Helpers*Sm v Edinburghu je to tak? Hodlám jim hodit knihu
Helpers*Sm in Edinburgh is that correct? I am going to throw the book at them
Procházel jsem staré bankovní výpisy z února Používal jsem MyStake, takže prostřednictvím Santedy mám na výpisu několik společností Cleverprix* dota a frezhh limiteddigitech, banka říká, že je nyní příliš pozdě na to, abych je účtoval zpět, neví někdo, koho kontaktovat s těmito společnostmi?
I have been going through old bank statements from February I was using MyStake so through Santeda I have a couple of company’s on my statement Cleverprix* dota and frezhh limiteddigitech, the bank say it’s now too late to charge these back does anyone know who to contact with these companies ?
Ahoj, už nějakou dobu sleduji toto fórum. Pokud jde o vaše transakce ve Wintermdse, jak jste přiměli vaši banku, aby znovu zpracovala zpětné zúčtování. Moji označili za podvod a odmítli ji. Kolik transakcí jste provedli s wintermdse a jaké to byly částky, protože moje celkem 4000 £, ale já jsem provedl celkem pouze 5 transakcí. Čekám na odpověď od tamního vyšetřovacího týmu, ale mám důkazy o tom, že hazardní společnost popírá jakýkoli vztah k nim a potvrdila, že nemají žádné spojení s Wintermdse. Získal jsem však svou historii vkladů, která je v souladu s dobou, kdy byly transakce provedeny s hazardní společnost přes wintermdse. Můj problém s hazardní společností vyplynul, když jsem se pokusil provést výběr, který byl několikrát bezdůvodně zamítnut, a nedostával jsem odpověď, jak problém vyřešit. Moje banka byla v této situaci také hrozná a částečně na vině, ale i na mé vině musím nést odpovědnost. Takže si myslíte, že se Wintermdse pokusí říct, že jsem si také koupil umění vzhledem k tomu, že všechny mé vklady byly minimálně 500 GBP, pokud do 2 týdnů neodpoví, prostě se vrátím ke svým bankám a budu znovu požadovat zpětné zúčtování. Už jsem eskaloval na finanční ombudsman za chyby, kterých se moje banka v této situaci dopustila, by přišel pouze o 500 liber místo 4 000 liber. Nejbolestivější na tom je, že odjedu za 3 týdny, by byl sen, který by se měl vyřešit, než nastoupím do letadla.
Hi been keeping tabs on this forum for a little while now. In regards to your Wintermdse transactions how did you get your bank to process a chargeback again.They put mine down as a scam and rejected it. How many transactions did you make with wintermdse and what were the amounts because mine total £4000 but I only made 5 transactions in total. I am waiting for a response from there investigation team but have the evidence of the gambling company denying any relationship to them and confirmed they have no connection to Wintermdse.But I obtained my deposit history which is in line with the times transactions were made to the gambling company through wintermdse. My problem with gambling company stemmed when I tried to make a withdrawal which was declined multiple times for no reason and I wasn’t receiving an answer on how to fix the issue.My bank has just been terrible in regards to this situation too and are partly to blame but also my fault too have to hold accountability. So do you think Wintermdse will try to say I bought art too considering all my deposits were minimum £500 if they don’t respond within next 2 weeks I will just go back to my banks and push for a chargeback again.Have already escalated to the financial ombudsman for the mistakes my bank have made in this situation would have only lost £500 instead of the £4000.Most painful thing is I go away in 3 weeks would be a dream to have resolved before I get on the plane.
Vysvětlil jsem, co se stalo mé bance (Barclays) a oni otevřeli zpětná zúčtování. Bylo jich celkem 18, ale z nějakého důvodu proti nim moje banka otevřela pouze 8 chargebacků. Stálo to asi 1800 liber. Kontaktoval jsem také finančního ombudsmana, protože v mém odmítnutém dopise o zpětném zúčtování je uvedeno, že máte 10 dní na odvolání, což jsem udělal a banka se mi nikdy neozvala. Takže doufám, že mi pomůže finanční ombudsman. Jak jsem z nějakého důvodu řekl, WINTERMDSE poslala zpět 2 platby z 8 a obě to byly nejnižší platby, které byly 50 GBP, takže bance, o které vědí, že se společnost snaží držet mé větší vklady, jistě. Určitě jim budou účtovány poplatky za zpětná zúčtování, proto odmítají ty větší a je snazší poslat peníze zpět za 50 GBP. Co vám řekl finanční ombudsman, že otevřeli případ
I explained what happened to my bank(Barclays) and they opened the chargebacks. There were 18 in total, but for some reason my bank only opened 8 chargeback against them. It was for around £1800. I’ve contacted financial ombudsman too because on my declined chargeback letter it says you have 10 days to appeal it, which I did and the bank never got back to me. So I’m hoping financial ombudsman will help me. Like I said for some reason WINTERMDSE sent back 2 payments out of the 8, and they were both the lowest payments which were £50, so surely to the bank they know the company is trying to hold my bigger deposits. Pretty sure they get charged for chargebacks that’s why they decline the bigger ones and it’s just easier to send the funds back for £50. What did financial ombudsman say to you did they open a case
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.