Mám pomocníka
pokud platba uvádí, že místem je Edinburgh, je to zpracovatel platby
www.paymentz.co.uk odpoví do 3 pracovních dnů
má někdo ZPDG
I have helpersm
if the payment says the location is Edinburgh the payment processor is
www.paymentz.co.uk they respond within 3 working days
does anyone have ZPDG
Potřebuji také ZPDG.
Luminarpay odmítá vrátit peníze, stejně jako Ecopay Africa
I need ZPDG too.
Luminarpay refuse to refund, so does Ecopay Africa
Jaké jste s nimi měli zkušenosti? Jak odpověděli?
What was your experience with them? How did they reply?
Zdá se, že jste se z předchozích zpráv nic nenaučili, že? Zveřejňujete každý krok o těchto poskytovatelích služeb a pak jste překvapeni, když nevrátí žádné peníze nebo v určitém okamžiku přestanou refundovat.
You don't seem to have learned anything from the previous messages, do you? You post every step about these service providers and then you're surprised when they don't refund any money or stop refunding at some point.
Aus den vorherigen Nachrichten scheint Ihr nicht gelernt zu haben oder? Ihr Postet hier jeden Schritt über diese DIenstleister, und wundert Euch wenn diese keine Gelder erstatten, bzw. die Erstattung irgendwann einstellen.
Nejde jen o to, aby vám vrátili peníze. Některé banky vyžadují, abyste kontaktovali obchodníka a zahájili zúčtování; pokud neodpoví nebo neposkytnou žádné informace, je těžké provést zúčtování.
It’s not all about getting them to refund you. Some banks require you contact the merchant to initiate a chargeback; if they don’t reply or provide any information it’s hard to progress the chargeback.
Všimli jste si něčeho? Právě jste si řekli důvod, proč jste nedostali náhradu ani odpověď!
Do you notice something? You just told yourself the reason why you didn't get a refund or a response!
Merkst Du etwas? Du hast Dir eigentlich gerade den Grund selber genannt, warum Du keine Erstattung bzw. Antwort ehälst!
Není na škodu zeptat se na zkušenosti jiných lidí. Jste více než vítáni v e-mailech s gatekee a vašem „procesu", ale pokud jste si toho nevšimli, jsme zde všichni na stejné lodi.
There’s no harm in asking about another persons experience. You’re more than welcome to gatekeep emails and your "process", but if you haven’t noticed, we’re all in the same boat here.
Není na škodu zkusit kontaktovat prodejce. Musím dodat, že moje banka vyžaduje doklad o komunikaci mezi mnou a prodejcem ohledně vrácení peněz, aby mohla zahájit zúčtování
There’s no harm in trying contacting the retailer. I must add, my bank requires proof of communication between myself and the retailer regarding refunds to initiate a chargeback
Poté si to nejprve vyjasněte se svou bankou nebo samotným poskytovatelem, než poskytovateli předložíte odpověď na stříbrném podnose. Odpovědí poskytovatele je mlčení, pokud poskytovateli dorazí ve stejnou dobu 50 e-mailů se stejným požadavkem.
Pokud banka nemá jiné řešení/důvod pro zahájení zpětného zúčtování, zpětné zúčtování odmítne pro nedostatek důkazů, v takovém případě je odeslaná zpráva irelevantní. Banka funguje podle pravidel stanovených společností Mastercard. Problémem chargebacku je ověření 3DS, které přenáší závazek na banku. Pokud transakce není ověřena 3DS, nese odpovědnost poskytovatel. To znamená: 3DS ověření = špatně nakreslená ruka. Způsob poskytovatele je stejně bezpečný jako SEPA převod, jakmile zaplatíte, peníze tak rychle nedostanete zpět.
Dalo by se také říci, že pokud chcete prát špinavé peníze, musíte pracovat s Mastercard nebo VISA. Máte dojem, že pravidla pro zpětné zúčtování mají přednost před platným zákonem.
Then first clarify it with your bank or the provider alone before you present the answer to the provider on a silver platter. The provider's response is to remain silent if 50 emails with the same request reach the provider at the same time.
If the bank has no other solution/reason to initiate the chargeback, it will reject the chargeback for lack of evidence, in which case a message sent is irrelevant. The bank works according to the rules specified by Mastercard. The problem with the chargeback is the 3DS verification, which shifts the liability to the bank. If a transaction is not 3DS verified, the provider is liable. This means: 3DS verification = a bad hand drawn. The provider's method is as safe as a SEPA transfer, once you have paid, you won't get the money back so quickly.
You could also say that if you want to launder money, you just have to work with Mastercard or VISA. You get the impression that the rules for a chargeback take precedence over the applicable law.
Dann kläre es erstmal mit Deiner Bank bzw. dem Anbieter alleine bevor Du hier dem Anbieter die Antwort auf dem Silbertablett präsentierst. Die Antwort des Anbieters lautet dann schweigen, wenn zeitgleich 50 E-Mails mit dem gleichen Anliegen den Anbieter erreichen.
Wenn die Bank keine andere Lösung / Grund parat hat die Rückbuchung einzuleiten, lehnt sie den Chargeback ab aus Mangel an beweisen, da ist eine verschickte Nachricht irrelevant. Die Bank arbeitet nach den vorgegebenen Regeln von Mastercard. Das Problem bei der Rückbuchung ist die 3DS-Verifizierung, dies legt die Haftung auf die Bank um. Ist eine Transaktion nicht 3DS verifiziert haftet der Anbieter. Bedeutet: 3DS Verifizierung = Arschkarte gezogen. Die Methode der Anbieter ist sowas von Safe wie eine SEPA-Überweisung, einmal bezahlt bekommst Du das Geld so schnell nicht wieder.
Man kann auch sagen, wenn man Geld waschen möchte, muss man nur mit Mastercard oder VISA zuammen arbeiten. Man hat den Eindruck, dass die Regeln für einen Chargeback über den geltenden Gesetz stehen.
Může mi někdo říct, který web stojí za DstrLTD, Limassol Cyprus?
Našel jsem následující, které je také kreativní.
Music Reverb ( support@musicreverb.com )
Emarse péče o pleť ( info@emarseskin.com )
123-Šablony ( support@123templates.net )
Šaty Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )
CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )
KyPay ( support@nun-tech.com )
Dolcepay Limited/Keňa ( support@dpkenya.com )
Všechny jsou napojeny na kasina na Curacau/Kypru, která v mé zemi působí nelegálně (zatímco jejich podpora nejprve tvrdí, že to není pravda a jsou legální, dokud je nepotkáte a neřeknou, že za to nese odpovědnost hráč). Abychom mohli úspěšně zpracovat zpětné zúčtování, vždy jsem se obrátil na obchodníka se žádostí o vrácení peněz, protože jsem neobdržel žádné zboží, ale oni jednoduše ignorují odpověď, což mé bance docela usnadňuje zpochybnit transakci, kterou obchodníci neuvádějí. t bojovat. Vezměte prosím na vědomí, že tento postup se provádí pouze v případě, že nejste schopni vyřešit záležitost s kasinem/odmítají vaši refundaci a/nebo výběr z různých důvodů z jejich strany!
Can anyone tell me which website is behind DstrLTD, Limassol Cyprus?
I have found the following which is also creative.
Music Reverb (support@musicreverb.com)
Emarse Skincare (info@emarseskin.com)
123-Templates (support@123templates.net)
Dress Direct Cloth (hi@mydressdirect.com)
CSSKINSPRO (info@paytechpro.com)
KyPay (support@nun-tech.com)
Dolcepay Limited/Kenya (support@dpkenya.com)
All are linked to Curacao/Cyprus based casinos that operate illegally in my country(while their support first claims thats not true and they are legal, until you confront them and they say that the player is responsible). In order to successfully get a chargeback processed I always reached out to the merchant asking for a refund as I did not receive any goods, but they simply ignore a reply which makes it quite easy for my bank to dispute the transaction which the merchants don't fight. Do note this procedure is only executed when you are unable to resolve the matter with the casino/they refuse your refund and/or withdrawal for various reasons from their side!
Ahoj
Bylo to pro helperm??
Věřím, že je to také pro helperm visiola atd
Hi
Was this for helpserm ??
I beleive this is also for helpserm visiola etc
Helpersm byl paymentz.co.uk ano. Užijte si své peníze zpět, ale buďte rychlí, než na to budou moudří
Helpersm was paymentz.co.uk yes. Enjoy your money back but be quick before they become wise to it
Ahoj je to také visiola? Někdy se projevuje jako pomocník před visiola
Hi is that visiola as well? Sometimes it shows as helpersem before visiola
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.