FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 118)

před rokem od kirekin
|
469357 zobrazení 4892 odpovědí |
|
1...117 118 119...247
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Má někdo nějaké informace o GLADYS TECHNOLOGIES?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nebo BLIŽŠÍ MĚSTO AGRO

Automaticky přeloženo:
BigDavo
před 3 měsíci

Mám pomocníka


pokud platba uvádí, že místem je Edinburgh, je to zpracovatel platby


www.paymentz.co.uk odpoví do 3 pracovních dnů


má někdo ZPDG

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 3 měsíci

Potřebuji také ZPDG.


Luminarpay odmítá vrátit peníze, stejně jako Ecopay Africa

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 3 měsíci

Dostali jste od nich nějaké náhrady?

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 3 měsíci

Jaké jste s nimi měli zkušenosti? Jak odpověděli?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zdá se, že jste se z předchozích zpráv nic nenaučili, že? Zveřejňujete každý krok o těchto poskytovatelích služeb a pak jste překvapeni, když nevrátí žádné peníze nebo v určitém okamžiku přestanou refundovat.

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 3 měsíci

Nejde jen o to, aby vám vrátili peníze. Některé banky vyžadují, abyste kontaktovali obchodníka a zahájili zúčtování; pokud neodpoví nebo neposkytnou žádné informace, je těžké provést zúčtování.

Automaticky přeloženo:
BigDavo
před 3 měsíci

Všimli jste si něčeho? Právě jste si řekli důvod, proč jste nedostali náhradu ani odpověď!

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 3 měsíci

Není na škodu zeptat se na zkušenosti jiných lidí. Jste více než vítáni v e-mailech s gatekee a vašem „procesu", ale pokud jste si toho nevšimli, jsme zde všichni na stejné lodi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Není na škodu zkusit kontaktovat prodejce. Musím dodat, že moje banka vyžaduje doklad o komunikaci mezi mnou a prodejcem ohledně vrácení peněz, aby mohla zahájit zúčtování

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poté si to nejprve vyjasněte se svou bankou nebo samotným poskytovatelem, než poskytovateli předložíte odpověď na stříbrném podnose. Odpovědí poskytovatele je mlčení, pokud poskytovateli dorazí ve stejnou dobu 50 e-mailů se stejným požadavkem.

Pokud banka nemá jiné řešení/důvod pro zahájení zpětného zúčtování, zpětné zúčtování odmítne pro nedostatek důkazů, v takovém případě je odeslaná zpráva irelevantní. Banka funguje podle pravidel stanovených společností Mastercard. Problémem chargebacku je ověření 3DS, které přenáší závazek na banku. Pokud transakce není ověřena 3DS, nese odpovědnost poskytovatel. To znamená: 3DS ověření = špatně nakreslená ruka. Způsob poskytovatele je stejně bezpečný jako SEPA převod, jakmile zaplatíte, peníze tak rychle nedostanete zpět.


Dalo by se také říci, že pokud chcete prát špinavé peníze, musíte pracovat s Mastercard nebo VISA. Máte dojem, že pravidla pro zpětné zúčtování mají přednost před platným zákonem.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Paymentz mi vrátila peníze do 2 pracovních dnů od jejich první odpovědi. 👌

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Může mi někdo říct, který web stojí za DstrLTD, Limassol Cyprus?


Našel jsem následující, které je také kreativní.


Music Reverb ( support@musicreverb.com )

Emarse péče o pleť ( info@emarseskin.com )

123-Šablony ( support@123templates.net )

Šaty Direct Cloth ( hi@mydressdirect.com )

CSSKINSPRO ( info@paytechpro.com )

KyPay ( support@nun-tech.com )

Dolcepay Limited/Keňa ( support@dpkenya.com )


Všechny jsou napojeny na kasina na Curacau/Kypru, která v mé zemi působí nelegálně (zatímco jejich podpora nejprve tvrdí, že to není pravda a jsou legální, dokud je nepotkáte a neřeknou, že za to nese odpovědnost hráč). Abychom mohli úspěšně zpracovat zpětné zúčtování, vždy jsem se obrátil na obchodníka se žádostí o vrácení peněz, protože jsem neobdržel žádné zboží, ale oni jednoduše ignorují odpověď, což mé bance docela usnadňuje zpochybnit transakci, kterou obchodníci neuvádějí. t bojovat. Vezměte prosím na vědomí, že tento postup se provádí pouze v případě, že nejste schopni vyřešit záležitost s kasinem/odmítají vaši refundaci a/nebo výběr z různých důvodů z jejich strany!

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 3 měsíci

Ahoj


Bylo to pro helperm??

Věřím, že je to také pro helperm visiola atd


Automaticky přeloženo:
Youssf
před 3 měsíci

Věřím, že DSTRLTD je Destream; shromažďují dary nebo platby pro tvůrce obsahu. Nedostanete od nich odpověď

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 3 měsíci

Helpersm byl paymentz.co.uk ano. Užijte si své peníze zpět, ale buďte rychlí, než na to budou moudří

Automaticky přeloženo:
Tiekefnntn
před 3 měsíci

Ahoj je to také visiola? Někdy se projevuje jako pomocník před visiola


Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Helpersm byl paymentz.co.uk ano. Užijte si své peníze zpět, ale buďte rychlí, než na to budou moudří

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Říkal jsi, že to bylo z nelegálního kasina?

Automaticky přeloženo:
Anonymized668
před 3 měsíci

Ne? Proč bych to říkal. Nikdy se nezmiňujte o kasinech. Řekněme, že nevíte, k čemu to bylo, a neobdrželi jste žádné zboží ani korespondenci

Automaticky přeloženo:
1...117 118 119...247
Jít na stránkuz 247 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky