Odpověděla IGA včas? Mám Velobet v rohu, protože mi umožnili vložit, když jsem je požádal, aby ne, atd. po znovuotevření účtu. Neposkytnou mi však přepisy, které by mi daly za pravdu! Jsou to hrozné zákaznické služby atd. Nemohu je vystát
Did the IGA respond in due course? I have Velobet in a corner because they allowed me to deposit when I asked them not too etc after reopening account. They however won't provide me with transcripts that prove me right! They are horrible customer service etc I can't stand them
Můžete to zkusit, ale v Německu je téměř nemožné provést chargeback pro kasina s odkazem na změněné transakce.
Většina bank je blokuje, protože průvodce zpětným zúčtováním společnosti Mastercard uvádí, že transakce související s hazardními hrami nejsou způsobilé ke zpětnému zúčtování, takže nezáleží na tom, zda byl MCC upraven.
Pokud odešlete zpětné zúčtování, protože jste službu neobdrželi, banky vás požádají o účtenky, které nemůžete odeslat, protože žádné účtenky neexistují.
Dokonce jsem prohrál v jednom případu zpětného zúčtování, protože obchodník předložil falešné faktury, takže buďte připraveni na cokoli!
You can try, but in Germany it is almost impossible to make a chargeback for casinos with reference to the changed transactions.
Most banks block them because Mastercard's chargeback guide states that transactions related to gambling are not eligible for chargeback, so it doesn't matter whether the MCC has been modified.
If you submit a chargeback because you did not receive the service, the banks will ask for receipts, which you cannot submit because there are no receipts.
I even lost in one chargeback case because the merchant presented fake invoices, so be prepared for anything!
Man kann es versuchen, in Deutschland ist es nahezu unmöglich eine Rückbuchung für Kasinos durchzuführen mit Bezug zu den veränderten Transaktionen.
Die meisten Banken blocken ab weil, der Chargeback-Guide von Mastercard besagt, dass Transaktionen mit Bezug zum Glücksspiel nicht rückbuchungswürdig sind, da interessiert es nicht ob da der MCC modifiziert wurden ist.
Wenn Du ein Chargeback einreichst wegen nicht erhaltener Leistung, dann fordern die Banken belege, die kannst Du nicht einreichen, weil es keine Belege gibt.
In einem Chargebackfall habe ich sogar verloren, weil der Händler gefakte Rechnungen präsentiert hat, also stellt euch auf alles ein!
Odpověď může být také bolestivá.
Můžete také popustit uzdu své kreativitě, pokud jde o poskytnutí důkazů pro zpětné zúčtování.
The answer may also be painful.
You can also let your creativity run wild when it comes to providing evidence for a chargeback.
Die Antwort wird eventuell auch Schmerzhaft sein.
Man kann in Sachen Belege für ein Chargeback auch gerne selber seiner kreativen Ader freien lauf lassen.
Ne, bohužel nevím, kdo platbu zpracoval. Právě jsem kontaktoval Visiolu a oni mi vrátili peníze přímo. Myslím, že jsem v tu chvíli musel mít prostě velké štěstí.
No sorry I don’t know who processed the payment. I just contacted Visiola and they refunded me direct. I think I must have just been very lucky at the time.
Máte prosím ještě e-mailovou adresu nebo web, který jste použili?
Do you still have the email address or website you used at all please?
Všiml jsem si tvého chování a musím to řešit. Je důležité, abyste zůstali v klidu. Jakékoli budoucí nevhodné příspěvky budou skryty. Pokud budete i nadále obtěžovat ostatní tak, jak jste to dělali dosud, můžete být trvale vyloučeni z tohoto fóra. Snažte se být zdvořilí, i když s někým nesouhlasíte.
I když jsem rád, že to byla pravděpodobně dočasná epizoda, jsem stále přesvědčen, že se tomu dalo vyhnout.
Nechme to slušně všechny dny v měsíci 😉
I've noticed your behavior, and I need to address it. It's important that you remain calm. Any future inappropriate posts will be hidden. If you continue to harass others as you have been doing, you may be permanently banned from this forum. Please try to be polite, even if you disagree with somebody.
Though I'm glad to see it was probably a temporary episode, I'm still convinced it was avoidable.
Let's keep it decent all days in a month 😉
Nemáte e-mailovou adresu pro samotnou Santedu, pokud vás poslali prostřednictvím přiložené smlouvy atd.?
Do you not have the email address for Santeda itself if they sent you through the attached agreement etc?
Ahoj
podpora velobet zaslaná prostřednictvím smlouvy.
Hi
velobet support sent through the agreement.
Jak tyto transakce vypadaly? HelpersSm?
What did these transactions appear as? HelpersSm?
Pay op odmítají uznat otevřené bankovní převody, takže nemáte šanci na vrácení peněz, pokud jste zaplatili bankovním převodem.
Děkujeme, že jste nás kontaktovali.
Upozorňujeme, že Payop neposkytuje služby přímo, ale pouze zpracovává platby pro naše obchodníky (webové stránky).
Ohledně vrácení peněz doporučujeme kontaktovat přímo obchodníka.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem,
Tým podpory
Pay op refuse to acknowledge open banking transfers so you have no chance in getting a refund if you’ve paid through bank transfer.
Thank you for contacting us.
Please be informed that Payop does not provide the services directly but only processes the payments for our merchants (websites).
We suggest you contact the merchant directly regarding the refund.
Thank you for your understanding.
Best Regards,
Support Team
Omlouvám se za poslední. Kde rychle odpovídají a vrací peníze?
Sorry last one. Where they quick in replying and refunding?
Moje banka – Starling – neuvádí polohu, ale peníze mi byly vráceny kontaktováním nigerijského webu. Už je to zase několik měsíců a jak jsem řekl, myslím, že jsem měl prostě štěstí a oni teď žádosti ignorují
My bank - Starling - does not show location but I got the refunds from contacting the Nigerian website. This is some months again and like I said I think I was just lucky and they are now ignoring requests
Musel jsem jim poslední 2 měsíce posílat e-maily každý týden a nikdy jsem nedostal odpověď.
I must of emailed them every week for the last 2 months and have never had a reply.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.