před 2 měsíci
Jak jste kontaktovali Fatamp?
Je Arcomet rumunský?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
0
Jak jste kontaktovali Fatamp?
Je Arcomet rumunský?
How did you contact Fatamp??
Is Arcomet Romanian?
Někde v tomto vláknu jsem četl, že Fatamp = Faramp = Mobilium, tak jsem sáhl
Arcoment je na mém prohlášení uveden jako Arcomet Warsawza PL - jediná společnost, kterou jsem našel, byla Arcomet Polska Sp. z oo, která zanikla v roce 2022.
Fatamp se také zobrazuje jako Fatamp Warsawza PL, takže by mě zajímalo, zda jsou stejné / podobné s jiným názvem
I read somewhere on this thread that Fatamp = Faramp = Mobilium so I reached out to support@mobilum.com
Arcoment shows on my statement as Arcomet Warsawza PL - the only company I could find was Arcomet Polska Sp. z o. o. which dissolved in 2022.
Fatamp also shows as Fatamp Warsawza PL so wondering if they are the same / similar with a different name
Kontaktoval jsem helpersm dostal odpověď služba byla poskytnuta a použita s 3D ověřením, takže žádné náhrady nebudou muset vyzkoušet banku a caniopay požádali o ověření chlapa Max, pak žádná odpověď!
I contacted helpersm got a reply the service was provided and used with 3d verification so no refunds will need to try the bank and caniopay they asked to verify a guy Max then no reply !
Ne, ale mám transakce s:
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
Zajímalo by mě, jestli jsou si v něčem podobné?
No but I have transactions with :
Fatamp Warszawa PL
Arcomet Warszawa PL
I wonder if they are similar in some way?
transactworld.com nebo .com.uk?
transactworld.com or .com.uk?
transactworld.com oder .com.uk?
Proč mi nechtějí dát potvrzení, že jsem jim něco zaplatil?
Vím, že nemají žádný důkaz, že jsem něco koupil z jejich stránek?
Why don't they want to give me a receipt that I paid something to them?
Do I know that they have no proof that I bought anything from their site?
De ce nu vor oare sa imi dea chitanta cum ca eu am platit ceva catre acestia ?
Stiu cumva ca ei nu au nici o dovada cum ca eu am cumparat orice de pe site-ul lor ?
Jsou to pytle na odpadky, všichni tihle obchodníci, takže jo, vím, jak hrají.
Je škoda, že je nemůžeme zavřít, ale ano
They are trashbags , all of this merchants so yeah i know how they play .
It s a shame that we cannot do shit to close them but yeah
Zkoušel jsem oba níže uvedené, ale zatím bez odezvy
I have tried both of the below but so far no response
alphastrikeskins@proton.me
support@alphastrike.me
Dostal jsem stejnou odpověď s helpersm! vše je propojené
I got the same reply with helpersm ! its all linked
Ahoj
Obchodník mi zřejmě vrátil peníze, ale peníze jsem neobdržel.
Obchodník mi dal kód ARN, ale banka neví, k čemu je kód ARN, a nepoužívá jej ke kontrole vrácení peněz.
Nějaké nápady, co zde mohu udělat?
Hello
Apparently merchant refunded me but I didn't receive the refund.
Merchant gave me a ARN code but bank doesn't know what the ARN code is for and are not using it to check for the refund.
Any ideas what I can do here?
Požádejte svou banku o kompetentního poradce.
Jak dlouho trvalo získat refundaci? Obvykle maximálně 5 pracovních dnů. Obvykle jsem měl peníze na kreditní kartu vráceny během 1-2 dnů
Ask your bank for a competent advisor.
How long did it take to get the refund? Usually a maximum of 5 business days. I usually had my credit card refund within 1-2 days
Frag bei deiner Bank nach einem fähigem Berater.
Wie lange ist die Erstattung her? In der Regel maximal 5 Werktage. In der Regel hatte ich meine Kreditkartenerstattung innerhalb von 1-2 Tagen
Je to transactworld?
pokud ano, byly mi od poloviny května „vráceny peníze" a stále nic
Is it transactworld?
if so i have been "refunded" by them since middle of may and stil nothing
Moje banka nemohla najít "refundace" ze světa transakcí. Jejich odpověď byla:
Ahoj!
Bohužel nejsme schopni sledovat transakce, které odešly od jiné společnosti a nedostaly se k nám. Společnost může sama kontaktovat svou banku, aby prošetřila, co se s transakcemi stalo
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hello!
Unfortunately, we are not able to track transactions that went from another company and did not reach us. The company may itself contact its bank to investigate what happened with the transactions
My bank could not find the "refunds" from transact world. Their answer was:
Hej!
Vi har tyvärr inte möjlighet att spåra transaktioner som gått från ett annat företag och ej nått fram till oss. Företaget får själva kontakta sin bank för att undersöka vad som hänt med transaktionerna
A všimnete si toho až po 3 měsících?
And you only notice it 3 months later?
Und es fällt Dir erst 3 Monate später auf?
Ne, snažím se s nimi kontaktovat každý den, protože mi řekli, že mi mají být vráceny peníze. Odpovídají mi jen jednou za 2-3 týdny…
ale po chvíli ti dojde energie.
No, been trying to get in contact with them everyday since they told me that i was supposed to get refunded. They only answer me once every 2-3 weeks…
but after a while your energy runs out.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.