Ano, zjevně jsem porušil bankovní předpisy, ale poslal jsem týmu pro řešení sporů velký e-mail s vysvětlením situace, protože jsem zjevně nechtěl, aby byla moje banka uzavřena. Volali mi dvakrát, ale pokaždé jsem byl v práci. Zavolal jsem jim zpět a čekal jsem 45 minut a nikdy jsem jim nezavolal. Ale v pátek jsem jim poslal aktualizovaný e-mail ohledně toho všeho, takže čekám na telefonát. Pokud tento týden nedostanu 1, zavolám jim sám. Přiznal jsem, že jsem provedl hazardní transakce a že jsem kvůli osobním okolnostem recidivoval, hazard je vždy moje cesta ven. Ale kdyby nebyly maskované transakce, nemohl bych hrát, takže vina na obchodníky. Budu namítat, že jsem nesouhlasil s tím, aby ostatní obchodníci měli moje bankovní údaje, zejména v cizích zemích, jako je Ukrajina, Nigérie, Keňa. Od té doby se můj e-mail Google několikrát pokusil hacknout a také se mi z mého účtu pokusily odebrat transakce, moje telefonní číslo bylo podvrženo, podezřelé?
Yep, I breached the banks regulations apparently but I sent the disputes team a big email explaining the situation because I obviously didn't want my bank to get shut down. They called me twice but both times I was in work. I called them back and I was on hold for 45 minutes and I never called them back. But I sent them an updated email on Friday regarding it all so I'm waiting for a call. If I don't get 1 this week I'll call them myself. I admitted I made gambling transactions and that I relapsed due to personal circumstances going on, gambling is always my way out. But if they hadn't disguised transactions I wouldn't have been able to gamble so for me the blames on the merchants. I will be arguing that I didn't agree for other merchants to have my bank details, especially in foreign countries like Ukraine, Nigeria, Kenya. I've since had my Google mail attempted to be hacked multiple times and also transactions try to be taken from my account, my phone number spoofed, suspicious?
Zpětná zúčtování byla klasifikována jako podvod, protože obchodníci zjevně uvedli, že poskytli zboží. Takže konec hry byl, že jsem kvůli tomu dostal varování. Ale oznámil jsem bance skutečný problém a zdálo se, že chtějí spolupracovat. Uvidíme, co se stane. Pokud dostanu zpět i 2 obchodníky, budu rád, protože to bude přes 2500. Je to nový začátek lol.
Jsem s kamarádem natwestem
The chargebacks were classed as fraud because the merchants obviously said they provided goods. So end game was I got a warning due to that. But I let the bank know the real issue and it seemed they wanted to cooperate. We will see what happens. If I even get 2 merchants back I will be happy because it will be over 2500. Its a fresh start lol.
I'm with natwest buddy
Zní mi to jako skutečný podvodník.
Jedinou placenou službu pro vrácení peněz by měly poskytovat advokátní kanceláře/advokáti. Každý uživatel, který zde tvrdí, že pomáhá a žádá peníze, je pravděpodobně podvodník, zvláště když má pouze jeden příspěvek s reklamou.
Doufám, že Mods mohou zasáhnout.
Sounds like a real scammer to me.
The only paid service for refunds should be provided from law firms/lawyers. Every user that claims here to help and ask money is likely to be a scammer especially when he/she has only one post advertising..
Hope the Mods can intervene.
Právě jsem to poslal e-mailem a vrátil se s tím, že zde žádný takový uživatel není
Just emailed it bounced back saying no such user here
Použili jste poštu ve zmíněných podmínkách?
Tedy ne ten na webu.
Did you use the mail in the T&C mentioned?
So not the one on the website.
Ahoj
Měli jste štěstí při hledání kontaktních údajů pro wexslide?
Hi
Did you have any luck finding contact details for wexslide?
Toto téma je také jasnější v otázkách, které na toto téma řešíme. A se 142 stránkami může být dobrý čas přejít na nové téma a toto uzavřít, aby to bylo jednodušší. Pokusím se vytvořit příspěvek se jmény většiny obchodníků a jejich kontaktními údaji, aby bylo pro většinu z nás snazší oslovit.
This topic is also more clear on the issues we are dealing with on this topic. And with 142 pages it might be a good time to switch to a new topic and close this one to make it easier. I will try to set up a post with most merchant names and their contact details to make it easier for most of us to reach out.
Díky, ale nebudou si číst i toho druhého?
Thanks but aren't they just going to read the other one as well though?
Nakonec ano, ale to se stane se vším.
Jedinou výhodou je, že nové téma bude snad jasnější s informacemi, které hráči potřebují.
Eventually yes, but that will happen with everything.
The only benefit is that the new topic will hopefully be more clear with the info players need.
Ahoj, dostal jsi někdy e-mail od paymentz ohledně tohohle?
Hi did you ever get an email from paymentz about this in the end?
Název to nevyřeší, protože lidé mohou googlit na své obchodní jméno a nakonec najít tuto platformu nebo použít tlačítko vyhledávání na webu zde.
Je to však skvělé téma, které máme, ale je těžké zde najít jména obchodníků a kontaktní údaje, což by mělo být jednodušší.
The title will not solve it as people can google on their merchant name and eventually find this platform or use the search button on the website here.
However, it is a great topic we have but hard to find merchant names and contact details here that should get easier.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.