Ahoj Radko
ok, podíval jsem se na jejich podmínky a našel jsem níže.
Ve smluvních podmínkách Ladbrokes 18.2 je uvedeno, že pro uzavření účtu vás musíte písemně informovat e-mailem, dopisem nebo faxem, bude tedy podepsán důkaz, že jsem účet uzavřel, který mi budou moci poskytnout. Zkontroloval jsem své e-maily a nenašel jsem žádný e-mail na podporu této žádosti. Podmínky 18.4 uvádějí, že k opětovné aktivaci účtu se přihlásíte a vložíte, abyste mohli pokračovat, když jsem se pokoušel přihlásit, bylo mi oznámeno „váš účet je pozastaven", což potvrzuje, že účet nebyl uzavřen, jinak se budu moci přihlásit. To naznačuje, že to bylo ve skutečnosti vyloučeno, jak mám podezření.
takže pokud tvrdí, že účet byl uzavřen za normálních okolností, měli by o tom důkaz podle podmínek?
Hi Radka
ok I’ve looked at their terms and found the below.
Ladbrokes T&Cs 18.2 state that to close an account you have to notify you in writing by email, letter or fax, there would therefore be signed proof that I had closed the account, that they will be able to provide to me. I have checked my emails and can find no email to support this request. The terms 18.4 state that to reactive the account you login and deposit to continue, when I attempted to login I was met with "your account is suspended" which would confirm that the account wasn’t closed else I’d be able to login. It indicates that it was in fact self excluded as I suspect.
so if they claim the account was closed under normal circumstances then they would have proof of this as per the terms?